تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۶
کد مطلب : ۴۲۴۹۹۹
سناریوی تکراری تحریم های ظالمانه آمریکا از ابتدا با فراز و نشیب های همراه بوده، حتی امروز در شرایطی که بحران کرونا دنیا را فرا گرفته است، متوقف نشده و این بار 9 نفر و 3 نهاد به آن اضافه شده است که نیروی انتظامی یکی از این سه نهاد می باشد.
۱
plusresetminus
سناریوی تحریم‌های ظالمانه آمریکا باز هم به کاهدون خورد/ نیروی انتظامی در مسیر امنیت و صیانت جامعه
به گزارش بلاغ، سناریوی تکراری تحریم های ظالمانه آمریکا از ابتدا با فراز و نشیب های همراه بوده، حتی امروز در شرایطی که بحران کرونا دنیا را فرا گرفته است، متوقف نشده و این بار 9 نفر و 3 نهاد به آن اضافه شده است که نیروی انتظامی یکی از این سه نهاد  می باشد.

تحریم های یکجانبه ای که این روزها حتی داد، کنگره آمریکا، رهبران مذهبی را هم درآورده است و این در حالی است که نفت کش های ما با امنیت تمام بیخ گوش آمریکا هنرنمایی می کنند و این نشان می دهد این کشور زورش تنها به اضافه کردن برگه تحریم ها می رسد.

نقش افرینی های سربازان این مرزو بوم سالهاست ورد زبان جهانیان است، صیانتی که نه تنها کشورمان حتی خارج از مرزها را نیز درنوردیده است، سربازانی که در خط مرزی ایران شب را به صبح می رسانند، خود یک لشکری عظیم از شجاعت و مردانگی بر دوش دارند.
 
با صلابت در مسیر درست
حجت السلام والمسلمین تقی زاده در گفتگوی خبرنگار بلاغ با اشاره به اینکه تحریم های ظالمانه آمریکا امروز حربه ای نخ نما شده است، گفت: آمریکا درهر کجا ضعف دیده آن را به لیست تحریم ها اضافه کرده است، این نشان می دهد نیروی انتظامی در مسیر درست و خوبی قرار دارد و آمریکا از آن می ترسد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در مسیر امنیت و صیانت جامعه به خوبی عمل کرده است، عنوان کرد: آسایش و امنیتی که ایجاد کرده ، حتی در سطح بین الملل هم می توان دید، امروز نفت کش های ما با امنیت کامل به ونزولا رسیدند و این باعث خشم آمریکا شده است.

امام جمعه دابودشت تصریح کرد: آمریکا تحریم می کند تا در کشور شاهد قتل، نا امنی و رواج مواد مخدر می شوند، اما تحریم ها هیچ تاثیری منفی ندارد، بلکه باعث رشد و پیشرفت بیشتر ناجا و امنیت تمامیت ارضی کشور می شود.

وی از حضور پر رنگ ناجا در مهار مواد مخدر در کشور خاطرنشان کرد: با وجودی که اروپا پخش کننده قوی در حوزه مواد مخدر است، اما خوشبختانه بخوبی در کشورما کنترل می شود و این قطعا بخاطر ایستادگی و مقاومت ناجا است.

تقی زاده با تاکید اینکه اگر نیری انتظامی تحریم نمی شد، تعجب می کردیم، اظهار کرد: آمریکا مفلس شده است و مفلس نامه خود امضاء می کند، تحریم کردن نشان ضعف آنان و قدرت نیروی انتظامی است.
وی در پایان بیان کرد: ناجا از مقام معظم رهبری نمره قبولی گرفته است، فعالیت موثر آنان در ایجاد امنیت و آسایش کشور ستودنی است.
شهید امنیت

گروهبان یکم جوان نیروی انتظامی‌ که در درگیری با قاچاقچیان منطقه دریایی جاسک به شهادت رسید و پیکرش بعد از سه روز در آب‌های خلیج  همیشه فارس پیدا شد، همان جایی که برایش از جان گذشت و چه مقامی‌ بهتر از این که رسول خدا ص فرمودند:( ان شهداء البحر)
 
عباس‌علی حاجی‌زاده پدر شهید حمزه حاجی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به دوران کودکی فرزندان خود اظهار کرد: سه پسر و چهار دختر دارم که شهید حمزه بچه آخرم است، 2 پسر دیگرم امام جمعه بندپی و ایزدشهر هستند و یک دامادم هم روحانی است، بچه که بودند در زمان انقلاب دست‌شان چوب می‌دادم تا شعار دهند، هر چند کوچک بودند و حتی نمی‌توانستند کلمات را درست تلفظ کنند.
 
زندگی در مدار امنیت

 وی مهم ترین دغدغه جامعه را ایجاد امنیت بیان کرد و افزود: شهدا برای حفظ ونگهداری این سرزمین و ایجاد امنیت و آرامش جانشان را دادند، آنانی که زمان جنگ را دیده اند راحت تر درک می‌کند وقتی شهرهای مرزی مان در جنگ تحمیلی اشغال شد چه بر سر هم وطنانمان آمد، باید برای برای حفظ حیثیت و ناموس این سرزمین تلاش کرد.
 
حاجی‌زاده به خصوصیات اخلاقی پسر شهیدش اشاره کرد و گفت: خیلی‌ها را می‌بینم که آنها را نمی‌شناسم، اما آنها به من ابراز محبت می‌کنند و از خوبی‌های شهید می‌گویند، بارها شده بود که با هواپیما سفر نمی‌کرد تا با اتوبوس برود و اضافه پول آن را به دیگران کمک کند و ما این قبیل کارهایش را بعد از شهادتش متوجه شدیم، به دیدن ما می‌آمدند و از کمک‌های که شهید به ما می‌گفتند.
 
پدر شهید حاجی‌زاده با اشاره به روحیه شهید حمزه برای حفظ امنیت کشورش، یادآور شد: بعد از گرفتن دیپلم دوست داشتم وارد سپاه شود، اما شهید حمزه نیروی انتظامی‌ را انتخاب کرد و با اینکه نخستین بار قبول نشد انگیزه‌اش را از دست نداد و با تلاش بیشتر قبول شد و این لباس مقدس را بر تن کرد، 9 ماه در مشهد دوره آموزشی را گذراند و به بندرعباس رفت و دو سال خدمت کرد، حدود یک ماه از انتقالی‌اش به مازندران مانده بود که به فیض شهادت رسید.
 
وی تنها خواسته یک پدر از فرزندان را حفظ آبروی خانواده بیان کرد و افزود: به فرزندانم افتخار می‌کنم که همیشه باعث آبروی من بودند، یک پدر جز حفظ شدن آبروی خانواده‌اش توقع دیگری از فرزندانش ندارد.
 
پدر شهید حاجی‌زاده از واکنش اطرافیان نسبت به شهادت پسرش ابراز کرد: از کودکی دنیایی نبود، همیشه نمازش اول وقت و دائم الوضو بود، اتاقش پر از عکش شهدا بود، از خیلی‌ها شنیدم که می‌گفتند اگر این خانواده شهید نمی‌داد حیف بود.
 
امنیت، تنها چیزی است که کوچکترین خلاء آن، عواقب سختی از هم پاشیدگی و گسستن نظام اجتماعی به دنبال خواهد داشت، نیروهای انتظامی پایه های امنیت را محقق می کنند، ماموریت های خطیری که در فرایند تامین امنیت پایدار و همه جانبه بر عهده گرفته اند و با قانون‌گریزی و مبارزه با ظلم ایستادگی کردند.

سایه های بی قانونی جز کابوس های وحشتناک چیز دیگری به دنبال نخواهد داشت، نیازی که همه تمدن ها از دیرباز به دنبال آن هستند، هرج ومرج حتی تصورش هم ذهن انسان را متشنج می کند، انجاست که به نقش بی بدیل سبزپوشان بی ادعا پی می بریم که برای تحقق امنیت جانفشانی می کنند.

اگر آن لحظه با خیال اسوده خبرهای جنگ را می شنویم، تیراندازی در لاس وگاس، کشتار گروهی در واشنگتن و حتی نا امنی های که چند کیلومتر ان طرفتر از کشورمان در افغانستان رخ می دهد، را از قاب تلویزیون می بینیم و زندگی روزمره مان را سپری می کنیم، مدیون این سبزپوشان شجاع هستیم که درجه هایشان را از امام زمان عج هدیه گرفتند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما