تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰
کد مطلب : ۴۵۰۷۰۱
انقلاب اسلامی از "دام فریب نفاق"، بسیار آسیب‌دیده و همچنان "بدلکاران" با فریب مردم در انتخابات‌ها، فرصت‌های طلائی برای سازندگی و نمونه‌سازی ایران اسلامی را می‌سوزانند و هنوز نیز برای انتخابات خردادماه امسال، علی‌رغم عملکرد فاجعه بارشان، برنامه‌های پیچیده و متعدد "فریب افکار عمومی" دارند تا بر سر قدرت باقی بمانند و اعتماد و اعتقاد مردم به‌ویژه نسل جوان را نسبت‌به اسلام و انقلاب اسلامی بطور کامل از بین ببرند تا آمریکا و فرهنگ غرب مجدد بر ایران اسلامی حاکم شود.
۰
plusresetminus
"نفوذی‌های" دیروز و امروز و آیا فردا؟/ مهارت بدلکاران و ضرورت هوشیاری مردم در انتخابات
به گزارش بلاغ، طبیعی است هر چیز خوب و تابی که ارزشمند و بااهمیت باشد، مورد طمع قرار گرفته و توسط فرصت‌طلبان و دغل‌کاران، جنس بدلی و مصنوعی آن عرضه شود. اعتماد جامعه را می‌توان با این روش فریبنده جلب کرد و بر خر مراد سوار شد و تا مدت‌ها در مسیر اغواگری و عوام‌فریبی تاخت و در جهت اهداف و منافع به پیش رفت تا آن هنگام که جامعه متوجه شود و شاید که سال‌های سال طول بکشد و نسل‌هایی بگذرند و متوجه نشوند که چه زیان‌هایی از این شیء بدلی نصیب‌شان شد.

"بدلکاران" همان "نفوذی‌ها"یند
حسین غفاری، پژوهشگر تاریخ، موضوع بازیگران بدلی را بجای قهرمانان ملی، مشکل اکثر ملل جهان می‌داند و می‌گوید: تاریخ در زمینه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و...، دستانی پر از این نمونه‌ها دارد که اگر نگاهی حتی سرسری به آن‌ها انداخته شود، می‌توان درس‌های فراوان آموخت و با پیشگیری، از بروز فجایع و رخدادهای فاجعه‌آمیز مشابه دیگر جلوگیری به عمل آورد.

وی در ادامه افزود: کسی نیست که نداند تشخیص بین خوب و بد و یا کفر و ایمان کار ساده‌ای است، اما وقتی بدلکاران وارد صحنه می‌شوند و محصولات خود را برای به انحراف کشاندن قضاوت‌های صحیح عرضه و تبلیغ می‌کنند، آنگاه تشخیص‌ها مشکل می‌شود و گاهی به‌اشتباه می‌روند و به‌جای "اصل" ، "بدل" را برمی‌گزینند که در چنین شرائطی، پدیده "نفاق" شکل می‌گیرد و "بدلکار" می‌شود همان "منافق".

"نفوذی‌ها" همان "منافقین‌"اند
این محقق تاریخ، خصوصیت نفاق را از ویژگی‌های بدلکاران دانست و گفت: وقایع گوناگون گذشته‌های دور و نزدیک بدون حتی یک مورد استثنا، محصول مجادله بین حق و باطلی است که این باطل در لباس "حق" ظاهر شد و توانست گروه‌هایی را بفریبد و آنان را همراه خود کند و به میدان جنگ با "حق اصلی" بیاورد.

وی در همین ارتباط یادآور شد: نمی‌توان یافت موردی از باطل بدل‌کاری را که در جلد اصلی خود به صحنه‌ی دلربایی از مردم آمده باشد و از آنان برای جنگ با "حق اصلی" یارگیری کرده باشد، چرا که عامه مردم بر مبنای ندای فطرتشان، "حق‌گرا" هستند و از باطل گریزان و ستیزنده.

حسین غفاری اضافه کرد: در همیشه‌ی زمان‌ها، خصلت "بدل"، "نفاق" است و دستاورد نفاق نیز "فریب". هنگامی‌که جماعت و یا ملتی فریب بخورد، به‌جای نقش "سازنده"، "مخرب" می‌شود و عوض این‌که دوستان خود را مورد اعتماد و محبت خود قرار دهد، دشمنان را به‌جای دوستان می‌نشاند و مهر و محبت خود را تقدیم آن‌ها کرده و دوستان خود را به‌جای دشمنان مورد عداوت و اصابت خود قرار می‌دهد و این به دلیل فریب‌خوردگی اش است. هرچه مدت این فریب‌خوردگی بیشتر شود، میزان خسارت‌ها مصیبت‌بارتر و غیرقابل‌جبران تر خواهد شد و اغلب، زمینه‌ساز شکل‌گیری یک فرهنگ غلط می‌شود که پس‌از چند نسل نمی‌توان آن را از بین برد مگر با پرداخت هزینه هنگفت.

نفوذی‌ها در جهان اسلام
زهرا مستوفی، پژوهشگر دیگر تاریخ، با اشاره به روش‌ها و اهداف بدلکاران اظهار داشت: نمونه بارزی که در قرینه "بدل‌کاری" نوین می‌توان از آن یاد کرد و حتماً به دلیل اهمیت فوق‌العاده آن باید مورد دقت و بررسی مکرر و گسترده قرار گیرد، "دین‌"سازی در مقابل انقلاب اسلامی ایران از سوی دشمنان اصلی این انقلاب است، آن‌هم بنام اسلام.

وی با بیان تاثیر شگرف انقلاب اسلامی در معادلات جهانی، عنوان کرد: از این‌که انقلاب اسلامی ایران با شکست نظام ستم‌شاهی دوهزار و پانصد ساله که به وسیله همه قدرت‌های غربی و در راس آن‌ها آمریکا مورد حمایت صددرصدی قرار داشت، توانست انفجاری در جهان اسلام و دنیای تحت ستم به وجود آورد، تردیدی نیست.

این بانوی پژوهشگر افزود: دنیای استکباری برای نشان‌دادن "سراب" به‌جای "آب" به جهان مستضعفان، که متوجه و هوادار انقلاب اسلامی ایران شده بودند، جریان‌های مختلف از بهائیت، مسیحیت، یهودیت، فرقه‌های نوظهور گرفته تا وهابیت و سلفی‌گری با مرکزیت عربستان صعودی، که به دلیل سلطه بر سرزمین‌های مقدس اسلامی افکار جهانیان و مسلمانان را متوجه خود کرده بود، را مورد حمایت و ترویج و تبلیغ قرار داد تا انرژی‌های جوان آزاد شده از جهان اسلام و دنیای مستضعفان را از روی‌آوردن به انقلاب اسلامی ایران منحرف کرده به سوی هر یک از جریان‌های انحرافی به‌ویژه اسلام "بدلی" یعنی "وهابیت" سوق دهد.

بدل اسلام همان اسلام آمریکایی است
محمد علی شیخ، محقق و فعال اجتماعی، به گزارشگر بلاغ گفت: غرض اصلی دشمنان اسلام اصیل از تلاش گسترده و شبانه‌روزی، ارائه اسلام بزک‌کرده "بدلی" به‌منظور القاء این نکته انحرافی است که اسلام هم مثل سایر ادیان تحریف‌شده، دارای سبعیت کشتارهای بی‌رحمانه و سربریدن‌ها و منفجر کردن‌ها و بمب‌گذاری‌ها و اختلاف‌افکنی‌ها همچون وهابیت و القاعده و داعش، هم‌جنس بازی‌های رسمی باز هم مثل وهابیت و احداث مسجد برای آن‌هاست.

جریان اسلام هراسی و تشیع گریزی، به‌عنوان استراتژی نظام استکباری علیه انقلاب اسلامی زمانی عملیاتی‌تر در جهان اسلام به‌صورت باوری عادی مورد پوشش شبانه‌روزی مهره‌های اصلی نظام شیطانی جهان قرار می‌گیرد که با دست شیوخ عرب و سران به‌اصطلاح کشورهای اسلامی و با استفاده از ده‌ها هزار میلیارد دلار پول این کشورها به اجرا گذارده شود.

اسلام آمریکایی همان اسلام اتوکشیده و رفاه‌طلب و اشرافی است
وی با اشاره به طراحی‌های پیچیده دشمنان اسلام و انقلاب، اظهار داشت: اسلام دست‌ساز آمریکا و اسرائیل غاصب دارای تنوع زیادی است. نوع آنکادره و اتو کشیده آن را، که گاهی ژست انقلابی بودن به خود می‌گیرد و مدلی از رشد و رفاه را ارائه می‌دهد، اسلام "اردوغانی" است. اسلامی که در قالب حزبی، رفاه و توسعه را ترویج می‌کند و برای حفظ ظاهر در گام اول حجاب و هر آنچه که مورد اقبال جامعه مسلمان هست و خطری برای منافع جهان‌خواران ندارد، را تحمل می‌کند و درعین‌حال، شراب‌خواری، زن‌بارگی، دوستی با دشمنان اسلام و مسلمین را دشمنی با انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت علیه صهیونیسم را به‌صورت زیرکانه مورد اهتمام خود قرار می‌دهد، این اسلام می‌تواند الگویی برای مسلمانان درحال خیزش و بیداری باشد تا آن‌ها متوجه انقلاب اسلامی ایران نشوند.

حجت‌الاسلام سادات، کارشناس مذهبی، در توصیف اسلام بدلی آمریکایی می‌گوید: مدل اسلام خشن هم "اسلام سعودی" است که در قالب‌های مختلف افراطی، میدان‌داری را به آن‌ها سپرده‌اند. در نمایش خشونت چنان ددمنشی از خود به نام اسلام و پیروی از فتوای مفتی‌های مفت‌خور به تصویر می‌کشند که قتل‌عام و نسل‌کشی‌های شیعیان و دیگر مذاهب اسلامی را اقدامی واجب و تلاشی برای ورود به بهشت و رهایی از آتش جهنم اعلام کرده و از اسلام، ذهنیت وحشتناکی را به جهان تشنه اسلام ناب القا می‌کنند. "وهابیت" روی دیگر لائیتیسیته و مبارزه با دین است منتها در پوشش اسلام، هراس و وحشت از اسلام و انقلاب اسلامی را به وجود می‌آورد.

اسلام هراسی از کارکردهای اسلام آمریکایی است
این کارشناس دینی به یکی از اهداف ظریف اسلام آمریکایی اشاره می‌کند و می‌افزاید: هدف دیگر وهابیت به‌عنوان بدلی‌ترین خرافه از اسلام ناب، عادی‌سازی رابطه جعلی فساد در درون اسلام و از فروغ انداختن نگاه‌های نو و نویدبخش به اسلام ناب است.

وهابیون سعی دارند تا به جهانیان علاقمند به آشنایی با اسلام انقلاب اسلامی ایران تحمیل کنند که اسلام هم همچون مسیحیت و یهودیت و هر دین دیگر، در خود فساد ازدواج هم‌جنس‌بازان، ازدواج محارم، مشروب‌خواری، سازش با ظلم و ظالم و در مقام ظلم کردن و...، دارد و هیچ فرقی با وضعیت کنونی دیگر ادیان و مسلک‌ها ندارد. آن‌ها درصدد خنثی کردن پیام‌های انقلاب اسلامی از طریق ارائه پیام‌های منفی توسط "اسلام بدلی" یعنی "اسلام امریکایی و صهیونیستی" هستند.

حجت‌الاسلام سادات، به تشریح ماموریت‌های اسلام آمریکایی می‌پردازد و عنوان می‌کند: بدلی بودن اسلام وهابیون از آن‌جا آشکارتر می‌شود که آن‌ها با امریکا و رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل و همه دشمنان اسلام متحد و هم‌پیمان شده و با در اختیار گذاردن همه منابع و سرمایه‌های مسلمانان به آن‌ها، آتش فتنه و جنگ‌افروزی در میان مسلمانان را شعله‌ور می‌سازند و با نظام تکفیری خود، بزرگ‌ترین شکاف و برادرکشی بین مسلمانان را مدیریت می‌کنند. آخر، آن‌ها غیر از این نیز ماموریت و کارکردی به‌لحاظ فلسفه وجودی ندارند. انگلیسی‌ها برای فروپاشی امپراتوری عثمانی، وهابیت را به وجود آوردند و در دوران حاکمیت امریکا و صهیونیست بر جهان در انتهای دهه ۱۹۴۰ میلادی، مأموریت نفوذ و همراه‌سازی تدریجی جهان اسلام با رژیم غاصب اسرائیل به سعودی‌ها محول شد و از انقلاب اسلامی ایران به این سوی نیز مبارزه با اسلام اصیل از طریق "اسلام بدلی" و ایجاد حاشیه امن برای جنایت‌کاران اسرائیل و جنگیدن با ایران اسلامی و هراساندن جهانیان از اسلام ناب محمدی و علوی صلوات‌الله‌علیهم اجمعین در دستورکار نخست سعودی‌ها به‌عنوان غاصبان سرزمین‌های مقدس اسلامی قرار گرفت. واقعاً تاریخ بشریت به‌ویژه تاریخ اسلام چقدر از "بدلکاران" آسیب دیدند و مردم بابت فریب خوردن از آن‌ها چه مقدار از خط مستقیم سعادت و خوشبختی فاصله گرفته و در مسیرهای انحرافی چه قربانی‌هایی که نداده‌اند؟. آیا ازاین‌پس نیز روال گذشته ادامه خواهد یافت؟!

بدلکاران در انتخابات 1400
به گزارش بلاغ، انقلاب اسلامی از "دام فریب نفاق"، بسیار آسیب‌دیده و همچنان "بدلکاران" با فریب مردم در انتخابات‌ها، فرصت‌های طلائی برای سازندگی و نمونه‌سازی ایران اسلامی را می‌سوزانند و هنوز نیز برای انتخابات خردادماه امسال، علی‌رغم عملکرد فاجعه بارشان، برنامه‌های پیچیده و متعدد "فریب افکار عمومی" دارند تا بر سر قدرت باقی بمانند و اعتماد و اعتقاد مردم به‌ویژه نسل جوان را نسبت‌به اسلام و انقلاب اسلامی بطور کامل از بین ببرند تا آمریکا و فرهنگ غرب مجدد بر ایران اسلامی حاکم شود و فساد و تباهی، جامعه بخصوص دختران و پسران این مملکت را فرا بگیرد و آن‌ها را به سوی نابودی بکشاند، که شرط نجات از این ترفندها و توطئه‌ها، هوشیاری و فریب نخوردن شعارهای تکراری ترساندن از جنگ و تخریب رقبای خدمت‌گزار به مردم و مملکت است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴