کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بی‌اعتنایی استاندار مازندران به روز بصیرت و میثاق امت با ولایت

11 دی 1399 ساعت 0:00

در حالی سالروز حماسه 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را پشت سر گذاشتیم که استاندار مازندران و به تبع او بسیاری از فرمانداران و بخشداران بی‌تفاوت از کنار این رخداد حماسی گذشتند.


به گزارش بلاغ، در حالی سالروز حماسه 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت  را پشت سر گذاشتیم که استاندار مازندران بدون حتی پیامی بی تفاوت از کنار این حماسه تاریخی ملت بزرگ ایران گذشت.

تا لحظه تنظیم این مطلب(دو روز پس از حماسه روز 9 دی) در سایت استانداری نه خبری و نه پیامی به مناسبت سالروز حماسه 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نیست، که واقعاً از استاندار اصلاح طلب بعید نبود.

 
این در حالی است که استانداری مازندران در اقدامی پیش دستانه برگزاری مراسمات ملی مذهبی پیش رو در مازندران را ممنوع اعلام کرد.
 
استانداری مازندران در نامه ای به فرمانداران، شهرداران، بخشداران و مدیران کل دستگاه های اجرایی و بانک های استان برگزاری حضوری مراسم ۹دی و هفته بصیرت، سالگرد شهادت سردار سلیمانی و اربعین شهید فخری‌زاده‌ را ممنوع اعلام کرد.
 

فعالان مجازی مازندران بعد از این اطلاعیه آنی، از استاندار خواستند به پویش برگزاری مراسم در حیات استانداری بدون حضور جمعیت و پخش از طریق فضای مجازی با موضوع حماسه 9 دی و تحلیل فتنه 88 بپیوندد که باز هم خبری نبود.
 


هماهنگی کشوری در نظام مدیریت دولتی در عدم برگزاری مراسم مربوط به 9 دی، که اصلاح‌طلبان حاکم بر دولت و کشور از ابتدای این حماسه با آن رخداد تاریخی زاویه جدی داشتند و خود را بحق مخاطب آن خروش ملی می‌دانستند، در کنار عدم برگراری مراسم برای اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها و چهلمین روز شهادت دانشمند شهید دکتر فخری‌زاده و 19 دی حماسه خونین مردم قم، امسال با به بهانه و مستمسک و آنهم کرونا انجام شد و این مناسبت‌‌ها در شرائطی مظلومانه از سوی دولت و نظام مدیریت اجرایی کشور مورد بی‌مهری و ظلم قرار گرفتند که هیچ برنامه جایگزینی برای این وقایع هویتی از سوی مدیریت‌های دولتی به اجراء گذارده نشد و حتی مورد پیشنهاد هم قرار نگرفت.

آنچه که فضای فکری بسیاری از مردم و دلدادگان به این کشور و انقلاب را به خود مشغول کرده، این واقعیت تلخ است که تفاوت دولت کنونی ما با یک دولت سکولار و فارغ از ارزش‌های دینی و انسانی در چیست؟!.

چرا باید در کنار همه برنامه‌های روزانه که مردم با لحاظ کرونا انجام می‌دهند و قادرند بهتر از هر زمان دیگری حتی در ایام کرونا نیز به تجلیل از حماسه‌های خود بپردازند، دولت منتسب به جمهوری اسلامی اینگونه همچون مانعی با ذکر نام مناسبت‌ها، رفتار سکولاریته از خود نشان می‌دهد؟!.

وقتی رئیس جمهور و وزراء او هیچ موضعی در قبال این وقایع تاریخ‌ساز اتخاذ و اعلام نکنند و اظهاری بیان نکنند، چگونه از استانداران و فرماندارانی که تنها با نگاه و معیارهای جناحی منصوب شده‌اند، می‌توان انتظار معجزه داشت؟!. 

حقیقت در این است که این ایام و این رفتارها نیز می‌گذرد و از شأن ارجمند این مناسبت‌ها هیچ کاسته نخواهد شد، اما جریان اصلاح‌طلب حاکم بر این کشور تاوان این جسارت‌ها به ارزش‌های مقدس این ملت بزرگ را پرداخت خواهد کرد، همچنانکه آمریکای جنایت‌کار نیز به سزای خود خواهد رسید. 

انتهای پیام/


کد مطلب: 446435

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/report/446435/بی-اعتنایی-استاندار-مازندران-روز-بصیرت-میثاق-امت-ولایت

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com