تأملی بر تصویب حذف جمهوری اسلامی از کمیسیون زنان سازمان ملل؛

دنیای بدون اسلام، جهنم دردناک زنان/وای به روزی که دزدان نگهبان شوند!

تاریخ انتشارشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۴۶۶۸۳۴
دنیایی را که سردمداران غرب برای خروج اسلام ناب محمدی(ص) از آن تدارک می‌بینند، جهنم دردناکی بویژه برای زنان است که بزم آرای شهوات جنسی و عیاشی شان خواهند بود.
۰
plusresetminus
دنیای بدون اسلام، جهنم دردناک زنان/وای به روزی که دزدان نگهبان شوند!
به گزارش بلاغ؛ آمریکا در کمیسیون زنان سازمان ملل متحد، که در حوزه تخصصی حقوق زنان فعالیت می‌کند، خواستار اخراج ایران شد و با هزینه و لابی‌گری زیاد توانست خواسته خود را عملی کند و این در شرایطی است که در آمریکا و عربستان بدترین فشارها و محدودیت‌ها متوجه زنان است و در غرب به خصوص آمریکا، هر چند ثانیه، یک زن یا دختر مورد تجاوز و قتل قرار می‌گیرد، آنچنانکه منابع رسانه‌ای آمریکا اعلام می‌کنند، بیش از ۸۶درصد دختران و زنان آمریکایی یک یا چند بار مورد آزار و تجاوز جنسی قرار گرفته‌اند و فضای عمومی کشور برای بانوان بسیار ناامن و خطرناک است.

کمیسیونی برای حذف فضیلت‌ها
کمیسیون زنان سازمان ملل از سال ۱۹۴۶ میلادی با هدف برابری جنسیتی و کمک به پیشرفت زنان تشکیل شده‌است، از نمایندگان ۴۵ عضو سازمان ملل متحد تشکیل می‌شود. این نمایندگان بر اساس تقسیم‌بندی جغرافیایی؛ آفریقا ۱۳ عضو، آسیا ۱۱ عضو، آمریکای لاتین و کارائیب ۹ عضو، اروپای شرقی ۴ عضو، اروپای غربی و دیگر کشورها ۸ عضو برای یک دوره چهار ساله انتخاب می‌شوند.

در عربستان، مخوف‌ترین سخت گیری‌ها علیه زنان اعمال می‌شود و تا سال‌های اخیر زنان و دختران در عربستان حق داشتن شناسنامه و شرکت در فعالیت‌های اجتماعی و حتی رانندگی را نداشتند و این کشور استبدادی به برکت دلارهای نفتی توانست در کنار انواع جنایاتی که در حق شیعیان و اهل سنت در داخل کشور و فجایعی که در سطح کشورهای اسلامی با تشکیل و حمایت از گروه‌های وهابی همچون داعش، جبهه النصره، بوکوحرام و...، همچنین جنایات روزانه در یمن انجام می‌دهد که تاکنون هزاران زن و کودک قربانی شده و میلیون‌هها نفر آواره و بی‌خانمان شده‌اند، این رژیم سفاک باید در کمیسیون زنان سازمان ملل بدلیل حمایت آمریکا از این گاو شیرده باشد و به ریش همه اعضاء این کمیسیون و قدرت‌های حاکم بر سازمان ملل بخندد!.

وای به روزی که دزدان نگهبان شوند!
اسلام وهابی- سعودی، که اسلام قلابی است، برای اسلام هراسی مورد حمایت جدی صهیونیست‌های حاکم بر آمریکا قرار دارد و اسلام ناب محمدی(ص)، که ایران اسلامی مدافع و ناشر آن است، در نقطه مقابل شیطان بزرگ، آمریکای متجاوز قرار دارد و کاملاً طبیعی است که آمریکا و اذنابش حضور جمهوری اسلامی در کمیسیون زنان را مغایر اهداف شهوانی خود و سیاست تخریب بنیان خانواده می‌دانند و با حضور او در این کمیسیون مخالفت کنند و برای توجیه خلاء حضور اسلام در این کمیسیون، به حضور عربستان و برخی کشورهای اسلامی استدلال کند که دقیقاً یک توجیه عوام‌پسندانه و فریبنده است؛ چراکه هیچگاه و بهیچوجه حاکمان وهابی عربستان، مبین و نماد اسلام نبوده بلکه مخالف اسلام و پیامبر و اهلبیت معصومش هستند و در مسیر مخالفت و عناد با این خاندان چیزی تاکنون کم نگذارده‌اند.  

نگرش جنسیتی، خیانت به بشریت است
اسلام و انقلاب اسلامی ملت بزرک ایران معتقد است که نگاه جنسیتی به زنان، اولین انحراف در تصمیم‌سازی برای فعالیت‌های رشددهنده و خلاقانه بانوان است. زنان همانند مردان از حقوق مساوی اجتماعی برخوردارند و متناسب با استعدادهای ذاتی خود امکان رشد و تعالی را دارا هستند. نگاه جنسیتی به زنان، بسترساز استثمار و بهره‌کشی جنسی و ایجاد فساد در جامعه و نابودی خانواده و تعادل و توازن جامعه می‌شود. اسلام معتقد است زنان پاکدامن می‌توانند مردان با غیرت و فداکار را تربیت کنند، آنچنانکه امام خمینی(ره) می‌فرمود که از دامن زن مرد به معراج می‌رود.
این زنان عفیفه و پاکدامن هستند که قادرند فرزندان رشید و ایثارگر و ظلم و فسادستیز پرورش دهند. تاریخ و وضعیت کنونی بسیاری از جوامع موید این اصل ثابت شده است که جرم و جنایت محصول سوءتربیت فرزندانی است که یا نتیجه طلاق بوده و یا فرزندان نامشروع هستند. بنابراین، همه آنانی که در مسیر جنسیت و سکس زنان تلاش می‌کنند، خائنان واقعی جوامع بشری‌اند که عمود خیمه خانواده را متزلزل و سپس متلاشی می‌نمایند. به استناد آمار مجامع بی‌نظر جهان، رژیم سعودی سالهاست که به ربودن زنان سعودی و زندانی کردن آنها صرفا به دلیل حق خواهی و فعالیت های مدنی دفاع از حقوق بشر ادامه می دهد.

ناقض‌ترین‌ و متجاوزترین‌ها، مدافعان حقوق زنان شدند!
اما در حکومت اسلامی ایران، آنچه که مورد اذعان دشمنان انقلاب برگرفته کم فروغ از واقعیت‌های روشن زندگی بانوان در نظام اسلامی و آزادی زنان در پیمودن یک زندگی با ارزش و تعالی‌بخش، چیزی نیست که قابل کتمان حتی برای شهروندان کشورهای غربی باشد. امروزه بدلیل نگاه بالنده انقلاب اسلامی به بانوان که منبعث از نظرگاه فطری اسلام و سیره نبی مکرم و امامان معصوم، صلوات‌الله علیهم اجمعین است، قابل مقایسه با هیچ کشوری در جهان نیست.

صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی و به‌خصوص در آمریکا، صاحبان اصلی صنعت پورنو و تولید فیلم‌ها و کلیپ‌های مبتذل و نشر دهنده فجیع‌ترین ارتباطات جنسی و صنعت تن‌فروشی و تجارت کثیف فروش جنسی در جهان هستند. طبیعی است وقتی در کمیسیون زنان سازمان ملل، صهیونیست‌ها و آمریکائی‌ها سردمدار و اداره کننده این کمیسیون باشند، دیگر جایی برای جمهوری اسلامی ایران باقی نخواهد ماند؛ چراکه این کمیسیون در درجه اول، آزادی جنسی و بدون قید و شرط را برای دختران و زنان تجویز و ترویج می‌کند، که در واقع گسترش فاجعه زنازادگی و به دنیاآمدن فرزندان نامشروع و بدون پدر است که این بچه‌ها، تشکیل دهنده سپاه شیطان برای ارتکاب انواع جنایات خواهند بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴