تاریخ انتشاريکشنبه ۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹
کد مطلب : ۴۶۴۸۱۱
همزمان با 28 صفر مردم عزادار مازندران زیر باران پاییزی با حضور در میادین اصلی شهرهای استان ضمن اقامه عزای رسول الله به محکومیت اقدامات هنجارشکنانه اخیر پرداختند
۰
plusresetminus
جوشش یاران رسول‌الله علیه اغتشاشگران در مازندران/اعلام انزجار از حرمت‌شکنان و مطالبه برخورد قاطع با آشوبگران
به گزارش بلاغ، امروز اجتماع امت رسول الله در پی هتک حرمت و جسارت به محضر قرآن و اهل بیت (ع) و ساحت مقدس امام‌ زادگان، مساجد و آسیب رسیدن به اموال مردم  توسط اغتشاشگران با حضور آحاد مختلف مردم برگزار شد.

 در این تجمع مردم ولایتمدار مازندران در شهرهای استان با حضور پرشور خود و همچنین با سر دادن شعارهایی همچون مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر منافق، ای پرچمت مارا کفن و با دست داشتن پلاکاردهای نیروی انتظامی دلاورمردان امنیت»، «تا آخرین نفس پای انقلاب می‌مانیم» و «هتاکان به مقدسات را مجازات کنید» شعار «مرگ بر فتنه‌گر» و «ما ملت امام حسینیم» ضمن حمایت از انقلاب اسلامی انزجار خود را از استکبار و اغتشاشگران نشان داده و خط خود را از آشوب‌گران جدا دانستند.

تجمع پرشور و غیرقابل وصف مردم متدین و ولایتمدار مازندران زیر بارش باران در قالب امت رسول الله (ص) به دعوت سه هزار هیات مذهبی و قرآنی امروز در ۶۳ نقطه شهری این استان با هدف تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی و آرمان‌های نظام مقدس جمهوی اسلامی ایران و همچنین محکوم کردن هتک حرمت‌های صورت گرفته از سوی اغتشاشگران برگزار شد.



نماینده ولی فقیه در مازندران در اجتماع هیئات مذهبی با عنوان امت بزرگ رسول الله (ص) در ساری دلیل بروز آشوب ها را ناراحتی دشمنان از ملت ایران دانست و خواستار محاکمه و مجازات عوامل اغتشاشگر و مزدور شد.

 آیت الله محمدباقر محمدی لائینی با تسلیت رحلت پیامبر گرامی اسلام و حضرت امام حسن مجتبی (ع) با تقدیر از حضور باشکوه مردم در اجتماعات اظهار داشت: نمره مردم نزد پیامبر گرامی اسلام بالاترین نمره‌ها است زیرا امت ما، امت موعود به شمار می‌رود.

وی گفت: ملاک نمره گذاری پیامبر (ص) طبق روایات و کلام الله مجید، تحسین خدا پیامبر و اولیای دین، خشنودی خداوند و اولیا است و حرکت مردم در حمایت از انقلاب اسلامی و برپایی باشکوه آئین اربعین و حماسه‌های مختلف سبب رضایت خداوند و خشم دشمنان شده است.

امام جمعه ساری با بیان اینکه آشوب‌ها نشانه ناراحتی و نارضایتی دشمنان است، گفت: اغتشاش و تخریب‌ها نشانه آن است که دشمنان به شدت از دست ما عصبانی هستند و به قول شهید بهشتی به دشمنان می گوئیم از این عصبانیت بمیر.

محمدی لائینی ادامه داد: وقتی رئیس جمهور انقلابی در بالاترین تریبون دنیا عکس شهید سلیمانی را بالا می‌برد و خواهان برخورد با عاملان ترور و شهادت وی شد، سبب خشم و عصبانیت دشمنان و استکبار شده است.

امام جمعه ساری تصریح کرد: حضور و حماسه باشکوه ملت ایران سبب خشم و غیض دشمنان شده است و به عوامل مزدور اعلام می‌کنیم که شما و اربابانتان هیچ غلطی نخواهید کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: حضور حماسی مردم مازندران در راهپیمایی روز جمعه و تجمع امروز مایه خشنودی ارواح شهیدان و بیعت با مقام معظم رهبری است و از نیروی انتظامی مظلوم و نهادهای تأمین امنیت و همراهی ملت ولایتمدار تشکر می‌کنم و خواستار محاکمه ومجازات عوامل اغتشاشگر مزدور هستیم.

 مردم مازندران در پایان راهپیمایی اعتراضی خود ضمن سر دادن شعارهای ضد استکباری و برائت‌جویانه از اغتشاشگران به سوگواری مراسم رحلت رسول (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) پرداختند.

شرکت کنندگان در پایان اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص) در مازندران با قرائت قطعنامه‌ای، اقدامات آشوبگران و حرکات هنجارشکن اخیر آنان از جمله هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن مجید، مساجد و پرچم جمهوری اسلامی ایران را محکوم کردند.

راهپیمایان در این قطعنامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، جانبازان غیور، آزادگان سرافراز و رزمندگان عزیز جبهه های نبرد حق علیه باطل در هشت سال جنگ تحمیلی، و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل گفتند که آمده ایم تا با اجتماع باشکوه، وحدت بخش و دشمن شکن خود،باوجود سردی هوا و بارش باران ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های رهبر معظم انقلاب و شهدای والامقام، نفرت و انزجار و خشم انقلابی خود را از این گونه جنایت ها و خباثت های سران فتنه و عوامل مزدور و سرسپردۀ داخلی اشان فریاد کرده  و با فریادهای کوبندۀ  شعار «الله اکبر ـ خامنه ای رهبر»، مطالبات و مواضع رسمی خود را اعلام  کنیم.

در بخشی دیگری از این قطعنامه بیان شده است: جنایت و خباثت عده ای معدود از عناصر خودفروخته و فریب خورده و مزدوران سرسپرده در اهانت بی شرمانه به ساحت قدسی و آتش زدن کتاب رحمت و حِکمت، قرآن مجید واهانت وقیحانه به مقدسات و ارزش های دینی و اعتقادات عمومی و به آتش کشیدن تعدادی از مساجد و هتک حرمت حجاب و عفاف بانوان محترمه را کاملاً مردود و شدیداً محکوم می کنیم.

شرکت کنندگان در این اجتماع در ادامه این قطعنامه اعلام کردند: ما حاضران در این تجمع، مراتب حمایت قاطع خود را از حافظان جان و مال وامنیت، نیروی محترم انتظامی که مظهر اقتدار جمهوری اسلامی است و سایر دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی اعلام داشته و یاد و خاطره شهدای گرانقدر نیروی انتظامی را که با تقدیم شهدای عزیز حافظ امنیت کشور هستند گرامی می‌داریم و از این جان برکفان می خواهیم تا با قوت و قدرت به وظایف قانونی خود عمل کرده و خواب راحت را از برهم زنندگان  آرامش عمومی و امنیت کشور سلب نمایند.

در بخش دیگری از این قطعنامه آمده است: ما اجتماع کنندگان از قوه قضاییه می خواهیم در اولین فرصت ممکن در اقدامی سریع و انقلابی به جرائم اغتشاشگران و آشوبگران رسیدگی و با مجرمان این حوادث اخیر برخورد قاطع قانونی نموده و نتایج رسیدگی های خود را در اسرع وقت به اطلاع افکارعمومی برسانند.

راهپیمایان همچنین در این قطعنامه از همگان به ویژه جوانان و نوجوانان عزیز و آگاه و فهیم ایران اسلامی خواستند در این فتنه، همچون گذشته باشناخت حق وملاک های آن ودریافت روایت های صحیح و معتبر از رسانه های رسمی کشور، با بصیرت و حفظ هوشیاری خود، دشمنان را در نیل به اهداف پلید خود ناکام بگذارند و همچنین به معاندان و نفوذی ها و عوامل وابستۀ آنان اعلام داشته که اگر چه ملت ایران از بعضی عملکردها گله مند است، اما هرگزحرکات شوم و ضد اسلامی و ضد انقلابی شما را تحمل نخواهد کرد و اگر دست از رفتارهای ننگین خود برندارید، یقیناً همانند فتنه های گذشته، درسی فراموش نشدنی و ضرب شستِ سختی از ملت شجاع  و غیور ایران اسلامی دریافت خواهید کرد.

حاضران در این اجتماع در قطعنامه پایانی ضمن توصیه به فریب خوردگان که مورد سوء استفاده دشمنان قرار گرفته اند، اعلام کردند به سرعت صف خود را از عناصر معاند، سرسپرده، مزدور و مرتبط با سفارتخانه ها و سازمان های جاسوسی کشورهای بیگانه جداکرده و از مسوولان کشور خواستند عناصر اصلی این رفتارهای شنیع را به سزای اعمال ننگین خود برسانند.

راهپیمایی کنندگان همچنین اعلام کردند تا جان در بدن داریم از قرآن و اهل بیت «علیهم السلام» و ولایت جدا نخواهیم شد و همچنان ادامه دهندۀ راه نورانی شهدا و امام شهدا  بوده و دشمنان را در رسیدن به اهداف پست و پلید خود ناکام خواهیم گذاشت.

 انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲