کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سیل همدلی و کمک مومنانه در دیار علویان همچنان ادامه دارد؛

توزیع ۱۰۰ هزار بسته معيشتی و ۲۰۰ سری جهیزیه به یاد سردار دل‌ها در مازندران

22 دی 1400 ساعت 22:01

۱۰۰ هزار بسته معيشتی و حمایتی و ۲۰۰ سری جهیزیه به خانواده‌های کم‌برخوردار و آسیب دیده از کرونای سراسر مازندران به یاد سردار دلها شهید حاج قاسم سليمانی اهدا شد.


به گزارش بلاغ، آئین نهضت کمک های مومنانه ویژه گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سليماني، با اهدای ۱۰۰ هزار بسته معيشتي و حمایتی و نیز ۲۰۰ سری جهیزیه به خانواده های کم برخوردار و آسیب دیده از کرونای سراسر استان با حضور آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران  و سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا در لشکر ویژه عملیاتی ۲۵ کربلا برگزار شد.

 
نماینده ولی فقیه درمازندران در این مراسم با اشاره به پیشینه نوع دوستی و خیرخواهی مردم شریف استان مازندران، گفت: مردمان این خطه از شمال کشور در بحث دستگیری از نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی حدود ۸۰۰میلیارد تومان کمک کردند.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی اظهار کرد:  با توجه به تداوم حضور کرونا در کشور متاسفانه فضای کسب و کار هنوز رونق ندارد و می طلبد همچنان اجرای رزمایش های مواسات و همدلی با هدف کمک به محرومین و آسیب دیدگان کرونایی مورد توجه باشد.

 نماینده ولی فقیه درمازندران افزود: امسال حدود ۲۲۱میلیارد تومان بسته های معیشتی و سبد کالا در میان اقشار نیازمند استان توزیع شده است.
 
 
وی از توزیع ۲۰۰سری جهیزیه به ارزش ریالی شش میلیارد تومان  و ۱۰۰هزار بسته معیشتی به ارزش ۴۰میلیارد تومان به نیت دومین سالگرد سردار شهید قاسم سلیمانی در استان خبر داد و اذعان کرد: بار اصلی اجرای رزمایش مواسات و توزیع کمک های مومنانه بین جامعه هدف بر عهده سپاه کربلا و بسیج است.

محمدی لائینی گفت: قدردان گروه های جهادی، مجمع خیرین، بسیجیان و مردم نوع دوست استان برای لبیک به منویات رهبری مبنی بردستگیری از نیازمندان هستیم.
 

وی یادآورشد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون حدود ۸۰۰میلیارد تومان به اقشار مختلف نیازمندان استان کمک رسانی شده است.
 
محمدی لائینی به کارشکنی های دشمنان انقلاب در بحث ایجاد ناامنی و ناامیدی بین مردم به ویزه مستضعفین اشاره کرد و گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از اجرای رزمایش مواسات و همدلی به شدت ناراحت هستند آنها دنبال افزایش فشار اقتصادی روی قشر مستضعف هستند و دنبال ایجاد تنش در کشور هستند.

فرمانده سپاه کربلا نیز از توزیع ۲۰۰سری جهیزیه به ارزش ریالی شش میلیارد تومان و ۱۰۰هزار بسته معیشتی به ارزش ۴۰میلیارد تومان به نیت دومین سالگرد سردار شهید قاسم سلیمانی در استان خبر داد .

سردار سیاوش مسلمی اظهار کرد: به‌عنوان خدمتگزار مردم در خدمت مردمانی شهیدپرور هستیم و این از افتخارات ماست.

فرمانده سپاه کربلا افزود: بنابر فرمایش مقام معظم رهبری اقدامات خوبی با بهره‌گیری از ظرفیت مردم، خیرین، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت، نهادهای حمایتی و همچنین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد.
 
 
مسلمی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون توفیق داشتیم ۲۲۱ میلیارد تومان در قالب جهیزیه و بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع شود، گفت: از این مبلغ حدود هزار و ۲۹۰ بسته کمک‌های جهیزیه نوعروسان به مبلغ ۳۹ میلیارد تومان بوده است.
 

 فرمانده سپاه کربلای مازندران عنوان کرد: ۳۳۵ هزار بسته معیشتی به مبلغ ۱۳۰ میلیارد تومان بین نیازمندان توزیع شد، حدود ۲۰۰ سری جهیزیه و ۱۰۰ هزار بسته را همزمان با صرف ۴۶ میلیارد تومان در سطح استان در حال توزیع داریم.

مسلمی گفت: از خیرین و اصحاب رسانه تشکر داریم که با کمک و انعکاس اخبار در راه خدمت به نیازمندان پای کار هستند.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 458561

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/report/458561/توزیع-۱۰۰-هزار-بسته-معيشتی-۲۰۰-سری-جهیزیه-یاد-سردار-دل-ها-مازندران

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com