سفره‌های رنگین نیازمندان در مازندران رنگ و بوی کرامت گرفت؛

کمک مؤمنانه، نهضتی که به برکت ولایت آغاز شد/ توزیع 4 هزار بسته معیشتی در نهضت کمک مومنانه

تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵
کد مطلب : ۴۳۵۹۶۱
نیمه‌ی شعبانِ امسال بود که مقام معظم رهبری با اشاره به مشکلاتی که به خاطر کرونا برای برخی از مردم پیش‌آمده بود پیشنهاد رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه دادند.کمک مؤمنانه را می‌توان بهترین ایده و فعالیت در این شرایط دانست. از همان ابتدا مردم،خیرین، بسیجیان و نهادهای انقلابی تحت فرمان رهبری بر این فرمان لبیک گفتند و با یک بسم‌الله ماجرا آغاز شد...
۰
plusresetminus
کمک مؤمنانه، نهضتی که به برکت ولایت آغاز شد/ توزیع 4 هزار بسته معیشتی در نهضت کمک مومنانه
به گزارش بلاغ، نیمه‌ی شعبانِ امسال بود که مقام معظم رهبری با اشاره به مشکلاتی که به خاطر کرونا برای برخی از مردم پیش‌آمده بود پیشنهاد رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه دادند.کمک مؤمنانه را می‌توان بهترین ایده و فعالیت در این شرایط دانست. از همان ابتدا مردم،خیرین، بسیجیان و نهادهای انقلابی تحت فرمان رهبری بر این فرمان لبیک گفتند و با یک بسم‌الله ماجرا آغاز شد...
 
بسیجیان از نوجوان گرفته تا پیرمرد هرکدام در این راه به هر نحوی قدم برداشتند و کسی به این فکر نبود که کجای کار را گرفته همین‌که در این حرکت مؤمنانه سهمی دارند برایشان کافی بود.
 

مطیع امر رهبریم...
محسن داودی یکی از این نوجوانان بسیجی که در آماده‌سازی  4هزار بسته معیشتی در حال کمک بود به خبرنگار ما گفت: حضور من در اینجا به‌عنوان یک نوجوان بسیجی فقط برای این است که به خانواده‌های آسیب‌دیده و نیازمند بگویم که در کنارشان هستیم و تنهایشان نخواهیم گذاشت و مهم‌تر اینکه مطیع امر رهبرم هستم.
 
وی افزود: از اینکه در این گرما برای خوشحالی مردم آسیب‌دیده کشورم فعالیت می‌کنم حس خوبی دارم و برایم بسیار خوشایند است.
 

 
هیچ‌کسی را نمی‌توان یافت که به مهربانی و محبت خداوند ایمان نداشته باشد حتی در پستوی قلب کسانی که شاید اعتقاد و ایمانی هم ندارند این باور وجود دارد. خدا زمانی گره از کار می‌گشاید که دیگر امیدی نداریم، زمانی مسیر را برای ما هموار می‌کند که فرازونشیب راه ما را ناامید کرده و خدا زمانی دستمان را می‌گیرد که شاید در آخرین مرحله یأس و ناامیدی باشیم. نور مهربانی، محبت، رحمت، لطف و کرم خداوند بی‌شمار است.
 

امتداد نهضت کمک مومنانه
سرهنگ جواد بخشی معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلا در مراسم توزیع 4000 بسته معیشتی گفت: در مرحله اول نهضت کمک مؤمنانه ویژه دهه ولایت و امامت ۱۰۶ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع‌شده است.
 
وی افزود: در مرحله دوم هم  همین تعداد بسته را باهم کاری و هم‌افزایی نهاد‌های اجتماعی و مردم بین جامعه هدف توزیع خواهد شد.
 
معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلا با اشاره به اینکه با همکاری بنیاد مستضعفان ۴ هزار بسته معیشتی در مناطق کم برخوردار توزیع خواهد شد گفت: این بسته‌ها از رامسر تا گلوگاه توزیع خواهد شد و امیدواریم این حرکت خیرخواهانه ادامه پیدا کند.
 

بخشی از مشکلات ناشی از این بیماری به برکت رهبری جبران شد
آیت‌الله معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم بیان کرد: حرکت بسیار زیبا و معنوی کمک مؤمنانه به برکت وجود مقام معظم رهبری در کشور راه‌اندازی شد و این نهضت باید در جهان ترویج شود.
 
وی تصریح کرد: مردم اروپا و آمریکا پس از درگیری با ویروس کرونا دچار مشکلات زیادی شدند و موجب نارضایتی‌هایی در این کشورها شد اما در کشورمان به برکت امامت و ولایت و آغاز نهضت کمک مؤمنانه از بسیاری از خانواده‌های آسیب‌دیده دستگیری و مشکلات آنان کاسته شد.
 
عضو مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه امامت موهبت الهی برای جامعه بشری است گفت: متأسفانه جامعه بشری در کل، نعمات خداوند را کفران می‌کند و اگر کفران نکرده بودند پس از رحلت پیامبر امامت را همان‌گونه پیامبر خداوند می‌خواست حفظ می‌کردند و  امروز کار به اینجا نمی‌رسید کسی که مدعی است من خادم الحرمین هستم خدمتگزار شیطان بزرگ عالم می‌شود، وابسته و در پناه شیطان به حیاط ننگین خود می‌خواهد ادامه دهد، این نتیجه بریدن از امامت و ولایت است.
 

توزیع 11 هزار بسته معیشتی توسط بنیاد مستضعفان
حسن قلی زاده مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان مازندران در این مراسم اظهار کرد: این 4 هزار بسته به همت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و با همکاری سپاه کربلا در سراسر استان مازندران بین خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا توزیع خواهد شد.
 
وی افزود: از زمان آغاز نهضت کمک مؤمنانه 11 هزار بسته توسط بنیاد مستضعفان مازندران تهیه و توزیع‌شده است که ازاین‌پس به‌صورت مشترک با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما