تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲
کد مطلب : ۴۱۳۶۶۵
راهپیمایی 22 بهمن هم اکنون در شهرهای مازندران با ندای الله اکبر در زیر بارش باران با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.
۰
plusresetminus
چله «پیمان مقاومت» مازندرانی‌ها زیر باران رحمت الهی/خروش لشکر سلیمانی در دیار علویان+عکس و فیلم
به گزارش بلاغ، یوم‌الله بیست و دوم بهمن، نقطۀ اوج وحدت و حضور آکنده از بصیرت و آگاهی ملت و بازتعریف حمایت 4 دهه از انقلاب اسلامی است. حضور حماسی و وحدت‌بخش مردم ایران در راهپیمایی باشکوه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر میهن اسلامی ایران برای عموم مردم و سیاستمداران دنیا، معنایی متفاوت داشت که برای دوستان مایۀ نشاط و امید و برای دشمنان ‌این انقلاب مایۀ یأس و ناامیدی است.

چهل و یکمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی با برپایی راهپیمایی با شکوه ملت ایران با شعار ”انقلاب اسلامی زنده و پویا در پرتو ولایت مداری، جهاد و مقاومت“ برای خلق حماسه‌ای دیگر،در ۶۱ شهر و منطقه استان مازندران برگزار شد.

جشن‌ چهل و یکمین سالروز پیروزی نهضت اسلامی مردم ایران، امسال به علت تقارن با چهلمین روز شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس از جلوه‌های خاصی برخوردار شده است و عمدتا راهپیمایان با در دست داشتن تصاویر سردار سپهبد قاسم سلیمانی به خیابان‌ها آمده‌اند.



از روزهای گذشته در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باران شدیدی در مازندران آغاز شده است اما به رغم برودت هوا و بارش باران مردم ولایت مدار و انقلابی دیار علویان از ساعت 10 صبح با حضور در میدان های مختلف شهر تجمع کرده و راهپیمایی خود در مسیرهای تعیین شده را برگزار کردند.

فیلم

گزارش‌های ارسالی خبرنگاران بلاغ از شهرهای مازندران حاکیست در تمام شهرهای این منطقه از ایران اسلامی مردم با حضور در خیابان‌ها و میادین اصلی شهر در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی حضور یافته و یک بار دیگر حماسه‌ای جاوید را آفریده اند.



با وجود بارش برف و باران در مازندران و تبلیغات گسترده دشمنان انقلاب، از همان ساعات اولیه شاهد حضور اقشار مختلف مردم استان ولایتمدار و انقلابی مازندران در مسیر‌های راهپیمایی هستیم.

فیلم


امروز ملت انقلابی ایران اسلامی در سراسر کشور بار دیگر با حضور حماسی و آمیخته با بصیرت خود در صحنۀ آوردگاه راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن‌ماه، «شکوه وحدت و همبستگی حضور ملی، عزت و عظمت و اقتدار» خویش را به‌نمایش گذاشته و با آرمان‌های بلند بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی «ره» و شهدا و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.

گزارش خبرنگاران بلاغ از سراسر مازندران حکایت از حضور کم نظیر مردم در راهپیمایی 22 بهمن دارد؛ امروز مردم آمده‌اند تا ضمن بیعت مجدد با آرمان‌های انقلاب، بر تداوم راه سیدالشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم تاکید کنند؛ مسیرهای راهپیمایی و خیابان‌های اعلام شده راهپیمایی ‌مملو از جمعیت بود و اقشار مختلف مردم ‌در حالی که پرچم‌های سه رنگ ایران را در دست دارند‌ با سردادن شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آل سعود» و «مرگ بر انگلیس» انزجار خود را از مستکبران عالم و جنایتکاران نشان دادند و اعلام کردند که دشمنان و توطئه‌گران با جنگ‌های، فرهنگی، نظامی و اقتصادی نخواهند توانست خللی در اراده پولادین مردم ایران ایجاد کنند.

فریاد "مرگ بر آمریکا" در گلوگاه بلند شد



مراسم‌ یوم‌الله 22 بهمن در شهرستان گلوگاه همزمان با سراسر استان برگزار شد. غریو "مرگ بر آمریکا" و " مرگ بر اسرائیل" با مشت‌های گره کرده به هوا بلند شد و انزجار خود را به آمریکای جنایتکار و رژیم منحوس صهیونیستی نشان دادند.

برپایی ایستگاه‌های فرهنگی در طول مراسم از جمله برنامه‌های مراسم یوم الله 22 بهمن بود.

خروش مردم بهشهر در یوم‌الله 22 بهمن

مردم ولایتمدار بهشهر با حضور پرشور خود در مراسم راهپیمایی 22 بهمن طنین «نه سازش، نه تسلیم» « مرگ برآمریکا» را سردادند.



راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در جای‌جای شهرستان بهشهر برگزار شد. در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یکپارچه و پرشور در خیابان‌ها حاضر شده‌اند و با ندای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، برائت خود از استکبار جهانی را اعلام و بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری بیعت کردند.
‌از دیگر شعارهای مردم بهشهر می‌توان به شعارهای "الله اکبر"، "22 بهمن‌ماه، یوم‌الله، یوم‌الله"، "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "ای رهبر آزاده، آماده‌ایم، آماده" و "خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست" اشاره کرد که در گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب سر داده اند.

مرد و زن، پیر و جوان و کودک در راهپیمایی دیده می‌شوند و در دست هر کدام از آن‌ها پلاکاردهایی با شعارهای "لبیک یا امام"، "فدائیان رهبریم" قرار دارد و قسمتی دیگر از جمعیت نیز شعارهایی علیه حرکات خصمانه دولت‌های غربی و آمریکا سر می‌دهند.

مراسم باشکوه راهپیمایی 22 بهمن در نکا

مراسم راهپیمایی 22 بهمن با طنین‌انداز شدن شعار «مرگ بر آمریکا» در نکا با حضور مردم برگزار شد.

مردم انقلابی نکا از ساعات ابتدایی صبح امروز از مسیرهای تعیین شده در راهپیمایی 22 بهمن  حضور پیدا کردند تا بار دیگر با آرمان‌های شهدا و امام راحل بیعت کنند.

حماسه تماشایی مردم ساری در زیر بارش باران/فریاد « مرگ بر آمریکا» در فجر سلیمانی‌

مردم ساری از صبح امروز به خیابان‌ها آمدند و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند. سوز سرمای بهمن ماه و بارش باران نیز مانع از حضور مردم ساری در این حماسه تماشایی نشد. راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن ماه امسال البته رنگ و بوی دیگری دارد، مردم با در دست داشتن تصاویر سردار دل‌ها در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با سر دادن شعارهای « الله اکبر» و « مرگ بر آمریکا» بار دیگر بر تداوم راه مقاومت تأکید می‌کنند.


مردم ولایت‌مدار و بصیر این خطه لاله گون که در طول تاریخ اسلام و انقلاب اسلامی رشادت‌ها و مجاهدت‌های بی‌نظیرشان زبانزد همگان است چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی را همچون سال‌های گذشته با شور، شعور وافر برگزار کرده و خلق حماسه‌ای دیگر در برگ زرین این انقلاب رقم زدند.


نمایش انسجام و وحدت قائم‌شهری ها

اقشار مختلف مردمی در قائم‌شهر با حضور در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن امسال وحدت و یکپارچکی را به نمایش گذاشتند.


مردم این دیار همزمان با سراسر ایران اسلامی به خیابان‌ها آمدند تا تولد چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را باشکوه‌تر از سال‌های گذشته جشن بگیرند.همه آمده‌اند از زن و مرد، پیر و جوان تا با سر دادن «مرگ بر آمریکا»، « مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، « 22 بهمن ماه یوم الله یوم الله»، «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم، آماده» و حضور با شکوه و پرشور خود در جشن تولد انقلاب باری دیگر با آرمان‌های انقلاب، امام و رهبری تجدید پیمان کنند.

خیابان‌های قائم‌شهر مملو از حضور مردم شجاع و دین باوری است که به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته‌اند تا در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی صحنه‌های زیبا و به یاد ماندنی از وفاداری خود به راه شهدا را به نمایش بگذارند.

همایش اقتدار بابلی‌ها در زیر باران نعمت الهی

مردم بابل امروز با حضور پرشور خود در زیر باران نعمت الهی، 22 بهمن دیدنی دیگری را خلق کردند.‌



مردم بابل در زیر باران، دست از پا نشناخته و مردم خاک دلیران همیشه پیروز آمدند تا با حضور خود برکات معنویت و اخلاص، خودکشی سیاسی ترامپ، تجدید میثاق با مکتب سلیمانی و فروریختن هژمونی آمریکا را با همدلی خود به جهانیان نشان دهند.

زن و مرد، پیر و جوان با چترهای همدلی و همبستگی در زیر باران نعمت الهی بار دیگر حضوری پرشور داشته تا با نیابت از امام شهدا، شهدای انقلاب، شهدای دفاع مقدس آمدند تا به جهانیان بگویند که ایران اگر سلیمانی را از دست داده بگویند که سردار سلیمانی‌هایی بیشتری را تولید خواهند کرد.

‌راهپیمایی دشمن‌شکن مردم آمل

مراسم راهپیمایی 22 بهمن در آمل با حضور اقشار مختلف برگزار شد.غیورمردان و شیرزنان آملی امروز در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر با حضور حداکثری به صحنه آمده و پیمانی دوباره با نظام و آرمان‌های امام و انقلاب بستند.



مصادف شدن چهلمین روز شهادت سردار شهید سلیمانی با راهپیمایی 22 بهمن سبب شد مردم آمل انزجار خود را نسبت به استکبار و در رأس آن‌ها آمریکا بیشتر اعلام کنند.

مردم سوادکوه به میدان آمدند

مردم بصیر و ولایت‌مدار سوادکوه از مسیرهای تعیین شده حرکت کردند و لحظه به لحظه بر جمعیت شرکت کنندگان در این جشن بزرگ ملی افزوده می‌شود.



راهپیمایان سوادکوهی امروز یک صدا ندای حمایت از آب و خاک میهن را سر می‌دهند، فریادهای الله اکبر آنها گویای زندگی جاویدان انقلاب اسلامی و شکست مستدام دشمنان اسلام و ایران اسلامی است.

مردم سوادکوه که در 40 روز گذشته مراسم‌های شهادت سردار سپهبد، شهید حاج قاسم سلیمانی را پرشور برگزار کردند امروز نیز با تصاویری از شهید دلاور سپاه اسلام و سرباز ولایت، در صحنه باشکوه راهپیمایی 22 بهمن حضور پیدا کرده‌اند تا بار دیگر تاکید کنند که خون سیدالشهدای جبهه مقاومت، خون شهدای مدافع حرم و وطن و شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس درخت ریشه دار انقلاب را سیراب کرده است و همواره در راه این شهدای والامقام و حراست از انقلاب اسلامی گام برمی‌دارند.

فریاد مرگ بر آمریکا در محمودآباد طنین‌انداز شد

راهپیمایی باشکوه 22 بهمن با طنین‌انداز شدن شعار دشمن‌شکن الله اکبر در محمودآباد برگزار شد.

مردم محمودآباد با حضور گسترده خود نشان دادند در هر شرایطی پشتیبان نظام و انقلاب خود هستند.‌



همزمان با به صدا در آمدن بانگ الله اکبر ندای رسای بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی، رهبر کبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی و بیعت با ولی فقیه مردم همیشه در صحنه محمودآباد با آماده کردن پرچم‌ها سه رنگ مزین به نام " الله اکبر" برای آغاز چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خود را آماده کردند.

حضور پرشور مردم فریدونکنار در راهپیمایی 22 بهمن
 
مردم انقلابی فریدونکنار در سالگرد پیروزی انقلاب که همزمان با چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی با حضور پرشور حماسه‌ای دیگر آفریدند.




راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در نور آغاز شد

راهپیمایی باشکوه 22 بهمن همزمان با سراسر کشور در شهرستان نور برگزار شد.‌

راهپیمایان امروز که جمعیت باشکوهی را رقم زده‌اند و در میان آنها پیر و جوان و زن و مرد قابل مشاهده است با حمل پلاکاردهایی، چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی می‌دارند.



راهپیمایان با سر دادن شعارهای استکبارستیزانه، وفاداری خود به انقلاب اسلامی را به اثبات رسانده و خواهان خروج کشورهای استکباری از منطقه هستند.تاکید بر استقلال و آزادی که جزو شعارهای کلیدی پیروزی انقلاب اسلامی ایران بوده است از خواسته‌ها و شعارهای محوری راهپیمایان است.


خروش حماسی در شهرستان چالوس

در چهل‌و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با حضور پرشور مردم در جای جای شهرستان چالوس شد.

‌مردم چالوس در چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی باوجود سرمای شدید هوا که از دو روز پیش در استان آغاز شده با حضوری پر شور راهپیمایی خود در بیعت مجدد با آرمان‌های امام راحل عظیم‌الشان(ره)، رهبری معظم انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر را آغاز کردند.



امسال در اربعین شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی یاد و نام اسطوره مقاومت حال و هوایی خاص به راهپیمایی مردم چالوس داده و با غیرت و بغض مقدس خود کوبنده‌تر از هر سال شعار " مرگ برآمریکا" را فریاد زدند.


راهپیمایی تماشایی در نوشهر

مردم غیور و ولایت‌مدار نوشهر امروز پا به پای مردم ایران اسلامی به خیابان‌ها آمده تا بار دیگر پیروزی انقلاب اسلامی ایران و یاد سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی بدارند.



امروز در چهل و یکمین بهار انقلاب زن و مرد پیر و جوان همه آمده‌اند تا بگویند پشت نظام و ولایت‌وفقیه هستند و هیچ گاه دست از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب نمی‌کشند.

حضور باشکوه مردم تنکابن در راهپیمایی 22 بهمن

راهپیمایی باشکوه 22 بهمن همزمان با سراسر کشور در تنکابن برگزار شد.‌

تاکید بر استقلال و آزادی که جزو شعارهای کلیدی پیروزی انقلاب اسلامی ایران بوده است از خواسته‌ها و شعارهای محوری راهپیمایان است.



راهپیمایان با در دست داشتن تصاویر امام خمینی‌(ره)، مقام معظم رهبری، پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و همچنین تصاویر شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس به ویژه عکس‌هایی از سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی حمایت خود را از انقلاب و دستاوردهای آن نشان دادند.

*حضور با صلابت رامسری ها در راهپیمایی 22 بهمن

مردم رامسر همگام با مردم انقلابی سراسر کشور در سالروز 22 بهمن و در چهلمین فجر انقلاب اسلامی با حضور پرشور خود بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی بیعت کردند و نشان دادند که را سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را ادامه داده اجازه نمی‌دهند علم مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و استکبار بر زمین بماند.



راهپیمایان امروز که جمعیت باشکوهی را رقم زده‌اند و در میان آنها پیر و جوان و زن و مرد قابل مشاهده است با حمل پلاکاردهایی، چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

به گزارش بلاغ، مردم شهید پرور مازندران ۴۱ سال پای انقلاب و نظام اسلامی شأن ایستاده‌اند و به همۀ دنیا وحدت و ایستادگی و مقاومت را به همه دنیا نشان دادند و یک صدا استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را فریاد زدند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴