کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خباثت رسانه‌‌ای ضدانقلاب و تیری که بازهم به سنگ خورد؛

حال خوب پرستاران بیمارستان امام ساری پس از تزریق واکسن کرونا

23 بهمن 1399 ساعت 1:21

حال پرستاران بیمارستان امام(ره) ساری پس از تزریق واکسن کرونا «اسپوتنیک» خوب است و باز هم رسانه‌‌های معاند و ضدانقلاب منفورتر از همیشه تیرشان به سنگ خورد.


به گزارش بلاغ؛ از زمان شروع ساخت واکسن کرونای ایرانی تاکنون رسانه‌های معاند و ضد انقلاب با دستپاچگی و تناقض‌گویی به دنبال  تخریب دستاوردهای علمی و پژوهشی ایران هستند.

آمریکا به منظور ممانعت از ساخت واکسن کرونا در کشور در ماه‌های گذشته فشارهای خود را بر صنعت دارو و واکسن سازی ایران تشدید کرده است و این در حالی است که طبق قوانین سازمان ملل، دارو جزو خطوط قرمز قوانین حقوق بشری و غیر قابل تحریم است.

این روز‌ها رسانه‌های معاند با عملیات‌های روانی با هشتگ‌های «واکسن معتبر بخرید»،«نه به واکسن روسی» به میدان نبرد با ایران آمده و با تکنیک‌ها و تاکتیک‌های متنوع و رنگارنگ خود قصد دارد افکار عمومی جامعه را مشوش کرده و به رفتار و ذهنیت مردم جهت دهد.

روز گذشته همزمان با نمایش تماشایی و متفاوت مردم ولایتمدار مازندران در راهپیمایی 22 بهمن، رسانه های ضد انقلاب و معاند خط خبری را در پیش گرفتند که سه نفر از پرستاران بیمارستان امام ساری پس از تزریق واکسن کرونا روسی بد حال شده و در بیمارستان امام ساری بستری شدند و حالش هر سه وخیم است.
 


این یعنی اوج خباثت رسانه های معاند و بیگانه که وقتی مردم متحد و یکپارچه به میدان آمدند مجبور شدند افکار عمومی را با اخبار پوچ و توخالی منحرف کنند که باز هم تیرشان به سنگ خورد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار بلاغ در ساری ضمن تکذیب خبر بستری شدن و بدحال بودن سه پرستار بیمارستان امام(ره) ساری پس از تزریق واکسن کرونا روسی در فضای مجازی و رسانه های معاند، گفت: پس از ورود واکسن کرونای ساخت روسیه با نام «اسپوتنیک» به کشور، همزمان با سراسر کشور آغاز مرحله اول اجرای واکسیناسیون کادر درمان مازندران در چهار بیمارستان استان شامل  مراکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) و بوعلی سینا ساری، رازی قائمشهر و بیمارستان امام خمینی(ره) بهشهر آغاز شد.
 

سیمین بابایی تصریح کرد: براساس آخرین پیگیری های انجام شده تاکنون هیچ یک از افرادی که واکسن کرونا را دریافت کردند، مشکلی برایشان پیش نیامده و حالشان خوب است.

وی افزود: طبق بررسی و پیگیری انجام شده و بر اساس اعلام معاونت های درمان و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران خوشبختانه تاکنون هیچ گزارشی از مراکز درمانی مبنی بر بستری واکسینه شدگان بخاطر بروز عارضه جدی واکسن کرونا نداشتیم.

بابایی با اعلام این که واکسن اسپوتنیک وی روسی باید به هر فرد در دو نوبت تزریق شود ، افزود: نوبت اول روز گذشته انجام شد و نوبت بعدی نیز طبق برنامه ریزی وزارت بهداشت در آینده نزدیک انجام خواهد شد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: در مرحله نخست واکسیناسیون کرونا، ۴۸۰ نفر از کادر درمانی بخش های ICU و مراقبت‌های ویژه بیماران کرونایی بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی مازندران واکسینه می شوند.
 

وی گفت: مردم باید به منابع خبری موثق و مطمئن‌ برای دریافت اخبار مورد نظر خود رجوع کنند زیرا یکی از مهم‌ترین اهداف عملیات روانی رسانه های معاند مایوس کردن افراد و به پوچی کشاندن آن‌ها در موضوعات مختلف است و باید هوشیار باشیم.

دکتر فرهاد محمدنژاد فلوشیپ ICU مرکز آموزشی درمانی امام ساری نیز در گفت و گو با خبرنگار بلاغ ضمن تکذیب بستری شدن برخی از پرستاران این مرکز پس از دریافت واکسن کرونا گفت: من به همراه تعدادی از اساتید ICU  و پرستاران این مرکز، واکسن کرونا «اسپوتنیک» را تزریق کردیم.
 

وی بروز برخی علائم احتمالی تا سه روز اول پس از تزریق واکسن را طبیعی دانست و افزود: خدا رو شکر در حال حاضر  هیچ علائمی نداریم  و حالمان خوب است.

به گزارش بلاغ، رسانه‌های معاند همچون آفتاب پرست مقابل هر موضوعی درباره جمهوری اسلامی ایران رنگ عوض می‌کنند و برای جذب مخاطب حاضرند خوراکی از جنس انتشار اخبار دروغ و سیاه نمایی تهیه کنند تا شاید اعتباری نزد مردم به دست بیاورند و به رفتار غیرحرفه‌ای‌شان هم به نوعی مشروعیت ببخشند و در این میان نباید حرکت‌های آنان را کوچک شمرد بلکه باید با هوشیاری کامل مقابل آنها ایستاد و پاسخ داد.

گزارش: یاسر معافی

انتهای پیام/


کد مطلب: 448121

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/report/448121/حال-خوب-پرستاران-بیمارستان-امام-ساری-تزریق-واکسن-کرونا

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com