کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تروری که سرنوشت منطقه و جهان را تغییر خواهد داد؛

«حاج قاسم» مرد میدان و قهرمان شکست استکبار/جبهه مقاومت انتقام جهانی علیه آمریکا را خواهد گرفت

13 دی 1399 ساعت 0:00

ترور بزدلانه و راهزنانه شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس ضمن آنکه نقاب ریاکارانه آمریکا را کنار زد و ماهیت تروریستی دولت این کشور را جهانی ساخت، از مکتب حاج قاسم برای تربیت هزاران سلیمانی دیگر رونمایی کرد.


به گزارش بلاغ، همواره خون مظلومان تاریخ تحولات اساسی را رقم زد و پیامدهای شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خواهد توانست اطلس قدرت کنونی جهان را به نفع محرومان و مستضعفان و نابودی شیطان بزرگ و نظام سلطه جهانی تغییر دهد.

تروری که منشا تروریزم بین المللی را تعیین کرد
هیچگاه از آغاز ظهور پدیده تروریزم، کشوری به طور رسمی و غیررسمی نپذیرفته بود که از تروریست حمایت میکند تا چه رسد به اینکه خود اقدام به ترور و گسترش تروریزم کند. برای نخستین بار یک دولت مدعی ابرقدرتی و حقوق بشری، بطور رسمی و علنی آنهم در کشور دیگر با بالگرد نظامی و شلیک موشک یک مقام عالیرتبه ایکه مهمان کشور میزبان است را ترور کرده و رئیس جمهور کشور مهاجم در مصاحبه رسمی مسئولیت ترور را میپذیرد و همه قواعد و قوانین جهانی در این ارتباط را به سخره میگیرد و در کمال وقاحت و استیصال از حرکت تروریستی دولت خود دفاع هم میکند.

دولت آمریکا، صرفنظر از جمهوریخواه و دموکرات، با در اختیار داشتن سازمان ملل و نخوت غرور کاذب اقتصادی و نظامی و یک گله از سران وابسته به خود در دیگر کشورها، متوهم از خودمعیاری، هیمنه و ابهتی از خود را در جهان به تصویر کشاند که در صورت تغییر معادلات ارزشی در جهان، همچنان بر جهان اربابی خواهد کرد. بدین جهت، ترامپ بدون محابا و آشکارا از این ترور دولت خود دفاع کرد و هیچ هم انتظار نداشت جهان تصویر و رفتار خارج از توقع دولت آمریکا را به خود بگیرد.

واکنشی طلسم‌شکن و مقتدرانه
از بعد جنگ دوم جهانی و شکل‌گیری نظامات جدید سیاسی، که آمریکا به‌عنوان چهره نوظهور و برخوردار از پیروزی جنگ دوم جهانی تا ترور شهید سردار قاسم سلیمانی و واکنش اولیه جمهوری اسلامی ایران در موشک‌باران پایگاه آمریکا در عین‌الاسد، هیچ قدرتی به خود اجازه نداد در مقابل آمریکا دست به حمله و مورد اصابت قراردادن پایگاه نظامی این مدعی ابرقدرتی جهان بزند.

آمریکا با آگاهی نسبت به واکنش ایران، بمجرد بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر انتقام سخت، دست به دامن کشورهای مختلف زد و با ابراز ندامت ظاهری، خواهان خویشتنداری جمهوری اسلامی و یا زدن یک پایگاه تخلیه شده و یا یک جنگنده و یا ناو جنگی شد و هیچ هم تصور نمی‌کرد در مقابل تهدید جدی خود مبنی بر مورد هدف قراردادن 52 هدف در ایران، باز جمهوری اسلامی دست به واکنش بزند.

حمله دقیق موشکی به بزرگترین پایگاه آمریکا در منطقه، پوشالی بودن قدرت این ببر کاغذی را به رخ جهانیان کشاند و آمریکا همچمان نگران برای انتقام سختی که مقام معظم رهبری فرموده بودند زدن عین‌الاسد تنها یک سیلی بود و زمان و مکان انتقام سخت را جمهوری اسلامی تعیین خواهد کرد که خروج آمریکا از منطقه یکی از اهداف انتقام سخت می‌باشد.

انتقام مقدر، موجب تداوم نگرانی و لرزش اندام سیاسی و نظامی آمریکا شده و در اولین سالگرد شهادت شهید سلیمانی، آمریکا با دستانی لرزان بمنظور پیشگیری از وقوع آن انتقام سخت دست به تحرکات مذبوحانه‌ای زده که از منظر صاحب‌نظران جهانی، حرکتی از سر استیصال و درماندگی است.

شهادتی خروشان در خلق فرصت‌های جدید
از نگاه اسلام اهلبیتی، شهادت منشاء رشد و تعالی و خلق فرصت‌های جدید برای جهش بسوی سعادت و رستگاری است. شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی، در سطح جهانی از مکتب حاج قاسم رونمایی کرد که منشوری تربیتی برای تقدیم هزاران سلیمانی به جامعه جهانی برای آماده‌سازی انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) و تقویت و گسترش جبهه جهانی مقاومت. در داخل ایران نیز ضمن ارائه الگویی زیبا از یک قهرمان ملی به نوجوانان و جوانان، جنبشی را در رزمایش‌های کمک مومنانه در کشور بوجود آورد که از این پس می‌توان روی این جنبش با محوریت خصائص شهید سلیمانی در تمام حوادث و بزنگاه‌های ملی حساب کرد.

هم اکنون تنها پس از یکسال از شهادت حاج قاسم سلیمانی، هزاران گروه جهادی به پای کار آمده و حرکت عمومی برای ارائه خدمت خالصانه و صادقانه به مردم و همنوعان همانند شهید سلیمانی اعلام آمادگی کرده و مردم به حرمت نام آن شهید والامقام حاضرند هر خدمتی که از دست‌شان برمی‌آید، انجام دهند.  

انتهای پیام/


کد مطلب: 446535

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/report/446535/حاج-قاسم-مرد-میدان-قهرمان-شکست-استکبار-جبهه-مقاومت-انتقام-جهانی-علیه-آمریکا-خواهد-گرفت

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com