اگر میلیون‌ها انسان مالامال از عشق در تجلیل و تکریم از عبد صالح خداوند بپامی‌خیزند، نشان بارزی از وعده منتقم خون شهداء است که تجلی‌بخش زایش هزاران "قاسم سلیمانی" در تحقق آرمان انبیاء در نابودی ظالمان و غاصبان و رهایی مظلومان و مستضعفان از چنگال شیاطین می‌باشد.
۰
plusresetminus
سری که مخلصانه به دار شتابد، می‌شود سردار دل‌ها/ سونامی انتقام در راه است امریکائی‌ها تابوت‌ها را آماده کنند
به گزارش بلاغ، وقتی خود را آنچنان آراست که شد پیرو حقیقی دین و مکتب و سربازی عاشق و عارف برای امامت و ولایت؛ دل در گرو زدودن غبار غم و اندوه از چهره انسان‌ها، هنگامی که از خود گذشت تا وسیله‌ای باشد برای رفع نگرانی دردمندان و زمین و زمان را نادیده گرفت تا گره‌های خلق‌الله را بگشاید، از حق طبیعی خود گذشت تا به آسایش و آرامش انسان‌ها در هر جغرافیای کره خاکی‌مان برسد، نیاسائید تا مردم بیاسایند، از همه نبوغ خود بهره جست تا پیچیده‌ترین برنامه‌های شیطانی نتوانند نقشه جهان را با نابودی اسلام و انسانیت به نفع شیطان صهیونیستی تغییر دهند؛ وقتی کسی طی سال‌ها با توکل و توسل و مراقبه و بصیرت برای ولی عصر خود سربازی و خاکساری کند، طبیعی است که بشود "سردار دل‌ها" و "حاج قاسم سلیمانی".

در این کوی سال‌ها عاشقی کرد و پی معشوق خود در کوه و دشت‌ها و این سنگر و آن خاکریز دوید تا شد "سپهبد فضیلت‌ها".

"زمان" از ابتدای خلقت خود تاکنون برجستگانی را سردست گرفت و به تاریخ معرفی نمود که آگاه به "زوال لحظه‌"ها بوده و از "نابودی ثانیه"‌ها آن گونه بهره بردند تا "ماندن در خاطره"ها را با وقف خود در خدمت به دیگران جاودانه سازند و سردار "شهید حاج قاسم سلیمانی" از زمره این قله‌نشینان است که توانست خود را یکپارچه پیرو و سرباز ولایت سازد و همچون امام و مقتدای خویش، سراپا دغدغه خدمت به بشریت و مردم سرزمین‌های مظلومان شود.

چه شد تا شد "محبوب قلوب" و "سردار دل‌ها"
دوری از "چرب و شیرین" دنیا و پرهیز هوشمندانه از زندگی مرفهانه و اشرافی، تلاش برای عبودیت و اطاعت از خداوند و و لی عصر و نائب او، خستگی ناپذیری و بی‌ادعایی، جامع‌الاطرافی در عمل، رفتار عمارگونه بصیرت‌افزایی در جایگاه مالک اشتری، تمشیت امور فرزندان شهداء بویژه مدافعان حرم، رأفت و مهربانی و تبسم همیشگی و در عین حال  قاطعیت و استواری در مقابل دشمنان، سیمایی از "سردار سلیمانی" را در دل‌ها ترسیم کرده بود که او را در زمره پیوستگان موفق "الگوی حسنه" قرار داده است.

"ولایت‌پذیری"، که در کنار "دشمن‌شناسی"، کمال‌بخش می‌شود، آنچنان به رهرو خود "سردار دل‌ها" مصونیت بخشید که در عمر مبارک خویش چیزی جز رضای الهی و شادی ولی زمان را همراه خود نساخت.

قرآن، کلام خداوند را این‌گونه ابلاغ می‌فرماید که خداوند راهنما و حامی آنانی است که در مسیر الهی تلاش می‌کنند و بجز پیشبرد فرمان الهی، دغدغه‌ای نداشته و عملی به رغم آن را مرتکب نمی‌شوند و باز هم تاکید می‌کند که تقواپیشگان و صالحان و عاملان و حاملان نیک‌کردار را چنان محبوب خواهد ساخت که نام و یاد آنان جاودانه شود و نزد همگان عزتمند شوند و چه عزتی فراتر از "عزت امروز سردار قاسم سلیمانی"؟!.

او که از هر عنوانی جز "خدمت‌گذاری"، صادقانه فرار می‌کرد، شاهین "شهرت حقیقی" این فراری از نام و عنوان را صید کرد و "نامور" تاریخ معاصر جهان ساخت.

"سربازی" ولایت را بر "سرداری" ترجیح می‌داد و مفتخر به "امربری" نائب امام زمان (عج‌الله) بود. طی بیش از دو دهه فرماندهی سپاه قدس، ریالی حق ماموریت دریافت نکرد و الگویی شد برای همه مجاهدان و مدافعان حرم و چه نیکو اثر بخشید در نقش فرماندهی فداکار و پیشرو.

نقش ناشناخته سردار دل‌ها
بزرگ‌ترین عذابی را که شیطان بزرگ (انگلیس و امریکا) به همراه خناسان و فرزندان خود برای بشریت و نابودی انسان‌ها خلق کرد و نام "وهابیت" بر آن نهاد که تولید مثل آن در قالب‌های متعدد به کشت و کشتارهای سبعانه پرداخت، در ورژن "داعش" بود که اگر سردار شهید قاسم سلیمانی به انهدام آن همت نمی‌گماشت و فرمان رهبر معظم انقلاب به زمین می‌ماند، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ بوقوع می‌پیوست و در خیانت بی‌نظیر، اسلام برای قرن‌ها به زاویه عزلت تبعید می‌شد.

رشد سرطانی "داعش"، که می‌رفت همه بلاد اسلامی را به اشغال خود در آورد، با حمایت تام و تمام امریکا و همپالگان صهیونیست در منطقه، ایران اسلامی را مورد هدف اصلی خویش قرار داده بود که اگر حرکت و اقدام بموقع این سردار فداکار و مخلص نمی‌بود، امروز دنیا دارای وضعیت دیگری می‌بود که می‌شد از آن به "جهنم واقعی" نام برد. جهنمی که دیگر نمی‌شد در آن از واژه‌هایی هچون: ناموس، غیرت، انسانیت، خانواده، مهربانی و احسان، مروت و انصاف، اسلام و مسلمانی و...، سراغی آورد و اثری یافت.

و اما شهادت او
همه معترفند که غیراز شهادت، هر مرگی برای او ناروا بود و او آنگونه می‌بایست بمیرد که زیسته بود. زیست او قابلیت شهادت را برای او بوجود آورده بود و این حق سپس متناسب با استحقاق او از سوی خداوند توسط اشق‌الاشقیاء (شیطان بزرگ امریکا) آنهم در سرزمین متعلق به معشوق او (سیدالشهداء اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام) و با همان وضعیت تکه‌تکه‌شدن به او ارزانی شد که انشاءالله برای او احلی من‌العسل باد و اما برای ما و انقلاب اسلامی فقدان او ثلمه‌ای است که به یاری خداوند و توجهات حضرت ولی‌عصر (عج‌الله) بوسیله هزاران قاسم سلیمانی‌ها جبران خواهد شد و این روزها شاهد رویش اعجازگونه خون پاک او در مسئولیت‌پذیری صدها هزار جوان و نوجوان این کشور و همه سرزمین‌های مظلومان و آزادگان هستیم که بگفته آن نوجوان 8ساله خوزستانی، این صدها هزار نوجوان امروز، قاسم سلیمانی‌های فردای امام خامنه‌ای هستند و چه زیان‌کار است دشمن که در کمال حماقت توانست مجدد روحیه شهادت‌طلبی را در بلاد اسلامی به اوج برساند و فضای بسیاری از کشورها را به عطر شهادت طراوت بخشد.

آثار شهادت سردار دل‌ها
ایجاد وحدت و اتحاد در دنیای اسلام و راه‌افتادن موج نفرت از شیطان بزرگ (امریکا) در جهان و اثبات تروریزم دولتی دولت امریکا که دزدانه در یک کشور دیگر با پهباد تهاجمی مهمان عالی‌رتبه دولت عراق و مقام مسئول این کشور (ابومهدی المهندس) را مورد ترور قرار می‌دهد و پنتاگون نیز رسماً اعلام می‌کند این عملیات بدستور مستقیم رئیس جمهور امریکا انجام شد.

افشای چهره حقیقی امریکا و انداختن ماسک از چهره واقعی شیطان بزرگ و به بن‌بست رساندن جریان غرب‌گرا و اهل مذاکره داخل کشور که طی شش سال مذاکره و سرگردانی و موکول کردن اوضاع کشور به جریان لرزان و بی‌ثمر مذاکره با امریکا و اروپای پادوی امریکا، یکی از دستاوردهای خون گرانقدر سردار شهید قاسم سلیمانی است.

روشن شدن اعلام جنگ رسمی امریکا در دوره‌ای که دولت اقای روحانی بارها اعلام کرده بود که با به قدرت رسیدن اصلاح‌طلبان توانست سایه جنگ را از سر ایران دور کند غافل ازاینکه اقتدار ناشی از عملکرد مقتدرانه مقاومت به سرداری حاج قاسم سلیمانی توانسته بود سایه جنگ را از ایران دور کند و مذاکره توانست مولفه‌های قدرت ایران را توسط دولت روحانی مهار کند و این دولت تن دهد به برجام و ضمائم ان که یکی از آن ضمائم، تحریم حاج قاسم سلیمانی‌ها و تسلیم آنها به محاکم بین‌المللی به‌عنوان حامیان تروریزم.

و اما انتقام...
همه گروه‌های جبهه مقاومت در سراسر جهان بویژه در جهان اسلام از آنجا که سردار سلیمانی یک مبارز بین‌الملل اسلام و مستضعفان بود، انتقام را حق مسلم خود می‌دانند آنچنانکه تاکنون نیز بسیاری از انها این مهم را اعلام کردند و جمهوری اسلامی نیز انقام خون سردار نامی خود را در همه عرصه‌ها بدون محدودیت در مکان و زمان از شیطان بزرگ و خناسان منطقه‌ای او خواهد گرفت، اما اشاره به دستاورد بزرگ خون مطهر سردار دل‌ها باید خروج امریکا از منطقه و ناامن شدن حضور امریکائی‌ها در هر نقطه جهان و نابودی رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی است که انشاءالله بزودی این فتح مبین تحقق خواهد یافت و همه این ثمرات متعلق است به اخلاص عارفانه و عاشقان مجاهد بزرگ سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی که درود خداوند و انبیاء و اوصیائ و اولیای الهی بر او  و همه شهداء و همرزمان شهیدش باد.

حاج قاسم سلیمانی همواره بر تارک افتخارات ما ایرانیان خواهد درخشید و راه او همواره پر فروغ و پر رهرو خواهد شد.    

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما