تاریخ انتشاريکشنبه ۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۷
کد مطلب : ۴۶۹۲۷۵
ملتی که پاره‌های تن و جان خود را در راه خداوند تقدیم کرد، تا زمانی که به آرمان خود و فرزندان شهید خویش وفادار بماند، هیچ‌گاه دشمنان نخواهند توانست حتی در قالب دوست، بر این ملت چیره شوند.
۰
plusresetminus
حجاب، مهم‌ترین خاکریز فرهنگی را تسلیم دشمن نکنید/کسی حق توهین به شهدا و ملت‌مان را ندارد
به گزارش بلاغ؛ برجستگی مردم ایران نسبت به سایر ملل در این است که ایرانیان برای دست‌یابی به اهداف الهی و اسلامی خود از هیچ تلاش و پرداخت هزینه‌ای تا شهادت فرزندان و جگرگوشه‌گان خود دریغ نمی‌ورزند، چنانکه برای استقرار نظام اسلامی با جلادی دو ابرقدرت جنگیدند و برای تحکیم و تداوم چهل و اندی ساله آن، چند صد هزار شهید تقدیم کرده و بدترین سختی‌ها و دشواری‌ها را با نام و یاد خداوند تحمل نمودند و زیربار ظلم و زورگویی مستکبران و مفسدان نرفتند.

ملتی استوار در مسیر آرمان‌های خود
ملتی که پاره‌های تن و جان خود را در راه خداوند تقدیم کرد، تا زمانی که به آرمان خود و فرزندان شهید خویش وفادار بماند، هیچ‌گاه دشمنان نخواهند توانست حتی در قالب دوست، بر این ملت چیره شوند.

برجستگی ملت ایران آنچنان مستند به هزاران سند و وقایع تاریخی و امروزین است که حتی پلیدترین دشمنان نیز به آن اعتراف دارند و به خود اجازه تعرض و توهین به نمادهای ارزشی ملت ایران را نمی‌دهند و تعجب در این است که عده‌ای ایرانی‌نما در داخل به این نمادهای هویتی توهین کرده و دولت در قبال آن احساس مسئولیت نمی‌کند و کاری به کار این توهین‌کننده‌ها ندارد و تنها در قالب توصیه به این عناصر هتاک سفارش می‌کند که رعایت قانون و ادب و احترام را بکنند!!.

براستی اگر با توصیه و خواهش مسائل حل می‌شد و متخلفان به سر عقل می‌آمدند که می‌بایست با تاکید و تصریح خداوند و پیامبران و معصومین، متخلف خود را اصلاح می‌کرد و به سبیل هدایت رهنمون می‌شد، اما می‌بینیم که خداوند هم برای این متخلفان حد و مجازات قائل شده و حتی با تازیانه آنها را ادب می‌کند تا لااقل از ترس تادیب هم شده، دست از تخلف و قانون‌شکنی بردارند.

حجاب، مهم‌ترین خاکریز فرهنگی کشور
موضوع حجاب و گستاخی عده‌ای معدود، که می‌روند تا اکثریت جامعه را از نعمت حجاب محروم کنند، امروز به میدانی برای تست مسئولان و محک اراده آنان در اجرای قانون تبدیل شده و در اثر بی‌تفاوتی دولتمردان در قبال نقض قانون خداوند و قانون پوشش کشور، متخلفان گستاخ‌تر از همیشه بدترین مناظر شهوانی را برای به فساد کشیدن جامعه و از راه بدر کردن جوانان و نوجوانان به نمایش گذارده‌اند و دل متدینان و باغیرتان جامعه را به درد می‌آورند و خون به دل مادران و خانواده‌های شهداء می‌کنند.

در جامعه‌ای که همه چیزش را مدیون خون شهداء است و اگر آنان از خود نمی‌گذشتند و درصدد استقرار و تحکیم حکومت اسلامی بر نمی‌آمدند، سرنوشت این کشور و ناموس ایرانیان معلوم نبود به چه ورطه نابودی کشانده می‌شد.

حال که همه‌مان از هر قشر و طرز فکری خودمان را مدیون فداکاری و ایثار شهداء و خانواده‌های آنان می‌دانیم، برای حفظ و صیانت از این امنیت و آرامش، باید به وصایای شهداء در التزام به اسلام و احکام الهی عمل کنیم و حداقل اینکه عموم مردم خود را موظف به اجرای قانون پوشش همانند سایر قوانین اجتماعی بدانند.

طبیعی است که دولت موظف به اجرای قانون و برخورد با متخلفان و سریپچان از قانون می‌باشد و نباید به گروهی هتاک اجازه بی حرمتی به شهداء و جسارت به اعتقادات قاطبه ملت ایران در نقض قانون الهی حجاب دهد که پوشش مناسب از قوانین مصوب کشور است و هر شهروند ایرانی باید به این قانون احترام گذارده و آن را اجراء کند.

مهم‌ترین خاکریز را دو دستی تسلیم دشمن نکنید
حجاب و عفاف مهمترین عامل حفظ سلامت جامعه و رکن پایداری پاکدامنی نوجوانان و جوانان در قبال فساد جنسی و اخلاقی است. جوامعه غربی و اروپایی با تجربه دهها ساله به این نتیجه رسیده‌اند که مهمترین ظلم رواشده به زنان، آزادی پوشش و گسترش بی‌حجابی و سکس و فراهم آوردن امکان هوسرانی و عیاشی مردان بی‌غیرت و بزرگ سرمایه‌داران بلهوس بوده است و در این مسیر تنها از زیبایی دختران و زنان در جهت گسترش بی‌غیرتی مردان و تامین زمینه شهوانی متمولین سوءاستفاده و بهره‌کشی شده و چند سالی است که نهضت‌های مبارزه با بردگی جنسی و تن‌فروشی دختران و زنان در غرب و اروپا راه افتاده تا بتواند پوشش و عفاف را به جامعه برگردانند که این مبارزه نیز با توطئه‌های شیطانی کارتل‌های پورنو و سکسوالیته مواجه شده و آنها اجازه چنین کار را به مبارزان راه عفاف و عزتمندی زنان نمی‌دهند.

امروزه در جامعه ایرانی حتی دولت نیز حافظ عفاف و حجاب نیست و این مهم‌ترین خاکریز اخلاق و معنویت و سلامت، به دشمنان سپرده شده تا هر بلایی را که می‌خواهند به سر این فریضه امنیت‌بخش بیاورند.

بازار و خیابان‌های شهرها محل جولان زنان بزک‌کرده‌ای در آمده که به صورت سازماندهی شده تنها به نمایش خود و جاذبه‌های جنسی خود می‌پردازند و تمام تلاش‌شان عادی‌سازی بی‌حجابی و پرده دری است. آنان دزدان غیرت و غارتگران حیا هستند و برای پیشبرد اهداف شیطانی خود از وقیحانه‌ترین رفتار نیز اباء و پرهیز ندارند.

سگ‌ها باز و سنگ‌ها بسته!
از قدیم گفته‌اند که وقتی سگ‌ها را آزاد می‌گذارند و سنگ‌ها را از دسترس مردم دور می‌کنند، این مقدمه بروز فاجعه حمله سگ‌ها به انسان‌های بی‌سلاح است و بدون شک، این سناریو با هدف خاصی به اجراء گذارده می‌شود که صرفنظر از عذر و تقصیرها، این اخلاق جامعه و سلامت جوانان و نوجوانان کشور است که در مقابل آزادی بی‌حجابی و خودعرضگی شهوانی، بی سلاح قربانی طرح و نقشه دشمنان در فاسدکردن زنان و جوانان این کشور امام زمانی(عج) می‌شوند.

جای تعجب است که دولت و نیروی انتظامی در مقابل سارق مال و اموال مردم خود را مسئول می‌داند ولی در مقابل سارقان اخلاق و معنویت جامعه، که سر در آخور بیگانگان دارند و بصورت خزنده و بی‌صدا، اهداف فتنه و اغتشاش را در عرصه فرهنگی تعقیب می‌کنند، بی‌تفاوت و بی عمل هستند و متاسفانه متدینان و دلسوزان جامعه را مقابل عده‌ای ناقض قانون و گستاخ قرار می‌دهند.
 
آمر بمعروف و ناهی از منکر بدون پشتوانه
وقتی بی‌حجابی استراتژی دشمنان می‌شود و آنها برای عادی‌سازی و گسترش آن برنامه‌ریزی می‌کنند و برای ایجاد ارعاب و وحشت نزد ناهی از منکر، چند گردن کلفت اوباش را بپای آن بی‌حجاب بزک کرده می‌کنند تا در کنار مظلوم‌نمایی آن مانکن، به حمایت بی‌حجاب در آید و مکرر دیده شده که ناهی از منکر را مضروب و مجروح کردند، چگونه باز هم می‌توان تنها به مردم توصیه کرد که آنها به نهر=ی از منکر بپردازند و غیر مستقیم پیام دولت و کارگزاران به مردم این است که رها کنند و انگار که ندیدند یعنی: شتر دیدی ندیدی!.

واقعاً اگر در حکومت اسلامی و متعاقب این همه جان‌نثاری یک ملت و ایستادگی چهل و چهار ساله در مقابل فشارها برای اجرای احکام اسلامی، این انتظار حداقلی از حاکمان وجود نداشته باشد که نسبت به قوانین اسلام و حتی قوانین جاری کشور، چاق و لاغر جدا نکنند؛ قوانینی که مربوط به فرهنگ و معارف دینی است را لاغر نپندارند و برای اجرای آن سنگ تمام نگذارند، پس مسئولیت مسئولان بویژه سوگند آقای رئیس‌جمهور زحمتکش در اجرای احکام اسلام چه می‌شود؟!. مگر می‌توان این مسئولیت اساسی را متوقف کرد و یا به تعویق انداخت؟!.

بی‌حجابی، کلید بسیاری از نابودی‌هاست
در منابع روایی و گفتار بزرگان آمده که نگاه، تیری است از تیرهای شیطان که قطعاً این تیر به هدف می‌نشیند و نگاه‌های گناه‌آلودی که عامل اصلی آن، بی‌حجابان و سارقان عفاف و اخلاق جامعه‌اند، موجب ربایش دین و ایمان و عفت جامعه می‌شود و در این میان، نوجوانان و جوانان بیشترین قربانیان را می‌دهند.

آیا دولت، اعم از سه قوه، در قبال این سیل بنیان‌کن، که توسط دشمنان به راه افتاده و عده‌ای ناآگاه و یا آگاه، خواسته یا ناخواسته در دام شهوانی دشمنان افتاده و نقش ایفاء می‌کنند، نباید به مسئولیت خود عمل کنند؟!.

پرسش اصلی از سران محترم سه قوه است که در اجلاس مشترک و مبارک خود چه اقدام موثر و عملیاتی را برای جلوگیری از ایجاد ویرانه‌های بیشتر اتخاذ کرده‌اند؟. لطفاً با مردم در این زمینه مهم صحبت کنند و در رسانه ملی به مردم گزارش عملکرد دهند.

دولت چند وقت است که می‌گوید طرح جدیدی را در زمینه حجاب و پوشش می‌خواهد به اجراء گذارد که از جزئیات آن مردم بی اطلاعند و جا دارد هرچه زودتر این طرح با مردم در میان گذارده و سپس با همکاری و تعامل مردم به اجراء گذارده شود تا از این اوضاع بهم ریخته و دون شأن ملت بزرگ ایران جلوگیری بعمل آید. این ملت و انقلاب اسلامی امروز برای بسیاری از کشورها الگو شده و وضعیت کنونی پوشش هیچ تناسبی با جایگاه واقعی ملت ایران ندارد و این دولت و قوای سه گانه هستند که باید هرچه زودتر در این زمینه تعیین تکلیف کنند. لطفاً بیش از این موضوع وهم حجاب و عفاف را کش ندهید و بیشتر احساس مسئولیت کنید.
 
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴