تحول، راه غلبه بر مشکلات اقتصادی است؛

چتر عدالت بر سر ایران/روی خوش دولت جدید به مردم

تاریخ انتشارجمعه ۱۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۶
کد مطلب : ۴۵۲۹۰۱
مردم ما در این مقطع از زمان درست موقعی که دشمنان خارجی با تمام هجمه ای که علیه ایران کردند ؛ با تمام اقتدار با صلابت با یک بصیرت سیاسی وارد عرصه شدند و این مردم با شرکت در انتخابات بار دیگر پیوندشان را با انقلاب اسلامی محکم تر کردند.
۰
plusresetminus
چتر عدالت بر سر ایران/روی خوش دولت جدید به مردم
به گزارش بلاغ، انتخابات در کشور بسیار مهم است، هم از جنبه خارجی هم داخلی. از جهت داخلی که افراد تازه نفس و با انگیزه وارد کار می شوند و از جهت وجهه خارجی هم انتخابات و مشارکت مردم نشان دهنده اقتدار ملی است ؛ امکانات دفاعی و قدرت دیپلماسی به کشور اقتدار می دهد ولی بیش از همه ملت و مردم یک کشور هستند که به کشور اقتدار می دهند. وقتی در دنیا احساس شود که این ملت هوشیار و بیدار و باانگیزه است این ملت هیبت و اقتدار پیدا می کند.

دستگاه های جاسوسی و اطلاعاتی کشورهایی چون ‌آمریکا و اسرائیل از چندی پیش تلاش کردند تا انتخابات خرداد ایران را بی رونق کنند یا برگزار کنندگان و شورای نگهبان را متهم می کنند که انتخابات مهندسی می شود یا مردم را دلسرد می کنند و می گویند رای شما اثری در بهبود اوضاع ندارد وبا شدت تمام اینکارها را می کنند و از فضای مجازی هم حداکثر استفاده می کنند .

 با توجه به اینکه مساله اقتصاد مهم است و رشد تولید ملی، رشد سرمایه گذاری، تورم، ارزش پول ملی و ...مهم است ؛مساله امنیت کشور و آسیب های اجتماعی بسیار مهم است ؛ روبرو شدن با سیاست های پیچیده دنیا بسیار مهم است ومساله بسیار مهم دیگر فرهنگ و سیاست خارجی است که همه اینها را یک رئیس جمهور باید بداند و مردم با بصیرت و پی بردن به اهمیت موضوع با یک بلوغ سیاسی در انتخابات این دوره شرکت کردند.

از این رو با سه تن از مسئولین شهر  در خصوص مشارکت پرشور مردم در این دوره از انتخابات و تحلیل رفتارشناسانه مسئولین شهر از مشارکت مردم و حضورشان در انتخابات این دور به گفتگو نشستیم.

رضا حاجی پور نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما عنوان کرد :مردم با حضور حداکثریشان به دشمنان نه گفتند و به ولایت به رهبر به سردار سلیمانی لبیک گفتند و اتحاد و همدلیشان را به نمایش گذاشتند.

 وی با بیان اینکه این مردم 43سال در صحنه بودند، عنوان کرد: در این دوره پر شورتر ظاهر شدند، دشمنان انقلاب در هر دوره ایی می خواهند مانع شوند ولی مردم هر دوره اتحاد و همدلی در عرصه های مختلف به نمایش گذاشتند.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:دنیا در دوره کرونا دارو را از ما دریغ کردند در صورتی که به کشورهای دیگر دنیا  دارو فرستاد در این شرایط بود که جوانهای ما پای کار آمدند.

وی تصریح کرد:مردم در هشت سال دفاع مقدس و در محاصره های شدید اقتصادی  از کرد و بلوچ و همه و همه در کنار هم بودن و محکم ایستادند و این مردم وفادار نظام انقلاب  اسلامی و رهبری هستند؛ دشمنان هم درس بگیرند و از شیطنت دست بردارند که مردم ما همدل تر و متحدتر شدند .

فرماندار آمل نیز در تحلیلی از انتخابات این دوره بیان کرد: از اتفاقای خوب این دوره حضور پر شور مردم بوده است، قبل از انتخابات هر جایی در اکثر نظر سنجی ها مشارکت پایین تر از این در نظر گرفته بودند، ولی  مردم با حضور پنجاه درصد در این شرایط تحریمی و کرونایی و گرفتاری اقتصادی قابل قبول است با توجه به تعداد کاندیداها و نماینده و احزاب و گروه های سیاسی از حضور مردم راضی هستیم.

علیرضا شریعت ادامه داد:یکی از آرام ترین و سالم ترین انتخابات و بدون هیچ تنشی و هیچ حاشیه ایی هر سه انتخابات برگزار شد؛ ما چهار ماه درگیر انتخابات بوده ایم و پنج هزار نفر را آموزش دادیم و همه دستگاه های اجرایی همکاری کردند .

 فرماندار آمل خاطرنشان کرد: همیشه یک تعدادی شرکت نمی کنند یک بخش به نقد و اعتراض به اقتصاد و مسائل سیاسی کشور و تعدادی هم دلخور بودند و به لحاظ مشارکت در انتخابات پنجاه درصد واجد شرایط در انتخابات شرکت نکردند که سخنرانی روز آخر رهبر انقلاب بی تاثیر نبود بحث دیگر اینکه چرا آرای باطله آنقدر زیاد شد آرای باطله ماخوذه هست ولی به نفع کاندیدایی رای ندادند اما به نفع نظام رای دادند از بین چهار نفر سلیق هم نظر خودشان را پیدا نکردند ولی انتخابات را قبول دارند .

امام جمعه آمل نیز در ادامه با اشاره به انتخابات امسال گفت: در شرایط بسیار خوبی انتخابات 28خرداد را پشت سر گذاشتیم و پیروز این میدان مردم هستند .

حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی ضمن تبریک به منتخب مردم آیت الله رئیسی بیان کرد: این امید را در مردم ایجاد کرد که حضور حداکثری داشته باشند و ما در چهار سال آینده بیش از هشتاد درصد مشارکت  با عملکرد بسیار خوب ایشان داریم .

مرتضوی از هیات اجرایی و نظارت که انتخابات که خوب اجرا شده و پاسداری و صیانت از ارای مردم داشته تشکر نمود و اظهار کرد: صیانت از آرای مردم وظیفه ماست، این دوره از انتخابات با تمام این هجمه ها، مردم پر شورتر به رهبری لبیک گفتند و  ثابت کردند پای نظام اسلامی هستند و به این انقلاب وفادارند.

مردم ما در این مقطع از زمان درست موقعی که دشمنان خارجی با تمام هجمه ایی که علیه ایران کردند ؛ با تمام اقتدار با صلابت با یک بصیرت سیاسی وارد عرصه شدند و در انتخابات شرکت کردند و یک عده هم با اینکه از وعده های محقق نشده نهاد ریاست جمهوری دلخور بودند باز هم به نفع نظام اسلامی شرکت کردند و به رهبری لبیک گفتند و با رای دادنشان اقتدار و صلابت ملی شان را به نمایش گذاشتند امید است با آمدن یک دولت تازه نفس؛ ملت ما از انتخابشان هم در کشور و هم در دنیا سربلند شوند این مردم با شرکت در انتخابات بار دیگر پیوندشان را با انقلاب اسلامی محکم تر کردند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما