تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰
کد مطلب : ۴۱۱۹۷۳
سردار دوران دفاع مقدس گفت: ما هیمنه کشوری که 70 سال کسی جرأت زدن آن را نداشت را شکستیم چراکه اگر روزی در خلیج فارس سکوها، ناوها و هواپیمای مسافری ما را زدند و در کنار کارون ما را به زمین دوختند در آن زمان ضعیف بودیم اما امروز در مدیترانه با پوتین در آب ایستاده‌ و در قدرت هستیم.
۰
plusresetminus
امروز قدرتمندانه در آب‌های مدیترانه ایستاده‌ایم/ سردار سلیمانی‌ها مایه هراس آمریکا
به گزارش بلاغ، سردار شفیع‌زاده در جمع فعالان فرهنگی شهرستان نکا با اشاره به نیاز روزافزون ما به قرآن به خصوص در وضعیت کنونی معادلات جهانی و منطقه‌ای، اظهار کرد: امروز فریادهای قرآن از هر کسی مظلوم‌تر است و بیش از پیش باید به آن رجوع کنیم.

وی افزود: طی سال‌های گذشته روشی بدون خشونت است به نام براندازی نرم در قالب انقلاب‌های رنگی و مخملی مانند آنچه در گرجستان گذشت و در کشور ما نیز توسط جنبش سبز انقلاب رنگی را رقم زدند و بعد از آن بنفش را مطرح کردند که نگرفت.

کارگردان و مستندساز جهاد و شهادت با بیان تخصص دشمن در براندازی در قالب انقلاب‌های رنگی، خاطرنشان کرد: در همین راستا شخصی مانند آیت‌الله مایک آمریکایی طرحی به نام طرح 10 روزه برای زیر و رو کردن و منهدم کردن ایران را مدتی قبل ارائه کرده بود.

* قائله بنزین طرحی سه مرحله‌ای برای ایران
این کارشناس فرهنگی و هنری اضافه کرد: اگر در مسائل انقلاب اسلامی و اعتقادی شیعه در ذهن خودمان بنیاد انقلاب اسلامی نداشته باشیم با هر بادی کج می‌شویم چراکه اگر ذهن بچه شیعه نقشه و اولیت‌بندی داشته باشد در این صورت دیگر کسی از بیرون نمی‌تواند بر وی نفوذ کند.

وی گفت: برهمین اساس مایکل آندریا با نقشه وارد منطقه می‌شود و در غرب آسیا اولین کشوری که می‌زند سوریه است این در شرایطی است که طرح وی شامل سه مرحله آشوب، شورش و اغتشاش است.
شفیع‌زاده تصریح کرد: ابتدا تعدادی نیروی آموزش دیده خود را وارد معرکه می‌کند که این اتفاق در درعا سوریه افتاد درحالیکه مردم در این شهر نسبت به شرایط خود اعتراضاتی داشتند چراکه معیشت و اقتصاد می‌تواند زمینه‌ساز یک اغتشاش باشد اما در این آشوب از صبح تا شب 90 درصد مردم می‌روند.

وی افزود: در درعا سوریه تعدادی ماندند و بخشی از مأموران نیز به آن‌ها پیوستند تا به آشوب تبدیل شد و شب هنگام، آشوب تبدیل به شورش شد تا اینکه در قسمت اغتشاش آن داعش از کشورهای مختلف وارد میدان شد و 70 درصد سوریه را از بین بردند.

رزمنده دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها داعش را با سرنيزه وارد میدان کردند تا اینکه سردار سلیمانی با رصد عرصه به همراه سردار همدانی به اتفاق رزمندگان مدافع حرم در آنجا حضور پیدا کرده و سوریه از دست‌رفته را بازگرداندند.

این فعال عرصه جهاد و شهادت اضافه کرد: در طرح آن‌ها قرار بود سوریه به چهار کشور، عراق به سه کشور و عربستان به پنج کشور تقسیم شوند و آمریکایی‌ها شرایطی را در عراق ایجاد کردند که برای خروج از عراق نیز هزینه سنگینی به عراقی‌ها وارد شود از سوی دیگر در ایران نیز تصمیم به تجزیه ایران به ترک‌، عرب، کرد و غیره داشتند.

وی گفت: آمریکایی‌ها برای در دست گرفتن تولید و اقتصاد در عراق دلار بسیار فراوانی را وارد این کشور کردند درحالی که کاری انجام نمی‌شد عراقی‌ها دلار فراوانی داشتند و همین سبب تسلط آمریکا بر اقتصاد و فضای عمومی این کشور شد اما عادل عبدالمهدی نخست وزیر عراق این شرایط را تغییر داد.

* احیای غرور عراق توسط شهید سلیمانی
شفیع‌زاده تأکید کرد: شرایط عراق باوجود تلاش آمریکایی‌ها به گونه‌ای تغییر کرد که که رئیس جمهور ایران با عزت و استقبال بی‌سابقه وارد این کشور می‌شود اما رئیس جمهور آمریکا در سکوت و تاریکی شب به صورت مخفیانه وارد پایگاهی می‌شود که ما به تازگی آن را زدیم.

وی افزود: سردار سلیمانی این شرایط را دائما رصد می‌کند و در نهایت ما در عراق موفق می‌شویم چراکه حفره‌های نفوذ را به خوبی شناسایی کردیم و مرز راهبردی البوکمال میان عراق و سوریه ساخته شد اما بعد از افتتاح از همین پایگاه آمریکایی‌ها پهباد‌ها آن را بمباران کردند.

کارگردان و مستندساز جهاد و شهادت بیان کرد: ابومهدی مهندس گردان‌های 45 و 46 را به مرز بوکمال می‌برد و دوباره آن را می‌سازند که داعشیان نتوانند دوباره برگردند اما آمریکایی‌ها دوباره این را می‌زنند که منجر به آن تشییع عظیم و هجوم مردم عراق به سمت سفارت آمریکا شد.

این کارشناس مسائل نظامی اضافه کرد: دیروز همه گروه‌های عراقی جمع شدند وبرای اولین بار در تاریخ این کشور گفتند که اگر دولت آمریکا را اخراج نکنند ما خودمان اقدام می‌کنیم و بزرگترین قدرتی که به ‌آمریکایی‌ها ضربه زد قاسم سلیمانی بود که رد پای وی از حشد الشعبی و نجبا در عراق تا سوریه و حزب‌الله، حماس، حوثی‌ها و فاطمیون مشهود است.

وی گفت: این ترور فرماندهان مقاومت تنها جنایتی بود که کمیته حقیقت‌یاب برای آن تشکیل نشد و دشمن بصورت علنی نقش خود در به شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، سردار ابومهدی و یارانشان را اعلام کرد.

* بی‌خاصیت‌ها مانع آتش زدن برجام
شفیع‌زاده متذکر شد: جنگ با آمریکا روزی که برجام را پاره کردند و بی‌خاصیت‌ها نگذاشتند ما درعوض آن‌ها آن را آتش بزنیم جنگ شروع شد، روزی که هسته‌ای را دادیم جنگ و ترور شروع شد که اگر برجام موشکی را نیز به همین ترتیب جلو رفته بودیم امروز همان شرایط سوریه را داشتیم.

وی افزود: این‌ها قبل از قائله بنزین 700 جوان را به بهانه تجارت به خارج از کشور برده و در قالب منافقین آموزش داده و آماده شورش بودند تا قضیه بنزین ایجاد شد و بعد از دو روز دستور خروج این نیروها صادر گردید که در اطراف تهران و شهرهای متعدد درگیر شدند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در ماجرای بنزین نیز رهبر انقلاب صبح بعد از آشوب‌ها جلوی یک جنگ داخلی را گرفت اما منافقان داخلی بدانند که امروز 650 میلیون نفر پشت مرزهای ایران منتظر دستور سیدعلی خامنه‌ای هستند.

این فعال عرصه روایتگری جهاد و شهادت اضافه کرد: سردار سلیمانی اعلام می‌کند که اثر انگشت مایکل آندریا را دیده است و آن را لو می‌دهد و جالب این است که وقتی پیکرهای قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس تشییع می‌شود در اولین شهر به اهواز برده می‌شود که دشت آزادگانی‌ها ریختند بیرون و اینان کسانی بودند که با شهیدان بقایی، دقایقی و اسکندرلو در زمان جنگ تحمیلی، سپاه بدر را بنا گذشتند.

وی گفت: اگر خوزستان خروش کرد دلیلش این بود که تمام قهرمانان حشدالشعبی دیروز مهمان این‌ها بودند و برهمین اساس نیز ابتدا به آنجا برده شدند و در ادامه حضور میلیونی مردم نیز معادلات دشمن را به هم ریخت.

* امروز قوی هستیم
شفیع‌زاده تأکید کرد: بعد از پاسخ ایران نیز دشمنان پاسخ خود را به سمت آشوب بردند چراکه ترسیدند اگر مقابله مثل انجام دهند ایران عربستان را بزند درحالی که ما بزرگترین پایگاه نظامی آمریکا در عراق را زدیم و اصلا دنبال کشته‌سازی نیز نبودیم.

وی افزود: ما هیمنه کشوری که 70 سال کسی جرأت زدن آن را نداشت را شکستیم چراکه اگر روزی در خلیج فارس سکوها، ناوها و هواپیمای مسافری ما را زدند و در کنار کارون ما را به زمین دوختند در آن زمان ضعیف بودیم اما امروز در مدیترانه با پوتین در آب ایستاده‌ و در قدرت هستیم.

این رزمنده دوران دفاع مقدس اذعان کرد: اگر سردارانی چون شهیدان همدانی، سلیمانی و ابومهدی آیه «... واعدوا لهم مستطعتم من قوه ...» را معنا کرده و جان خود را در این راه تقدیم کردند امروز دشمن از نام سردار شامی که حاج اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه و مغز متفکر تمام برنامه‌ها در منطقه بوده و درکنار وی از سردار حاجی‌زاده مغز متفکر موشکی ما هراس دارد.

این کارشناس مسائل نظامی اضافه کرد: شب موشکباران سپاه به دولت اعلام می‌کند پروازها را لغو کنید درحالی که کشورهای منطقه پروازهای خود را لغو کرده بودند اما لغو نمی‌کنند و آمریکایی‌ها به جای بمباران کردن از این فرصت عدم لغو پروازها استفاده می‌کنند و آسمان ما را در دست می‌گیرند، پیام می‌دهند که کروز دارد می‌آید و ارتباط اپراتور را قطع می‌کنند و حادثه اتفاق می‌افتد.

* هدف دلسرد کردن مردم است
وی گفت: چطور است که عزاداران کشتگان سقوط هواپیما در این سه روز اصلا برایشان اهمیتی نداشته اما بعد از اعلام سپاه بیرون می‌آیند، جیغ می‌زنند و از داربست بالا رفته با لگد به تصویر سردار سلیمانی می‌زنند.

شفیع‌زاده تصریح کرد: آقایان ضد انقلابی که تصویر پاره می‌کنید، شجاع شدید و به همه مسئولان نظام فحاشی می‌کنید بدانید این جگر داشتن را نیز سلیمانی به شما داده است وگرنه مانند خیلی‌ها در سوریه حالا حالاها تکرر ادرار داشتید.

این رزمنده دوران دفاع مقدس افزود: اعتراضات اخیر در عراق علیه آمریکایی‌ها را نیز باید جدی گرفت چراکه آمریکایی‌ها در این کشور شرایطی را پدید آورده بودند که هر عراقی باید 150 متر از محل عبور و مراکز آنان با تحقیر فاصله می‌گرفت اما با این سیستم، عراقی‌ها به خیابان آمدند و زمینه برای یک شورش علیه بیگانه در این کشور فراهم شد.

وی گفت: بدخواهان این کشور دنبال دلسرد کردن مردم و مسئولان هستند تا با برهم زدن وحدت و کشته‌سازی‌ها به اهداف خود برسند اما مردم هوشیار باشند و هرجایی که شلوغ بود از معرکه کنار بروند تا حافظان نظم و امنیت کار خود را بکنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰