تاریخ انتشارشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷
کد مطلب : ۴۳۶۱۶۱
عامل انتشار کلیپ و هتاکی به مردمان غیرتمند مازندران و کلاردشت هم اکنون در اختیار پلیس فتا تهران بزرگ است و پس از طی مراحل قانونی جهت سیرقضایی و محاکمه به نیروی انتظامی و دادستانی شهرستان کلاردشت « محل وقوع جرم » تحویل داده خواهد شد.
۰
plusresetminus
فرد هتاک به مردم مازندران در دست قانون/مردم منتظر محاکمه سریع دستگاه قضا هستند
به گزارش بلاغ، از روز گذشته همزمان با انتشار گسترده کلیپی موهن از کاربری بنام «م. ج» در شبکه‌های مختلف اجتماعی که در آن با جملاتی سخیف و ناشایست به مردم مازندران و کلاردشت و نوامیس‌شان توهین می‌کند موجی گسترده از خشم و انزجار مازندرانی‌ها به ویژه مردم کلاردشت را به راه انداخت.

بسیاری از رسانه ها به ویژه خبرنگار بلاغ بعد از دیدن این کلیپ در تماس با مسئولان ناجا و دادستانی پیگیر این موضوع مهم شدند.

استاندار مازندران بعد از مطالبه گری مردم و رسانه ها شب گذشته در گفت و گو با خبرنگار ما اعلام کرد دستور شناسایی و برخورد با فردی که در فضای مجازی مردم شمال و فرهنگ غنی استان توهین کرده بود، صادر شده است.

احمد حسین زادگان افزود: در تماس با فرمانده انتظامی مازندران خواستار اقدامات قانونی و عاجل برای برخورد با فردهتاک به مردم مازندران شدم.

شناسایی فرد توهین کننده به مردم مازندرانی

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران در گفت و گو با بلاغ اظهار کرد: در پی انتشار کلیپ توهین آمیز به مردم مازندران از فردی معلوم الحال در فضای مجازی ،در ساعت اولیه انتشار این کلیپ، موضوع از لحاظ اهمیت در دستور کار کارآگاهان عملیات ویژه پلیس فتا و پلیس امنیت استان قرار گرفت.

سرهنگ سیدجعفر ساداتی تصریح کرد: پس از بررسی میدانی، متهم شخصی بنام م-ج ساکن استان همجوار شناسایی که در حال حاضر متواری است و علیرغم انتشار کلیپ عذرخواهی، قریب الوقوع دستگیری نامبرده به اطلاع شهروندان مازندرانی خواهد رسید.

 علی فلاح، دادستان عمومی و انقلاب کلاردشت نیز گفت: به جد پیگیر دستگیری فرد هتاک که با انتشار یک کلیپ موهن به مردم شریف کلاردشت و شمال کشور توهین کرده هستیم.
فرد هتاک به مردم مازندران در اختیار پلیس فتا

م.ج ساکن تهران که با انتشار کلیپ موهن در اینستاگرام به مردمان و نوامیس مازندرانی‌ها و کلاردشتی‌ها با سخنان سخیف و ناشایست توهین کرده بود وقتی با موج عظیمی از خشم و انزجار شمالی‌ها و مازندرانی مواجه شد فرار را بر قرار ترجیح داد و از مازندران گریخت و  وقتی عرصه را بر خود تنگ دید و از ترس اقدام انقلابی شمالی ها و مازندرانی ها و کلاردشتی ها به ناچار خود را به ماموران انتظامی پایتخت معرفی و تسلیم کرد.



عامل انتشار کلیپ و هتاکی به مردمان غیرتمند مازندران و کلاردشت هم اکنون در اختیار پلیس فتا تهران بزرگ است و پس از طی مراحل قانونی جهت سیرقضایی و محاکمه به نیروی انتظامی و دادستانی شهرستان کلاردشت « محل وقوع جرم » تحویل داده خواهد شد.

محمد کریمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران درباره هتاکی یکی از مسافران به مردم استان مازندران و جریحه دار شدن احساسات و غیرت عموم مردم، گفت: با دستور قضایی صادره به عوامل انتظامی، متهم کمتر از ۲۴ ساعت در شناسایی و دستگیر و درحال انجام تحقیقات مقدماتی است.

وی بیان کرد: از شهروندان تقاضا داریم با توجه به ورود قاطع مراجع قضایی وانتظامی ضمن حفظ وحدت وهمبستگی با جلوگیری از واکنش های مخلّ نظم عمومی خدمتگزاران خویش را در مراجع قانونی یاری کنند.

باوجود اینکه ویدئویی کوتاه از ابراز ندامت و پشیمانی و عذرخواهی و اعتراف به شکر خوری فرد توهین کننده نیز منتشر شده است ولی کماکان مردم استان مازندران و شهرستان کلاردشت خواستار اقدام فوری و انقلابی دستگاه های انتظامی، اطلاعاتی، امنیتی و قضایی برای برخورد قاطعانه با این فرد معلوم الحال هتاک هستند.

بعد از انتشار کلیپی موهن و توهین آمیز به مردم مازندران و شهرستان کلارشت، رسانه‌ها، فعالان شبکه اجتماعی استان و سایت بلاغ به صورت مستمر پیگیر ماجرا از سوی مسئولان ناجا و دستگاه قضا تا حصول نتیجه شدند.

الفاظ رکیک و زشتی در این کلیپ وجود داشت که از انتشار عمومی آن معذوریم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴