ایران امروز تمام‌قد برای دفاع از شرف و عزت خود بپا می‌خیزد؛

22 بهمن استثنایی، امیدآفرین برای آزادگان جهان و نابودکننده دشمنان

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۰
کد مطلب : ۴۱۳۶۴۳
پس از 41 سال نیز مردم ایران پای حفظ و پویایی نظام خود همچنان حماسه می‌آفرینند و با رشته‌کردن پنبه دشمنان که حداکثر تلاش را در مایوس و ناامیدسازی ملت بزرگ ایران بعمل می‌آورند، در حماسه 22 بهمن امسال نیز با پای‌فشاری بر ارزش‌های انقلاب، از مسئولان آرمان‌های شهداء و تحقق آرزوی سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی را مطالبه می‌کنند.
۰
plusresetminus
22 بهمن استثنایی، امیدآفرین برای آزادگان جهان و نابودکننده دشمنان
به گزارش بلاغ، ایام‌الله دهه خجسته فجر، که برای مردم ایران یادآور به نتیجه رسیدن سال‌ها تلاش و کوشش برای نابودی نظام پوسیده و وابسته شاهنشاهی و جایگزینی نظام الهی جمهوری اسلامی است، امسال در شرائطی مورد اهتمام مردم کشورمان قرار می‌گیرد که فقدان سردار دلاور و فرزند شایسته این سرزمین، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، توانست کوس رسوایی تروریسم دولتی امریکا را بصدا در آورد و هیمنه پوشالی ببر کاغذی شیطان بزرگ را با درنوردیدن عین‌الاسد، بزرگ‌ترین و مجهزترین پایگاه نظامی امریکا، در هم فروبریزاند.

راهپیمایی باشکوه امسال مردم مقاوم و غیور ایران در 22بهمن، دارای پیام‌های صریحی در حمایت از نظام اسلامی و اثبات وحدت عمومی بر موضوع مولفه‌های قدرت ملی که در رأس آن، ولایت و رهبری قرار دارد، است.

رسانه‌ها و بنگاه‌های خبری و تبلیغی غرب، که تحت سلطه صهیونیستها قرار دارند، 35 ماهواره خود را با مأموریت مستقیم، در کنار 3هزار شبکه تلویزیونی برای پخش برنامه‌های دلسردکننده ملت ایران و جعل هزاران مطلب و فیلم کذب و مسموم‌کننده، طی ماه‌ها فعالیت شبانه روزی خواستند و کوشیدند تا مانع حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن امسال شوند، اما جوانان در کنار سایر اقشار مردم، ‌بار دیگر آب پاکی را روی دست آلوده توطئه‌گران ریختند.

به گزارش بلاغ، علی‌رغم تلاش‌های شبانه‌روزی دشمنان انقلاب در سیاه‌نمایی کارکردهای درخشان نظام اسلامی و پخش برنامه‌های 24 ساعته 3هزار شبکه تلویزیونی که توسط 35 ماهواره در فضای کشورمان پوشش کافی را بوجود آوردند و شبکه‌های اجتماعی نیز همپای آنان، به جعل دروغ در ماله‌کشی روی حکومت سیاه پهلوی‌ها در کشورمان پرداخته بودند، مردم باهوش و وفادار کشورمان بویژه مردان و زنان غیرتمند و قدرشناس مازندران با حضور شگفتی‌ساز روز 22 بهمن، حماسه دیگری را بر طومار افتخارات خود افزودند و با شعارهای دقیق خود، به دولتمردان نیز پیام خود در لزوم هوشیاری بیشتر و دقت در مواجهه با شیطان بزرگ امریکا و ضرورت توجه به ظرفیت‌های درون نظام و پرداختن جدی به اقتصاد مقاومتی را منتقل می‌کنند.

شهرهای مازندران، روز 22 بهمن امسال را که زیر بارش نرم باران، عشق و حرارت ایمانی مردم این دیار ولایی را شاهد هستند، هیچ‌گاه تصویر مصمم جوانان خلاق این استان را که با حضور حماسی خود مراتب وفاداری و مروت خود به حضرت ابوالفضل‌العباس را به نمایش گذارده، از یاد نخواهند برد که این باغبانان جوان و آینده‌سازان این سرزمین، واقعاً 22 بهمن 98 گل کاشتند و خاری دیگر بر قلب سیاه و بیمار بدسگالان داخلی و اربابان خارجی‌شان قرار دادند.

امسال نیز همچون گذشته و حتی پررنگ‌تر از همیشه، مردم می‌آیند تا با شعار مرگ بر آمریکای پس از نمایش سبعیت امریکا در ترور حاج قاسم سلیمانی، ثابت کنند که تا همیشه تاریخ از ظالم بیزار و حامی مظلوم هستند.

 22 بهمن امسال نشانی است از حمایت مردم هشیار، بیدار و همیشه درصحنه و انقلابی مازندران از رهبر فرزانه انقلاب و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و انقلاب.

مازندرانی‌ها بویژه نوجوانان و جوانان با این حضور پرشور خود، مرحله ابتدائی از انتخابات آتی را ثبت کردند و با در دست داشتن عکس شهدا بیان کردند که ادامه‌دهنده راه آنان در تمامی عرصه‌ها هستند.

نکته‌ای که بسیار روشن و قابل‌مشاهده است، حضور اقشار مختلف مردم اعم از ورزشکاران، سیاستمداران، جانبازان، دانش آموزان، بسیجیان و حتی کودکان و سالخوردگان در این خیل جمعیت است.

نکته دیگری که قابل پیش‌بینی بوده، حضور کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در بین جمعیت است.
 
انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲