کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در تجمع اعتراضی دانش آموزان نکایی علیه کشتار کابل مطرح شد

دشمن‌شناسی و مقاومت، تنها راه خلاصی از شر دشمن/ دشمن سنگرهای بین‌المللی انقلاب را بر نمی‌تابد

21 ارديبهشت 1400 ساعت 9:00

دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان نکا با تجمع مقابل آموزش و پرورش این شهرستان ضمن اعلام انزجار نسبت به اقدام تروریستی وحشیانه اخیر علیه دانش آموزان بی‌گناه افغان، خواستار پیگیری دولت جمهوری اسلامی از محافل بین‌المللی در محکومیت عاملان و پایان بخشیدن به چنین حملات کوری شدند.


به گزارش بلاغ، کشتار تلخ دانش‌آموزان دختر شهر کابل افغانستان به دست داعش سبب اعتراضات شدید مردم کشورهای مختلف و اعلام انزجار نسبت به حملات تروریستی علیه مردم بی‌دفاع به خصوص دانش آموزان شده است.

برهمین اساس بسیاری از گروه‌های دانشجویی و دانش‌آموزی در داخل کشور نیز به برگزاری تجمعات معترضانه نسبت به این اقدام وحشیانه کردند که دانش‌آموزان و فرهنگیان نکایی نیز با برگزاری تجمع در مقابل آموزش و پرورش این شهرستان انزجار خود نسبت به اقدام روی داده را اعلام کردند.
 
* محل حمله تروریستی کابل، سنگر انقلابی است
در این مراسم که در ادامه با حضور برخی از مسئولان شهرستان نیز همراه شد مجیدرضا شعبانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا ضمن محکوم کردن عملیات تروریستی در افغانستان خاطر نشان کرد: فاجعه‌ای که در افغانستان رقم خورد اتفاق بی‌هدف و بی‌برنامه‌ای نبود چراکه دشمن، همیشه مکتب شهدا، مدرسه‌ها و دانش‌آموزان دختر و از این قبیل محافل را می‌زند که این خود نشان دهنده این است که  آن سنگر، سنگر انقلابی است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی درسال ۵۷ به فرمان امام صادر شد بیان کرد: اکنون این انقلاب به ثمر رسیده و دارد میوه‌هایش را می‌چیند و دشمن نمی‌تواند ببیند که این سنگر به دست مومنین، انقلابیون و بسیجی‌های منطقه و جهان تصرف می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا حضور آمریکا در منطقه را به ضرر همه کشورها و ملت‌ها دانست و گفت: آمریکا تمام عداوت‌ها و شیطان صفتی‌های خود را یکی یکی نشان می‌دهد و در حال میدان‌داری علیه نظام و انقلاب اسلامی در منطقه است.
 
* توپ در زمین محافل بین‌المللی است
این مسئول ضمن محکومیت این اقدام وقیحانه در ادامه افزود: به محاکم بین‌المللی‌ منطقه‌ای و جهانی می‌گوییم اگر این اتفاق در آمریکا و اروپا رقم می‌خورد شما چه کار می‌کردید ما خواستار این هستیم که همان اقدام را برای این کودکان انجام دهید، از محاکم بین‌المللی می‌خواهیم برای اینکه این خون‌ها پایمال نشود اقدام کنند و حق این دانش‌آموزان مظلوم گرفته شود و همچنین از دولت جمهوری اسلامی هم می‌خواهیم که در محافل بین‌المللی از این مردم مستضعف درست دفاع کند.

شعبانی با اشاره به اینکه ما نمایندگان انقلاب اسلامی هستیم اضافه کرد: هر جا که صدای مظلوم را شنیدیم باید بیاییم و کمک برسانیم که این رسم اسلامی و انسانی ما است که باید آن را گسترش دهیم.
وی تصریح کرد: دشمن تا دشمن است، شرک تا شرک است و کفر  تا کفر است این اقدامات ادامه دارد زیرا همه آنها در مقابل حق و انقلاب اسلامی که از جنس نور است قرار گرفتند و تا این تقابل هست مبارزه هست و همچنان خط سرخ شهادت ادامه خواهد داشت و که ما بتوانیم خونخواه خوبی برای این عزیزان باشیم.
 
* دختران شهیدی همچون فرزندان ما
فرمانده سپاه اذعان کرد: این‌ها نیز همانند فرزندان ما و متعلق به جهان تشیع هستند و ما به حول قوه الهی کوتاه نمی‌آییم، دشمن باید از این ملت بزرگ و عزیز هم عذرخواهی کند و هم دیگر این اشتباه را تکرار نکند .

وی با بیان اینکه دشمن دیگر نباید در این میدان و هیچکدام از ملت‌های آزاده جهان مانور دهد اذعان کرد: این شعارهای زیبای مرگ بر آمریکا را تا همیشه تاریخ ادامه می‌دهیم زیرا آمریکا شیطان بزرگ است و همچنین باید شعارهای مرگ بر تروریسم و مرگ بر اسراییل را هم باید ادامه بدهیم.
 
* دشمن شناسی، گام اول خلاصی از دشت دشمنان
همچنین در این مراسم حسین پالار مدیر آموزش و پرورش نکا ضمن همدردی با خانواده‌های داغدار افغانستانی، عملیات تروریستی در افغانستان را محکوم کرد و گفت: امروز همه اینجا جمع شدیم تا فاجعه وحشتناک ترور دانش‌آموزان بی‌گناه افغانستان در این ماه مبارک را محکوم کنیم.

وی با آرزوی سلامتی برای کسانی که علیه استکبارجهانی در حال مبارزه هستند خاطرنشان کرد: همه این مسائل زیر سر شیطان بزرگ یعنی آمریکا است و هیچ‌گاه دشمنان ما دشمنی خود را کنار نمی‌گذارند و نمی‌توان به آن‌ها اعتماد کرد.

مدیر آموزش‌و‌پرورش نکا راه اصلی خلاص شدن از دست دشمنان را در درجه اول دشمن‌شناسی دانست و تصریح کرد: در ابتدا ما باید دشمن اصلی را بشناسیم و در درجه بعد باید در مقابل دشمن مقاومت کنیم.

پالار در ادامه افزود: برای مقاومت نیاز به یک پرچمدار داریم تا بتوانیم از آن پیروی کنیم که این پرچم‌دار کسی جز ولایت مطلقه فقیه نیست یعنی اگر ما پشت سر مقام معظم رهبری بایستیم عملیات دشمنان به نتیجه نخواهد رسید و به نابودی خودشان منجر خواهد شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 451317

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/report/451317/دشمن-شناسی-مقاومت-تنها-راه-خلاصی-شر-دشمن-سنگرهای-بین-المللی-انقلاب-نمی-تابد

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com