تاریخ انتشاردوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۴
کد مطلب : ۴۴۷۴۹۲
این مسئولان با چه رویی می توانند هر روز در تلویزیون صحبت کنند و باز هم برایمان شعار بدهند؟ به خدا اگر در ژاپن یا چین بودیم مسئولان با این تورم فاجعه باری که برایمان درست کرده اند خودکشی می کردند! این جا مسئولان مان بعد از 1000درصد افزایش قیمت‌ها در یک سال از موفقیت‌ها و دستاوردهایشان می گویند!
۰
plusresetminus
پای حرف‌های مردم: صاحب منصبان اجرایی را محاکمه و مجازات کنید
به گزارش بلاغ، مردم در مواجهه با رسانه‌ها مطالبی را مطرح می‌کنند که مطالعه آن برای مسئولان می‌تواند بسیار مفید باشد. با هم به چند مورد آن توجه کنیم: 

**آقایان مسئولان! با خودتان چه می کنید؟ با ما مردم چه می کنید؟ حواس تان هست؟
 حالا که قیمت ارز کاهش پیدا کرده ما مردم منتظر کاهش هرچه زودتر قیمت اقلام خوراکی هستیم. امیدوارم با بهانه آوردن، مسئولان از این موضوع شانه خالی نکنند.

** آقای واعظی به جای این که تعیین کند که چه کسی توی بورس دخالت کند و چه کسی دخالت نکند اول برود یاد بگیرد که بیت کوین چطوری تلفظ می شود! واقعا همین ها برایمان تصمیم می گیرند که بیت کوین را بیت کورن می گویند؟!

 **آقای روحانی از 98 تا الان همه کالاها برای خیلی از مردم رؤیا شده. لطفا خودت و رئیس دفترت و محمد باقر نوبخت و خصوصاً محمد نهاوندیان که از اول انقلاب مدام یکی از کرسی های اقتصادی را در اختیار داشته، برین بیرون! شاید کسی پیدا شود بیاید جای شما را بگیرد و یک فرجی برای حاشیه نشین‌های مملکت حاصل شود. به خدا مردم گناه دارند. لطفا سیاست را رها کنید کمی به فکر اون دنیاتون باشید. 

**به جوانان نصیحت می کنم اگر می خواهند ازدواج کنند با خانم خانه دار ازدواج کنند چون خانم من که کارمند است یارانه ما را قطع کرده اند در حالی که پول لاستیک ماشینم را ندارم.

**خودروی "هایما" 70میلیون بود الان شده700میلیون و خودروی تندر 35میلیون بوده الان شده400میلیون. گران بشود ولی چقدر باید گران شود؟ با این گرانی بیش از حد که درست کردید باید این مردم آرزوی خودرو داشتن را با خود به گور ببرند. دست شما درد نکند واقعا! دارید برای مردم خدمت می کنید؟

**هشت ماه قبل در طرح پیش فروش سایپا برای خودروی شاهین در قرعه کشی برنده شدم و مبلغ 80میلیون تومان معادل نصف قیمت خودرو را پرداختم الان در دعوتنامه شرکت سایپا مبلغ 188میلیون درخواست کرده یعنی 108میلیون بیشتر از قیمت قبلی! لطفا پیگیری کنید. شرکت سایپا به چه حقی این گران‌فروشی و ظلم آشکار را در حق مشتریان که اغلب مصرف کننده واقعی هستند انجام می دهد.

 ** از قصابی پیروزی یک کیلو گوشت تنظیم بازار خریدم به قیمت 90 هزار تومان اما هم شیرین بود و هم قسمت های سیاه داشت. خواستم پس بدهم که قبول نکردند. با 124 تماس گرفتم گفتند 191 زنگ بزنید. به آن جا زنگ زدم گفتند با دام پزشکی تماس بگیرید. یکی به من بگوید برای اعتراض به یک کیلو گوشت باید با چند نفر و سازمان تماس بگیرم؟ چرا نباید کسی باشد که به اعتراض مردم رسیدگی کند؟

** دو بار است که از دیجی کالا خرید کرده ام اما بعد از 10 روز تماس می گیرند که کالای درخواستی شما را نداریم و پول مرا پس می‌دهند. حساب کنید اگر این کار را با همه خریداران خود بکنند چه سودی به حساب شان خواهد رفت. لطفا گزارشی تهیه کنید.

  **دولت محترم و مجلس انقلابی بهتر است به جای به هم پریدن و حال و هوای کشور را متشنج کردن فکری به حال ما بیچاره‌ها بکنند که نه از ارز4200تومانی خیری دیدیم نه از دلار32000هزار تومانی. چیزی که این وسط گیر مردم میاد گرانی و کوچک شدن زندگی هاست که این هم مقصر این دولت و اون مجلس نیست.

**رئیس محترم قوه قضاییه فقط به خاطر همین یک کار دولت، افزایش نرخ ارز از سه هزار تومان به 30 هزار تومان لطفا آقایان دولت را محاکمه کنید.
 این مسئولان با چه رویی می توانند هر روز در تلویزیون صحبت کنند و باز هم برایمان شعار بدهند؟ به خدا اگر در ژاپن یا چین بودیم مسئولان با این تورم فاجعه باری که برایمان درست کرده اند خودکشی می کردند! این جا مسئولان مان بعد از 1000درصد افزایش قیمت‌ها در یک سال از موفقیت‌ها و دستاوردهایشان می گویند!

**افزایش حقوق، حق بازنشسته های تامین اجتماعی است اما هستند عده ای قلیل که هم بازنشستگی می گیرند وهم جای یک یا چند کارگر بیکار را اشغال کرده اند و کسی هم برخورد نمی کند. شغل هایی با درآمد بالا دارند و در حال بازنشستگی موافقت اصولی و پروانه کسب می‌گیرند و همچنان جای دیگران را اشغال می‌کنند آیا چند شغله بودن فقط برای کارمندان دولت است یا این قشر را هم شامل می شود؟

 **در این بلبشوی اجتماعی و کشور عده ای در روستاها با سرعت تمام به تخریب محیط و بافت روستاها  اقدام کرده اند و حتی به کوه ها هم رحم نمی کنند. در برخی روستاها اعضای دهیاری هم ذی نفع این امور شده اند و تسریع می کنند.
 چرا با این امکانات نسخه الکترونیکی، سهم بیمه های تکمیلی درمانی به صورت آنلاین در همان داروخانه ها یا بیمارستان ها از صورت حساب بیمار کسر نمی شود؟ چون هم در وقت مردم و نظام اداری صرفه جویی می شود و هم با این حق بیمه‌های تکمیلی گران، در هنگام مراجعه مریض، شرکت‌های بیمه گر، با هزار بهانه از پرداخت سهم شان خودداری می کنند.
چرا صندوق اجرای احکام هر پولی را که توی حسابش میره 10 روز نگه می داره؟ از پول ما می خواد سود بخوره؟ ما که راضی نیستیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲