تاریخ انتشارسه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۰
کد مطلب : ۴۶۶۲۰۳
بدون هیچ محدودیتی دست به جنایت می‌زنند و برای هیچ چیزی حتی مقدسات دینی حرمت قائل نیستند و همچون فاشیست، تقدس ستیزند. برای فریب افکار دین‌خواهانه عمومی، کشتارهای خود را به نام اسلام و خداوند انجام می‌دهند که این خیانتی بزرگ‌تر از هر جنایتی است.
۰
plusresetminus
کشته‌سازی‌های داعشی، محصول گستاخی وهابیت آل‌سعودی/ فاشیست‌های تقدس‌ستیز وهابیت، عامل اجرای اغتشاشات ایران
به گزارش بلاغ؛ در جریان اغتشاشات اخیر، که نمادی از جنگ احزاب زمان رسول‌الله(ص) است، دست وهابیت با کشتارهای کور داعشی و به میدان آمدن تمام قد رسانه‌های وابسته به عربستان سعودی بویژه شبکه صهیونیستی ایران اینترنشنال، کاملاً آشکار شد. خاندان آل‌سعود، که توسط استعمارگران انگلیسی توانستند فرقه وهابیت را با اعتقادات انحرافی در جهان اسلام به کرسی قدرت بنشانند، امروزه دارای مرتجع‌ترین نظام سیاسی و بی‌ارج‌ترین حکومتی است که حتی آمریکا به عنوان مهم‌ترین حامی این رژیم فاناتیک، خاندان آل‌سعود را گاوهای شیرده می‌نامد و تنها از این رژیم خون‌آشام انتظار دلارهای نفتی و مزدوری و کشت و کشتار مسلمانان را دارد.

شیوه سنتی و متداول سلطه‌گران
مبارزه با ارزش‌های دینی، که به انسان‌ها انگیزه و جهت می‌دهند، از کارکردهای استعمارگران و استثمارپیشگان است و وهابیت نیز محصول سیاست‌های پیر استعمار یعنی انگلیسی‌ها در سرزمین مقدس وحی (عربستان) می‌باشد که برای انحراف و نابودی اسلام و مسلمانان طراحی شده‌اند.

شیوه اشغالگران همواره بر این اصل استوار بوده که با تکیه‌زدن به مقدسات مردم تحت استعمار خود، بتدریج با ایجاد انحراف و خالی کردن محتوای اعتقادی جامعه از عناصر انگیزشی، سعی بر ادامه سلطه خود تحت توجیه آن اعتقادات تحریف و منحرف‌شده داشته و دارند. انگلیسی‌ها بدلیل سابقه طولانی‌شان در بهره‌کشی از مستعمرات خود در اقصی نقاط جهان بویژه در بلاد اسلامی و علی‌الخصوص در سرزمین‌های وحی و امامت، تمام تلاش خود را مصروف فرقه سازی کردند که برای اهل سنت، وهابیت و برای تشیع، بهائیت را توسط بظاهر عالمان دینی بوجود آوردند تا همواره استخوان لای زخم جهان اسلام برای پیشبرد سیاست "تفرقه بیانداز و حکومت کن"، باشند.
براستی نیز این دو فرقه توانستند در نقش خود برای ایجاد شکاف و براه انداختن جنگ‌های درون مسلمانان بخوبی عمل کنند و دائم بذر شکاف و آدم‌کشی و پاک‌سازی نژادی و مذهبی را بین جهان اسلام بیفشانند. کار این دو فرقه تا انجا بالا گرفت که استعمار انگلیس برای آنها کشوری مستقل تعریف کرد و تمام کوشش خود را برای تقویت آنها انجام داد. برای وهابیت، کشور عربستان را در نظر گرفت و با اشرافی که در اضمحلال امپراطوری عثمانیان داشت، شبه جزیره عربستان را در اختیار آل‌سعود با گرایش کامل به وهابیت قرار داد و برای بهائیت نیز سرزمین‌های فلسطین را، که تحت اشغال خود داشت، به صهیونیست‌ها سپرد که بهائیت را نیز عهده‌دار شدند و اسرائیل در جهان مسئولیت ایجاد کشورهای مختلف از دل کشورهای اسلامی و تجزیه کشورهای اسلامی و ترور شخصیت‌های ضدظلم و فساد را بعهده گرفت.
بنای این دو کشور جعلی، که بر مخاذن ثروت اعم از مادی و معنوی تکیه زده بودند، ایجاد رعب و وحشت جهانی از طریق قتل و کشتارهای بی‌رحمانه بوده که قتل عام شیعیان و اهل سنت در مکه و مدینه توسط وهابیت در آغاز حکومت آل‌سعود بر سرزمین وحی و کشتارهای کفرقاسم و صبرا و شتیلا و...، توسط صهیونیست‌ها در سرزمین غصب‌شده فلسطین و آواره کردن بیش از چهار میلیون فلسطینی در کشورهای مختلف، از جمله خوی سبعیت و ددمنشی این دو جانوار خونخوار در کشورهای اسلامی است که توسط استعمار انگلیس و سپس آمریکای جنایتکار برای بشریت بویژه مسلمانان درست کرده و تا همیشه در جنایات این دو جرثومه فساد، آنها شریکند و مجرم اصلی نیز آنانند.

نمونه‌ترین حکومت‌های شیطانی در دنیای معاصر
امروزه بر کسی پوشیده نیست که فاسدترین و قرون‌ وسطائی‌ترین حکومت مربوط به این دو کشور جعلی است که در اختیار آل‌سعود و آل‌صهیون قرار دارند و آمریکا و انگلیس با تمام قوا از این دو حکومت فاسد و ضدبشری حمایت می‌کنند. حاکمیت ترور و وحشت صهیونیست‌ها بر کشور اشغال‌شده فلسطین و ظلم روزانه و جانکاه آنان بر مردم مظلوم و بیدفاع فلسطین، همچنین اجرای انواع توطئه از سوی وهابیت آل‌سعود در دنیای اسلام و تشکیل گروه‌های تروریست همچون: احرارالشام، جبهه‌النصره، بوکوحرام، داعش، جیش‌الظلم و...، نتائج ادامه حیات وهابیت و بهائیت صهیونیستی است که هر لحظه برای مردم بیگناه مسلمان در اقصی نقاط جهان معضل بوجود می‌آورند و جان زنان و کودکان را می‌گیرند.

کانون شرارت شیطانی در جهان
بدون کوچک‌ترین تردید، نه تنها در ایران که در اغلب کشورهای اسلامی و حتی غیراسلامی، هر نقشه شوم علیه ملتها را یا صهیونیست‌ها در حال اجراء دارند و یا وهابیت.
علت توطئه لحظه به لحظه علیه مسلمانان، وجود انرژی انسانی و تعیین‌کننده در میان مسلمانان برای مبارزه با ظلم و فساد و استقرار عدالت و فضیلت است که این انرژی تمامیت فاسدان و ظالمان را به چالش می‌کشاند. بدین جهت، دو بازوی بزرگ شیطان، یعنی وهابیت و صهیونیست، لحظه‌ای امت اسلامی را به حال خود نمی‌گذارند و علیه آنان تمام دسائس را به اجراء می‌گذارند. برنامه‌های ضدفرهنگی برای فاسدکردن دختران و زنان و از راه بدربردن جواپنان از دختر و پسر گرفته تا سایر اقشار جامعه.
از مهم‌ترین و خطرناک‌ترین اقدامات آنها، ترویج عقائد شیطانی خود بین مسلمانان به‌خصوص نوجوانان و جوانان ناآگاه و ناآشنا با معارف اسلامی و کشاندن آنها به سوی عقاید باطل خود است. میلیاردها دلار از درآمدهای نفتی و ذخایر کشورهای اسلامی را به غارت می‌برند و بخشی از این منابع مالی را به اجرای برنامه‌های ضدفرهنگی خود برای فریب و انحراف نوجوانان و جوانان مسلمان اختصاص می‌دهند.
از هر فرصتی برای ایجاد نفرت بین جوانان با مبانی اعتقادی اصیل اسلامی استفاده می‌کنند و طبیعی است که رسانه‌های بویژه مجازی در این مارزار بیشترین سهم را به خود اختصاص دهند.  

فرقه‌هایی برای به اوج رساندن خشونت و جنایت
علت اصلی خشونت وهابیت تعالیم دینی آنها و سوء برداشت‌شان از مفاهیمی چون کفر و ایمان و توحید و شرک است که باعث می شود به راحتی دیگران را تکفیر کرده و جان و مال شان را برای خود حلال بشمارند. در نگاه آنها مسلمانان عصر حاضر از مشرکان زمان پیامبر(ص) وضعیت بدتری دارند و با این دیدگاه بدیهی است که در مقام عمل چه بلایی بر سر مسلمانان می آورند.
یکى از انگیزه هاى تهاجم وسیع وهابیت بر ضدّ مذهب اهل بیت(ع)، ترس و وحشت آنان از گسترش فرهنگ برخاسته از قرآن در میان جوانان و دانشمندان تحصیل کرده و استقبال آنان از این مکتب نورانى و مطابق با سنّت راستین محمّدى(ص) است. شیخ ربیع بن محمّد، شیخ محمّد مغراوى، دکتر ناصر بن عبدالله بن على قفارى استاد دانشگاه هاى مدینه و شیخ مجدى محمّد على محمّد و بسیاری دیگر از بزرگان وهابی به این واقعیت اعتراف کرده اند.

وهابیان با تسلط بر مکه و مدینه، تمام آثار صحابه و آثار باستانى در اطراف خانه خدا و بر روى زمزم را تخریب کردند. کتابخانه المکتبة العربیّة را با بیش از 60 هزار عنوان کتاب کم نظیر و بیش از 40 هزار نسخه خطّى از جمله: آثار خطى دوران جاهلیت و آثار خطّى حضرت على(ع) و ابوبکر و عمر و... و قرآن مجید به خط عبدالله بن مسعود و... به بهانه وجود کفریات در آن به خاکستر تبدیل کردند. و شقاوت را به جایى رساندند که خانه خدیجه(س) را به توالت تبدیل کرده و تصمیم داشتند زادگاه پیامبر(ص) را نیز چنین کنند.

وهابیان به نام دفاع از توحید و مبارزه با شرک حمله به مسلمین را آغاز نمودند و هزاران انسان را در حملات خود کشتند و اموال آنان را غارت کردند. آنان آنچه قبه و بارگاه و زیارت گاه و مکان هاى متبرک در مکه و طائف و جدّه و اطراف آنها بود همه را خراب کردند در حالى که در دنیا همه آثار تاریخى حتى گاهى یک کاسه شکسته یا یک قلعه نیمه ویران را هم حفظ مى کنند و میراث فرهنگى و ملى خود را نگه می دارند.
هر ملّتى براى اثبات اصالت خود از آثار تاریخى اش به دقّت نگهدارى مى کند اما متعصّبان وهّابی، آثار باستانی سرزمین حجاز را به بهانه مبارزه با شرک، ویران کرده و آثار گرانبهای پیشوایان اسلام را از بین بردند. قبرستان بقیع که بخش مهمّى از تاریخ اسلام را در خود جاى داده بود نمونه بارز آن است، آنان با ویران کردن بقیع، جهان اسلام را گرفتار خسارت عظیمى کردند که هرگز نمى توان آن را جبران کرد.
طبق گفته مورخان وهابی، در سال 1216 هـ امیر سعود با لشگر انبوهى غافلگیرانه وارد کربلا شدند و تمام شهر را خراب کرده و بیشتر مردمی که در کوچه و بازار بودند- بنابر اختلاف نقل از دو هزار تا بیست هزار نفر- را به قتل رساندند. آنها روى قبر حسین(ع) را خراب کردند و آنچه در داخل قبه بود، به غارت بردند و هر چه در شهر از اموال، اسلحه، لباس، فرش، طلا، و قرآن هاى نفیس یافتند، ربودند. سپس با همان لشگر راهى نجف شدند، ولى مردم نجف به خاطر آگاهى از جریان قتل و غارت کربلا و آمادگى دفاعى مانع آنها شدند.

نمونه‌ها و شواهدی از جنایات آل سعود علیه مسلمانان :
آنچه را که باید به اجمال از جنایات وهابیت و وهابیون سعودی فهرست کرد را می‌توان به اختصار ذیل نام برد:
-جنایت "تربه"(15 می 1919 میلادی در دوران حکومت سوم آل سعود) کشتار 40 هزار مسلمان.

-جنایت کشتار نمازگزاران در مساجد روستای الشعبیه، کشتار 3790 مسلمان.

-جنایت در القصیم، کشتار بیش از 2700 مسلمان.

-جنایت در طائف و الحویه، کشتار 15 هزار مسلمان که بیشترشان زن و کودک بودند.

-جنایت محاصره طائف و کشتار 2800 مسلمان.

-جنایت علیه عشیره آل اسلم و عنزه(که آل سعود به آن وابسته هستند، اما به خاطر این‌که این عشیره با آل سعود مخالفت کرد، این رژیم به کشتار آنها دست زد) و  ام غرامیل و الغوطه در حائل، کشتار 2 هزار مسلمان.

-جنایت علیه قبیله شمّر، کشتار 10 هزار مسلمان.

-جنایت در مناطق عسیر و تهامه، کشتار بیش از 5 هزار مسلمان.

-جنایت کشتار یمنی‌ها در وادی تنومه، کشتار بیش از 1200 مسلمان که برای حج آمده بودند.

-کشتار بنی‌مالک در طائف، قتل عام 7 هزار مسلمان و تخریب 70 روستا.

- جنایت علیه قبایل الریث در جنوب حجاز در سال 1953 میلادی، کشتار 1520 مسلمان.

-جنایت الجهراء در کویت، کشتار 1000 مسلمان.

- جنایت علیه قبایل مطیر و عتیبه، کشتار بیش از 5000 مسلمان.

-جنایت علیه قبایل العجمان، کشتار بیش از 3000 مسلمان.

- جنایت علیه قبایل عطیه و جینه ، کشتار بیش از 7000 هزار مسلمان.

در تاریخ سیاه آل سعود، جنایات فراوانی ثبت شده که تا کنون بیش از یک میلیون مسلمان(عرب و غیرعرب) چه شهرنشین و چه بیابان‌ و روستانشین به قتل رسیده‌اند و حدود سه میلیون نفر دیگر هم به دست این رژیم آواره شده‌اند.

جنایات امروز وهابیت و آل سعود
جنایات آل‌سعود که از حمایت مالی و پشتیبانی سیاسی، رسانه‌ای و تسلیحاتی از تروریست‌ها و تکفیری‌ها در کشورهای اسلامی و غیر اسلامی از افغانستان، عراق، سوریه، مصر، لیبی تا یمن آغاز می‌شود به طوری که رژیم آل سعود بیش از ده هزار انسان بیگناه را به طور مستقیم که شمار زیادی از آنها زن و کودک بودند تا کنون در جریان جنگ ویرانگری که علیه یمن به راه انداخته، به قتل رسانده و حدود 50 هزار نفر را هم زخمی کرده است.

سعودی‌ها و همپیمانانشان مسئول کشتار حدود 250 هزار سوری و زخمی شدن حدود دو میلیون نفر و آواره شدن میلیون‌ها نفر در داخل و خارج سوریه هستند. آل سعود همچنین مسئول کشته و یا زخمی شدن میلیون‌ها عراقی از زمان سرنگونی رژیم صدام مزدور معدوم که مورد حمایت این رژیم وهابی بود،همچنین باید به جنایات آل سعود در مصر، تونس و لیبی و نیز حوادث یازده سپتامبر نیویورک در آمریکا نیز افزود.(پرونده دخالت عربستان سعودی در حملات 11 سپتامبر بسته شده و به جریان انداخته شدن آن به دستور مقامات سعودی با وجود شکایت‌های خانواده‌های قربانیان و درخواست آنها برای به جریان انداختن آن ممنوع اعلام شده است).
انفجارهای تروریستی در فرانسه، انگلیس، اسپانیا و جنایات مستمر تروریست‌های تکفیری وهابی مسلک در افغانستان و پاکستان و مناطق دیگر را هم باید به فهرست جنایات آل سعود اضافه کرد،‌چرا که تنها رژیمی که مروج افکار وهابیت و تشویق به خشونت و تروریسم به شمار می‌رود، این رژیم است.

جنایت اعدام وحشیانه شیخ نمرباقرالنمر روحانی برجسته شیعی عربستانی و قطع سر وی با شمشیر همانند جنایات داعش بیشتر از گذشته پرده از ماهیت و حقیقت این رژیم تروریستی برداشت، این در حالی بود که شیخ نمر هرگز دست به سلاح نبرد و مطالبات برحق مردم مظلوم منطقه شرق عربستان را از راه مسالمت آمیز پیگیری می‌کرد و خواستار برابری در حقوق شهروندی و عدم تبعیض می‌شد که به خاطر همین مسئله اعدام شد. این جنایت به حدی بود که برخی کشورهای غربی حامی این خاندان جاهلی هیچ توجیهی برای سرپوش گذاشتن بر این جنایت و سیاست‌های دیکتاتوری‌اش پیدا نکردند و آن را اعدام کردند، افکارعمومی جهان هم علیه آل سعود به پا خاست و تروریسم و جنایات تکفیری آل سعود را محکوم کرد.

اجماع بین المللی در محکومیت و اعتراض به آل سعود، رژیم آل سعود را در صحنه جهانی منزوی کرد و هر کشوری هم که با این رژیم همراهی نشان دهد، احساس انزوا پیدا می‌کند.

حوادث سال‌های اخیر و مواضع اعلام شده از ائتلاف سعودی‌، صهیونیستی و آمریکایی علیه کشورهای عربی و اسلامی پرده برداشت که در حمایت از گروه‌های تروریستی تکفیری در سوریه، عراق، مصر، لیبی، تونس، نیجریه، سومالی و مناطق دیگر نمایان شده است.

علنی شدن روابط رژیم آل سعود با رژیم صهیونیستی در حالی است که این رژیم خود را پدرخوانده و وصی و قیم کشورهای عربی می‌خواند و همواره سنگ ملت‌های عربی به ویژه ملت فلسطین را به سینه می‌زند.

علت دشمنی‌های آل‌سعود
علت دشمنی آل‌سعود با جمهوری اسلامی ایران، بمخاطره افتادن سیمای اسلام آمریکایی وهابیت در برابر اسلام ناب محمدی(ص) جمهوری اسلامی ایران است. جمهوری اسلامی با حمایت صادقانه و اعتقادی از مظلومان جهان بویژه از فلسطینیان و دشمنی با ظالمان و فاسدان عالم بسرکردگی صهیونیست‌های حاکم بر آمریکا، موجودیت آل‌سعود وهابی را به چالش کشید. ادعاهای دروغین آل‌سعود در حمایت از ملت فلسطین با رونمایی این خاندان از روابط علنی و رسمی با رژیم اشغالگر قدس، رسئایی بیش از پیش این خاندان منحوس را علنی کرد.
عملکرد وهابیت در خشونت‌های هستریک همچون داعش و طالبان و القاعده و همه گروه‌های جنایتکار و آدم‌کش موجود در عراق و سوریه و نیجریه و...، خطرناک‌ترین جریان اسلام هراسی را بوجود آورد تا از گرویدن مردم جهان به اسلام و جمهوری اسلامی جلوگیری کنند.

کاملاً طبیعی است که امروز دست پلید رژیم سفاک وهابیت سعودی در ایجاد اغتشاش و کشتن مردم بیگناه ایران فعال شود و با صرف میلیاردها دلار هزینه و پرداخت‌های نجومی به همه گروه‌‌های معاند و محارب، برای امنیت ملت و کشور ایران دردسر ایجاد کند و طبیعی‌تر این حقیقت است که جمهوری اسلامی ایران نیز برای صیانت از امنیت ملت و دفع خطر از کشور، اقدام به دفاع از خود و مقابله با عوامل اصلی شرارت کند و به تنبیه آمریکا، رژیم اشغالگر قدس و رزیم منحوس سعودی بپردازد آنچنانکه این روزها مقر گروهک‌های متجاوز را در اقلیم کردستان عراق زیر ضربات موشکی و پهبادی خود قرار می‌دهد. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما