کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شوق خدمت کارگران در رزمایش کمک‌ مومنانه؛

خدمت بی‌منت در شیفت ایثار

15 مرداد 1399 ساعت 7:00

کارگران بسیجی روحیه کار و ایثارگری خود را علی‌رغم اوضاع بد کشور از لحاظ اقتصادی نباختند و با عزمی جزم شده و با تمام توان خود برای رفع موانع اقتصادی بر سر راه کشور تلاش کردند.


به گزارش بلاغ، همواره کارگران جزء اقشار آسیب‌پذیر جامعه بوده‌اند اما از طرف دیگر به خاطر روحیه ایثار و کار جهادی همیشه در حمایت از انقلاب پیشگام بودند.
 
بسیج کارگری همواره در خط مقدم جنگ اقتصادی با دشمنان و استکبار جهانی بوده است و در این جهت به اجرای برنامه‌های مختلفی می‌پردازد و یکی از این طرح‌ها شیفت ایثار است.
 
طرح شیفت ایثار یکی از طرح‌های مداوم بسیج کارگری در سال است در این طرح کارگران یک شیفت کاری را بدون دریافت دستمزد، فعالیت می‌کنند و درآمد حاصل از آن به بخش خیریه اختصاص می‌یابد که امسال با وضعیت به وجود آمده به دلیل شیوع ویروس کرونا، این مبلغ در جهت کمک به آسیب دیدگان معیشتی از کرونا اختصاص می‌یابد.
 
طرح شیفت ایثار نهضت کمک مومنانه مازندران در شرکت نکاچوب شهرستان میاندورود برگزار شد.
 
شهرام نوری مسئول بسیج کارگری سپاه کربلا مازندران در این مراسم، اظهار کرد: مجموعه بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلای مازندران در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه کمک مومنانه اقداماتی انجام داده است.


 
نوری بیان کرد: ما با همکاری و مشارکت مدیران عامل شرکت‌ها و مسؤولان مراکز تولیدی اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مومنانه در راستای کمک به قشر ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه و به‌خصوص کارگرانی که در بیماری کرونا دچار مشکل شدند، کردیم.
 
وی افزود: در مرحله اول این رزمایش در ماه مبارک رمضان بیش از ۱۷ هزار بسته معیشتی توسط کارفرمایان مراکز تولیدی تهیه و بین نیازمندان توزیع شد، در این مرحله از عید قربان تا غدیر بیش از ۵ هزار بسته معیشتی آماده توزیع است.
 
نوری با اشاره به اینکه مشارکت خوب مدیران مراکز تولیدی استان جای تقدیر دارد، گفت: دغدغه این مدیران بحث معیشتی کارگران است، در کنار این افراد امیدواریم بتوانیم از این بحران عبور کنیم.


 
این مسئول خاطرنشان کرد: یکی از کارهای دیگر بسیج کارگری بحث شیفت ایثار است که توسط پایگاه‌های بسیج کارگری در سراسر استان با همکاری بسیجیان به‌عنوان کمک به مجموعه‌ها و  مراکز تولیدی در قالب گروه‌های جهادی فعال شد، است.
 
وی تصریح کرد: این افراد بدون هیچ چشم‌داشتی و طلب دستمزد سعی و تلاش دارند تا با ایثارگری ارتباط خوبی بین کارگر و کارفرما رقم بخورد.


 
در ادامه این رزمایش، سعید نوری مدیرعامل شرکت نکاچوب بیان کرد: طبق فرمایشات مقام رهبری در خصوص مشارکت در کمک مومنانه به قشر آسیب‌پذیر جامعه،  شرکت نکاچوب توانسته در طی چهار مرحله در این رزمایش شرکت کند.
 
نوری خاطرنشان کرد: در این راستا در هر یک از این چهار مرحله ۷۵۰ سبد معیشتی به کارگران شرکت و مردم نیازمند اهدا شد، امیدواریم ادامه‌دهنده این مسیر باشیم.
 
وی اظهار کرد: درآمد حاصل از طرح شیفت ایثار به‌عنوان یک اقدام خداپسندانه و نوع‌دوستانه تا عید غدیر و به منظور کمک به معیشت آسیب دیدگان ناشی از بیماری ویروس کرونا اختصاص خواهد یافت.



کارگران بسیجی در قالب شیفت ایثار در سراسر کشور به صورت رایگان خدمت کردند تا نشان دهند روحیه ایثارگری آن‌ها بیشتر شده و اهداف انقلاب برای آنان از هر چیزی اولویت دارد و اگر لازم باشد ساعت‌ها کار انجام داده و در مقابل تحریم‌ها با اقتدار کامل ایستادگی می‌کنند.

کارگران بسیجی که در شهرهای مازندران مشغول به خدمت در شیفت ایثار بودند لذت این خدمت را غیرقابل وصف دانسته و آمادگی کامل خود را برای جنگ اقتصادی در مقابل تحریم‌ها را اعلام کردند و از اینکه در شیفت ایثار شرکت کرده بودند احساس غرور و افتخار می‌کردند چرا که توانسته بودند به کشور خود بدون منت خدمت کنند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 433933

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/report/433933/خدمت-بی-منت-شیفت-ایثار

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com