BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> پدر کارگر مایه افتخار دختر قهرمان فقط کافی است خدا را برای خودت بدانی | بلاغ نیوز
تاریخ انتشاريکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۵
کد مطلب : ۴۷۰۶۰۹
ضمن تبریک روز دختر به همه دختران ایرانی در این گزارش تلاش کردیم دو دختر موفق فریدونکناری را که در زمینه‌های مختلف درحال فعالیت هستند را معرفی کنیم.
۰
plusresetminus
پدر کارگر مایه افتخار دختر قهرمان/ فقط کافی است خدا را برای خودت بدانی
به گزارش بلاغ، ولادت حضرت معصومه(س) که به نام روز دختر نامگذاری شده فرصتی است تا کمی از دختران امروز بگوییم و ببینیم چگونه آن‌ها در هیاهوی این روزهای دنیا نقشی برای خود و دیگران تعریف می‌کنند.

دختر شاید لطیف‌ترین و احساساسی‌ترین موجود بشر باشد که نقش مهمی در یک جامعه دارد چراکه دختر محل ایجاد تحول است و وقتی به همسری یا مادری تبدیل می‌شود در واقع می‌تواند سرنوشت یک خانواده که کوچکترین نهاد یک جامعه است را تعیین کند.

دختران ایرانی این روزها شاید در شدیدترین زمان هجمه دشمن قرار داشته باشند و این موجود لطیف و حساس که در زمان دخترانگی خود باید تمام تمرکزش را برای شادی‌های دوران کودکی، تحصیل دوران نوجوانی و برنامه‌ریزی برای رسیدن به هدف در دوران جوانی بگذارد اما یک موجود خبیث به اسم دشمن که شاید در همین نزدیکی و شاید هم فرسنگ‌ها از او دور است تمام تمرکز دختر ایرانی را گرفته تا به اهداف شوم خود دست پیدا کند.

اما با همه این هجمه‌ها، دختران زیادی هستند که بدون توجه به نقشه‌های دشمن به فعالیت های خود فکر می‌کنند و توانسته‌اند در زمینه‌های مختلف موفقیت‌های زیادی کسب کنند.

ضمن عرض تبریک روز دختر به همه دختران ایرانی در این گزارش تلاش کردیم دو دختر موفق فریدونکناری را که در زمینه‌های مختلف درحال فعالیت هستند را معرفی کنیم.

حفظ قرآن مایه برکت زندگی شخصی و خانوادگی
فاضله صفرپور دختر ۱۶ ساله‌ای است که ۱۹ جزء قرآن را حفظ کرده است، وی با اشاره به اینکه از هفت سالگی کار حفظ قرآن را شروع کرده است اظهارکرد: با تشویق پدر و مادرم از کودکی به کلاس‌های روخوانی و حفظ قرآن رفتم و به شدت به آن علاقمند شدم.
وی خاطرنشان کرد: درحالی که بسیاری از افراد که به این کلاس‌ها می‌آمدند پس از مدتی خسته می‌شدند و آن را رها می‌کردند اما من حدود ۱۲ سال است که همچنان به این کلاس‌ها می‌روم و عاشقانه حفظ قرآن را دوست دارم.

این دختر فریدونکناری تصریح کرد: به برکت حفظ قرآن اتفاق‌های بسیار خوبی در زندگی شخصی و خانوادگی‌ام رقم خورده و حتی پدر و مادرم همیشه این موضوع را یادآوری می‌کنند.

صفرپور با بیان توصیه‌ای به همسالان خود که در حال کسب موفقیت هستند، یادآورشد: دخترانی که در رشته‌ای مشغول فعالیت هستند این آیه قرآن”حسبنا الله و نعم الوکیل” که به معنای “خدا برای ما کافی است” را همیشه در ذهنشان مرور کنند و اگر به آن اعتقاد داشته باشند موفق می‌شوند.

وی ادامه داد: پدر و مادرم و استادم “خانم سیف‌الله‌پور” نقش بسیار زیادی در انگیزه بخشی و تشویق برای ادامه فعالیتم داشتند که از آن‌ها بسیار سپاسگزارم.

یکی دیگر از دختران موفق فریدونکناری که مخاطب گزارش ما است “خانم اطهر رمضانی” است که ایشان هم ۱۶ سال دارند و در دو عرصه ورزشی و هنری مشغول فعالیت هستند.
مسئولان حمایتی از ورزشکاران زن انجام نمی‌دهند
این دختر موفق در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهارکرد: من از ۱۰ سالگی رشته ورزشی کاراته و دفاع شخصی را آغاز کردم و هم‌اکنون صاحب کمربند مشکی دان یک هستم.

وی با بیان اینکه در مسابقات کاپ ایران زمین، کشوری و جام پایتخت توانستم به مقام دست پیدا کنم، یادآورشد: اما متاسفانه به دلیل هزینه‌های زیاد خارج از کشور نتوانستم راهی مسابقات آسیایی و بین‌المللی شوم.

رمضانی تاکید کرد: به پدرم افتخار می‌کنم که با اینکه یک کارگر است اما حمایت‌های زیادی برای موفقیت‌های من انجام داده اما متاسفانه مسئولان هنوز هیچ حمایتی نکرده‌اند که ما بتوانیم به مراحل بالاتر راه پیدا کنیم.

این دختر ورزشکار ادامه داد: مسئولان اگر توان حمایت از ما را ندارند حداقل به سالن ورزشی ما که واقع در پشت آتش‌نشانی است رسیدگی کنند و به باشگاه محل تمرین ما امکانات بیشتری دهند تا ما بتوانیم در شرایط بهتری تمرین کنیم.

دختران برای رسیدن به موفقیت تلاش را متوقف نکنند

وی که همزمان با رشته ورزشی در زمینه طراحی چهره هم فعالیت می کند گفت: به خاطر استعدادی که در زمینه نقاشی و طراحی داشتم با تشویق خانواده به کلاس طراحی رفتم و توانستم پیشرفت داشته باشم.

رمضانی گفت: بیشتر فعالیت‌هایم در زمینه کار طراحی معطوف به تصاویر چهره است که درحال طراحی یک کار حرفه‌ای هم هستم که به‌زودی به اتمام می‌رسد.

این دختر هنرمند با بیان اینکه علاقه و استعداد می تواند موجب رشد یک فرد در کار شود، تاکید کرد: اما موفقیت در گرو تلاش کردن است و باید برای موفق شدن تلاش کرد.

به گزارش بلاغ، این دختران، نمونه‌ای از دختران بیشماری هستند که در ایران اسلامی نوید موفقیت‌های بیشماری را می‌دهند و امیدواریم با حمایت‌های مسئولان شاهد رشد نبوغ و استعدادهای آن‌ها باشیم.

گزارش: سیدمرتضی رضویان

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴