کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بی‌حجابی، کلید بسیاری از نابودی‌ها؛

حجاب، مهم‌ترین خاکریز فرهنگی را تسلیم دشمن نکنید/کسی حق توهین به شهدا و ملت‌مان را ندارد

6 فروردين 1402 ساعت 0:27

ملتی که پاره‌های تن و جان خود را در راه خداوند تقدیم کرد، تا زمانی که به آرمان خود و فرزندان شهید خویش وفادار بماند، هیچ‌گاه دشمنان نخواهند توانست حتی در قالب دوست، بر این ملت چیره شوند.


به گزارش بلاغ؛ برجستگی مردم ایران نسبت به سایر ملل در این است که ایرانیان برای دست‌یابی به اهداف الهی و اسلامی خود از هیچ تلاش و پرداخت هزینه‌ای تا شهادت فرزندان و جگرگوشه‌گان خود دریغ نمی‌ورزند، چنانکه برای استقرار نظام اسلامی با جلادی دو ابرقدرت جنگیدند و برای تحکیم و تداوم چهل و اندی ساله آن، چند صد هزار شهید تقدیم کرده و بدترین سختی‌ها و دشواری‌ها را با نام و یاد خداوند تحمل نمودند و زیربار ظلم و زورگویی مستکبران و مفسدان نرفتند.

ملتی استوار در مسیر آرمان‌های خود
ملتی که پاره‌های تن و جان خود را در راه خداوند تقدیم کرد، تا زمانی که به آرمان خود و فرزندان شهید خویش وفادار بماند، هیچ‌گاه دشمنان نخواهند توانست حتی در قالب دوست، بر این ملت چیره شوند.

برجستگی ملت ایران آنچنان مستند به هزاران سند و وقایع تاریخی و امروزین است که حتی پلیدترین دشمنان نیز به آن اعتراف دارند و به خود اجازه تعرض و توهین به نمادهای ارزشی ملت ایران را نمی‌دهند و تعجب در این است که عده‌ای ایرانی‌نما در داخل به این نمادهای هویتی توهین کرده و دولت در قبال آن احساس مسئولیت نمی‌کند و کاری به کار این توهین‌کننده‌ها ندارد و تنها در قالب توصیه به این عناصر هتاک سفارش می‌کند که رعایت قانون و ادب و احترام را بکنند!!.

براستی اگر با توصیه و خواهش مسائل حل می‌شد و متخلفان به سر عقل می‌آمدند که می‌بایست با تاکید و تصریح خداوند و پیامبران و معصومین، متخلف خود را اصلاح می‌کرد و به سبیل هدایت رهنمون می‌شد، اما می‌بینیم که خداوند هم برای این متخلفان حد و مجازات قائل شده و حتی با تازیانه آنها را ادب می‌کند تا لااقل از ترس تادیب هم شده، دست از تخلف و قانون‌شکنی بردارند.

حجاب، مهم‌ترین خاکریز فرهنگی کشور
موضوع حجاب و گستاخی عده‌ای معدود، که می‌روند تا اکثریت جامعه را از نعمت حجاب محروم کنند، امروز به میدانی برای تست مسئولان و محک اراده آنان در اجرای قانون تبدیل شده و در اثر بی‌تفاوتی دولتمردان در قبال نقض قانون خداوند و قانون پوشش کشور، متخلفان گستاخ‌تر از همیشه بدترین مناظر شهوانی را برای به فساد کشیدن جامعه و از راه بدر کردن جوانان و نوجوانان به نمایش گذارده‌اند و دل متدینان و باغیرتان جامعه را به درد می‌آورند و خون به دل مادران و خانواده‌های شهداء می‌کنند.

در جامعه‌ای که همه چیزش را مدیون خون شهداء است و اگر آنان از خود نمی‌گذشتند و درصدد استقرار و تحکیم حکومت اسلامی بر نمی‌آمدند، سرنوشت این کشور و ناموس ایرانیان معلوم نبود به چه ورطه نابودی کشانده می‌شد.

حال که همه‌مان از هر قشر و طرز فکری خودمان را مدیون فداکاری و ایثار شهداء و خانواده‌های آنان می‌دانیم، برای حفظ و صیانت از این امنیت و آرامش، باید به وصایای شهداء در التزام به اسلام و احکام الهی عمل کنیم و حداقل اینکه عموم مردم خود را موظف به اجرای قانون پوشش همانند سایر قوانین اجتماعی بدانند.

طبیعی است که دولت موظف به اجرای قانون و برخورد با متخلفان و سریپچان از قانون می‌باشد و نباید به گروهی هتاک اجازه بی حرمتی به شهداء و جسارت به اعتقادات قاطبه ملت ایران در نقض قانون الهی حجاب دهد که پوشش مناسب از قوانین مصوب کشور است و هر شهروند ایرانی باید به این قانون احترام گذارده و آن را اجراء کند.

مهم‌ترین خاکریز را دو دستی تسلیم دشمن نکنید
حجاب و عفاف مهمترین عامل حفظ سلامت جامعه و رکن پایداری پاکدامنی نوجوانان و جوانان در قبال فساد جنسی و اخلاقی است. جوامعه غربی و اروپایی با تجربه دهها ساله به این نتیجه رسیده‌اند که مهمترین ظلم رواشده به زنان، آزادی پوشش و گسترش بی‌حجابی و سکس و فراهم آوردن امکان هوسرانی و عیاشی مردان بی‌غیرت و بزرگ سرمایه‌داران بلهوس بوده است و در این مسیر تنها از زیبایی دختران و زنان در جهت گسترش بی‌غیرتی مردان و تامین زمینه شهوانی متمولین سوءاستفاده و بهره‌کشی شده و چند سالی است که نهضت‌های مبارزه با بردگی جنسی و تن‌فروشی دختران و زنان در غرب و اروپا راه افتاده تا بتواند پوشش و عفاف را به جامعه برگردانند که این مبارزه نیز با توطئه‌های شیطانی کارتل‌های پورنو و سکسوالیته مواجه شده و آنها اجازه چنین کار را به مبارزان راه عفاف و عزتمندی زنان نمی‌دهند.

امروزه در جامعه ایرانی حتی دولت نیز حافظ عفاف و حجاب نیست و این مهم‌ترین خاکریز اخلاق و معنویت و سلامت، به دشمنان سپرده شده تا هر بلایی را که می‌خواهند به سر این فریضه امنیت‌بخش بیاورند.

بازار و خیابان‌های شهرها محل جولان زنان بزک‌کرده‌ای در آمده که به صورت سازماندهی شده تنها به نمایش خود و جاذبه‌های جنسی خود می‌پردازند و تمام تلاش‌شان عادی‌سازی بی‌حجابی و پرده دری است. آنان دزدان غیرت و غارتگران حیا هستند و برای پیشبرد اهداف شیطانی خود از وقیحانه‌ترین رفتار نیز اباء و پرهیز ندارند.

سگ‌ها باز و سنگ‌ها بسته!
از قدیم گفته‌اند که وقتی سگ‌ها را آزاد می‌گذارند و سنگ‌ها را از دسترس مردم دور می‌کنند، این مقدمه بروز فاجعه حمله سگ‌ها به انسان‌های بی‌سلاح است و بدون شک، این سناریو با هدف خاصی به اجراء گذارده می‌شود که صرفنظر از عذر و تقصیرها، این اخلاق جامعه و سلامت جوانان و نوجوانان کشور است که در مقابل آزادی بی‌حجابی و خودعرضگی شهوانی، بی سلاح قربانی طرح و نقشه دشمنان در فاسدکردن زنان و جوانان این کشور امام زمانی(عج) می‌شوند.

جای تعجب است که دولت و نیروی انتظامی در مقابل سارق مال و اموال مردم خود را مسئول می‌داند ولی در مقابل سارقان اخلاق و معنویت جامعه، که سر در آخور بیگانگان دارند و بصورت خزنده و بی‌صدا، اهداف فتنه و اغتشاش را در عرصه فرهنگی تعقیب می‌کنند، بی‌تفاوت و بی عمل هستند و متاسفانه متدینان و دلسوزان جامعه را مقابل عده‌ای ناقض قانون و گستاخ قرار می‌دهند.
 
آمر بمعروف و ناهی از منکر بدون پشتوانه
وقتی بی‌حجابی استراتژی دشمنان می‌شود و آنها برای عادی‌سازی و گسترش آن برنامه‌ریزی می‌کنند و برای ایجاد ارعاب و وحشت نزد ناهی از منکر، چند گردن کلفت اوباش را بپای آن بی‌حجاب بزک کرده می‌کنند تا در کنار مظلوم‌نمایی آن مانکن، به حمایت بی‌حجاب در آید و مکرر دیده شده که ناهی از منکر را مضروب و مجروح کردند، چگونه باز هم می‌توان تنها به مردم توصیه کرد که آنها به نهر=ی از منکر بپردازند و غیر مستقیم پیام دولت و کارگزاران به مردم این است که رها کنند و انگار که ندیدند یعنی: شتر دیدی ندیدی!.

واقعاً اگر در حکومت اسلامی و متعاقب این همه جان‌نثاری یک ملت و ایستادگی چهل و چهار ساله در مقابل فشارها برای اجرای احکام اسلامی، این انتظار حداقلی از حاکمان وجود نداشته باشد که نسبت به قوانین اسلام و حتی قوانین جاری کشور، چاق و لاغر جدا نکنند؛ قوانینی که مربوط به فرهنگ و معارف دینی است را لاغر نپندارند و برای اجرای آن سنگ تمام نگذارند، پس مسئولیت مسئولان بویژه سوگند آقای رئیس‌جمهور زحمتکش در اجرای احکام اسلام چه می‌شود؟!. مگر می‌توان این مسئولیت اساسی را متوقف کرد و یا به تعویق انداخت؟!.

بی‌حجابی، کلید بسیاری از نابودی‌هاست
در منابع روایی و گفتار بزرگان آمده که نگاه، تیری است از تیرهای شیطان که قطعاً این تیر به هدف می‌نشیند و نگاه‌های گناه‌آلودی که عامل اصلی آن، بی‌حجابان و سارقان عفاف و اخلاق جامعه‌اند، موجب ربایش دین و ایمان و عفت جامعه می‌شود و در این میان، نوجوانان و جوانان بیشترین قربانیان را می‌دهند.

آیا دولت، اعم از سه قوه، در قبال این سیل بنیان‌کن، که توسط دشمنان به راه افتاده و عده‌ای ناآگاه و یا آگاه، خواسته یا ناخواسته در دام شهوانی دشمنان افتاده و نقش ایفاء می‌کنند، نباید به مسئولیت خود عمل کنند؟!.

پرسش اصلی از سران محترم سه قوه است که در اجلاس مشترک و مبارک خود چه اقدام موثر و عملیاتی را برای جلوگیری از ایجاد ویرانه‌های بیشتر اتخاذ کرده‌اند؟. لطفاً با مردم در این زمینه مهم صحبت کنند و در رسانه ملی به مردم گزارش عملکرد دهند.

دولت چند وقت است که می‌گوید طرح جدیدی را در زمینه حجاب و پوشش می‌خواهد به اجراء گذارد که از جزئیات آن مردم بی اطلاعند و جا دارد هرچه زودتر این طرح با مردم در میان گذارده و سپس با همکاری و تعامل مردم به اجراء گذارده شود تا از این اوضاع بهم ریخته و دون شأن ملت بزرگ ایران جلوگیری بعمل آید. این ملت و انقلاب اسلامی امروز برای بسیاری از کشورها الگو شده و وضعیت کنونی پوشش هیچ تناسبی با جایگاه واقعی ملت ایران ندارد و این دولت و قوای سه گانه هستند که باید هرچه زودتر در این زمینه تعیین تکلیف کنند. لطفاً بیش از این موضوع وهم حجاب و عفاف را کش ندهید و بیشتر احساس مسئولیت کنید.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 469275

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/report/469275/حجاب-مهم-ترین-خاکریز-فرهنگی-تسلیم-دشمن-نکنید-کسی-حق-توهین-شهدا-ملت-مان-ندارد

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com