کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بلاغ گزارش می دهد؛

شمارش معکوس نامزدها برای کرسی شورای شهر

26 خرداد 1400 ساعت 9:30

این روز ها که نگاه نامزدها خصوصا در فضای مجازی زوم شده است؛ فرصت های طلایی CPR انتخاباتی است ،روزهای مبارزه برای کسب صندلی ،روزهای مچگیری رقبا و البته برای خیلی ها فصل پول درآوردن است.


به گزارش بلاغ؛ این روزها که ماراتن انتخابات ،نفس نفس زنان به ثانیه های آخرش نزدیک می شود و تبلیغات ها شهر را تسخیر کرده اند ،حال و هوای مردم پر از هیجان و بحث های سیاسی است ,هر کس چوب کسی را به سینه می زند ؛ از جمع دوستانه گرفته تا هیئت های زنانه ،در تاکسی یا مطب پزشک، همه جا سایه انتخابات حرفها را به سمت خودش می کشاند، که این نشان از شعور و بصیرت ملت است، هرچند گاهی با تعصبات و خشک اندیشی های غیر معقول آمیخته می شود، که نتیجه خوبی در پی نخواهد داشت، اما در مجموع این تحرک سیاسی قابل ستایش است.

تاثیر حضور در انتخابات برکسی پوشیده نیست ،از حس عزت و خود باوری که با اولین رای در ذهن انسان جوانه می زند و شکوفا می شود تا درخت تنومندی از آرمان های انسانی که بر شالوده ای از استقلال بنا شده است.

انتخابات ،انتخابات است چه شورا باشد ،چه ریاست جمهور؛ هرکدام برتک تک سلول های این مرزو بوم تاثیرگذاراست و اثر انگشت های هر فرد بر پیشانی تاریخ شاهد ستایش یا نکوهش آیندگان خواهد بود.
این روز ها که نگاه نامزدها خصوصا در فضای مجازی زوم شده است؛ فرصت های طلایی  CPR انتخاباتی است ،روزهای مبارزه برای کسب صندلی ،روزهای مچگیری رقبا و البته برای خیلی ها فصل پول درآوردن است.

به امید دست یافتن به عدالت ،برابری و امنیت، به دنبال کاندیدای همسو بااین مولفه ها می گردیم، کسی که مطالبات انسانی و شهروندی را در کلمات نگنجاند و فاصله ی مشکلات کشور و شهر را با عمل پر کند؛ اما با انبوهی از تبلیغات کاغذی شهر محاصره شده ایم با وجودی که کرونا همچنان می تازد و نوید موج پنجم کرونا بیخ گوش ماست این حجم از افتتاحیه ها به دور از پرتکل های بهداشتی تاسف برانگیز است.

آماده سازی 35 جایگاه وِیژه تبلیغات

سید حمید هاشمی شهردار آمل  با اشاره به اینکه انتخاب آگاهانه حق مردم است، گفت: ۳۵ جایگاه ویژه تبلیغات محیطی کاندیداهای شورای اسلامی شهر در اماکن پرتردد برای تبلیغات نامزدها آماده سازی شده است.

وی با بیان اینکه وظیفه ما فراهم آوردن شرایط تبلیغات نامزدهای انتخاباتی  شوراهای اسلامی شهر است، عنوان کرد: این اماکن به صورت دقیق و کامل توسط مدیریت شهری بررسی و مورد مطالعه قرار گرفته است

هاشمی هدف از این کار را حفظ زیبایی و آراستگی منظر عمومی شهر و جلوگیری از نصب پوسترهای تبلیغاتی کاندیداهای انتخابات شورای اسلامی شهر دانست و تصریح کرد؛ نصب پوستر و تبلیغات کاندیداهای شورای اسلامی شهر تنها در مکانهای تعیین شده مجاز است، با همکاری کاندیداها و هواداران آنان همزمان برای ایجاد فضایی پرشور و سالم انتخاباتی و حفظ زیبایی بصری شهر فراهم خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه نصب تبلیغات روی در و دیوار شهر قطعا به سیما و منظر عمومی شهر آسیب می رساند، اضافه کرد: همکاران شهرداری در صورت مشاهده در سریع ترین زمان ممکن نسبت به حذف و پاکسازی تبلیغات در مکانهایی خارج از جایگاه مشخص شده اقدام خواهند کرد.

هاشمی با اشاره فرمایش رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر اینکه یک انتخاب سالها می تواند تاثیر گذار باشد، اضافه کرد؛ امیدوارم مردم ۲۸ خرداد ماه با حضور حداکثری  در پای صندوقهای رای و با انتخابی هوشمندانه در آبادانی شهر، استان و کشور عزیز ایران  تاثیر گذار باشند.
 
 
با تخلفات انتخاباتی برخورد می شود.
 
علیرضا شریعت فرماندار آمل با اشاره به گزارشات رسیده از تخلفات انتخاباتی در برخی ستادها بیان داشت: رعایت پروتکلهای بهداشتی یکی از مهمترین مواردی است که در برخورد با آن هیچ‌ مسامحه ای نخواهیم داشت و تمامی ستادهای انتخاباتی اعم از ریاست جمهوری و شوراها ملزم به رعایت کامل آن می باشند.

وی همچنین از نصب ارقام تبلیغاتی در محل های غیرمجاز نیز توسط برخی ستادها انتقاد نموده و عنوان داشت گزارشات این تخلفات به خوبی رصد شده و متخلفین مورد برخورد قانونی قرار خواهند گرفت.

شریعت در پایان خاطر نشان کرد: فراموش نکنیم چه روزهای سخت و طاقت فرسایی به دلیل شیوع کرونا در آمل داشته ایم و اجازه نخواهیم داد با بی قانونی و عدم رعایت پروتکلهای بهداشتی توسط ستادهای انتخاباتی مجددا شاهد شیوع کرونا و افزایش آمار مبتلایان باشیم.

چطور حرف از دردهای مشترک  زده می شود ، وقتی لباس ها از معروفترین مارک های دنیاست ،آرایش های غلیظ و پوسترهای آنچنانی با عکس ها بزک  کرده ی ساختگی کدامشان بوی سادگی و صداقت خواهد داد؟!

انتهای پیام/


کد مطلب: 452482

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/report/452482/شمارش-معکوس-نامزدها-کرسی-شورای-شهر

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com