تاریخ انتشاردوشنبه ۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۹
کد مطلب : ۴۰۹۶۶۳
قطعاًحضور در هر انتخاباتی با حاشیه‌هایی همراه است اما این بار در حوزه انتخابیه قائمشهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی برخی از نامزدها هم بیش فعال شده‌اند هم استفاده از بیماران را دستاویز تبلیغاتی خود کرده‌اند و عده‌ای دیگر نیز با حلقه ستادی خود با کت‌وشلوارهای میلیونی زرشکی وارد کارزار انتخاباتی شده و افراد دیگر نیز عذرخواهی از مردم را تاکتیک انتخاباتی خود قرار داده‌اند.
۰
plusresetminus
از شوآف با کت‌وشلوارهای 90 میلیون تومانی تا عذرخواهی برای حمایت از روحانی
به گزارش بلاغ، ثبت‌نام نامزدهای انتخاباتی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از دهم آذرماه هم‌زمان در وزارت کشور و فرمانداری‎های سراسر کشور آغاز و تا 16 آذر ادامه داشت. در این نوشتار تمرکز بر بزرگ‌ترین حوزه انتخابیه استان مازندران یعنی قائمشهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی است.
 
در فرصت زمانی معین شده از سوی وزارت کشور 62 نفر در این حوزه انتخابیه احساس تکلیف کرده و خود را نامزد انتخابات مجلس یازدهم معرفی کردند. که از این بین جوان‌ترین آن‌ها 30 سال و مسن‌ترین 61 سال داشت و تنها یک خانم در این دوره از انتخابات ثبت نام کرد. 2نامزد نیز قبل از اعلام احراز صلاحیت انصراف دادند و پس از اعلام احراز صلاحیت از سوی هیئت اجرایی از تعداد 60 نامزد باقی مانده فقط 47 نفر توانستند جواز حضور در مرحله بعد صلاحیت‌ها که از سوی هیئت نظارت شورای نگهبان است بگیرند. البته برخی از نامزدهای رد صلاحیت شده هنوز در تلاشند تا تأییدیه خود را دریافت کنند!
 
اما...
قطعاًحضور در هر انتخاباتی با حاشیه‌هایی همراه است اما این بار در حوزه انتخابیه قائمشهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی برخی از نامزدها هم بیش فعال شده‌اند هم استفاده از بیماران را دستاویز تبلیغاتی خود کرده‌اند و عده‌ای دیگر نیز با حلقه ستادی خود با کت‌وشلوارهای میلیونی زرشکی وارد کارزار انتخاباتی شده و افراد دیگر نیز عذرخواهی از مردم را تاکتیک انتخاباتی خود قرار داده‌اند.
 
باتوجه به اینکه هنوز نتیجه نهایی تأییدصلاحیت‌ها از سوی شورای نگهبان اعلام نشده برخی از کاندیدا نشست‌های خبری و تبلیغاتی خود را آغاز کرده و با هزینه‌های هنگفتی وارد میدان شده تا جایی که یکی از نامزدها در همان روز ثبت‌نام 10 میلیون تومان کارت هدیه به خبرنگاران دعوت شده از سوی خود اهدا کرد و تیم ستادی خود را با کت‌وشلوارهای یکدست زرشکی با هزینه 90 میلیون تومانی در فرمانداری قائمشهر به همراه خود داشت. البته ناگفته نماند شایعاتی مبنی بر اجاره 200 میلیون تومانی دفتر ستاد انتخاباتی در یکی از شهرهای حوزه انتخابیه نیز از جمله کارنامه درخشان این نامزد است.
 
برخی دیگر از نامزدها نیز با استفاده از بیماران شهرهای حوزه انتخابیه کاروان خیریه به راه انداخته و در راه رضایت الهی! به مردم رایگان خدمت‌رسانی کردند که خداوند با عنایت به خلوص نیت به این برخی‌ها اجر و ثواب دهد.
 
نامزدی نیز بابت حمایت از دکتر روحانی رئیس جمهور محترم کشورمان از مردم عذرخواهی و از خداوند منان بابت این حمایت اظهار پشیمانی و ندامت کرد و این بار نیز می‌گوییم انشالله تاکتیکی در کار نیست و خداوند این توبه را قبول بفرماید.
 
نامزدهای دیگر نیز نشست‌های بسیار تخصصی برای حل مشکلات مردم حوزه انتخابیه (تأکید می‌کنیم فقط حل مشکل مردم) در برخی تالارها و رستوران‌ها برگزار می‌کنند که خداوند به واسطه این همه خیرخواهی به همه آنان علو درجات عطا بفرماید.
 
یک نکته مهم...
مردم شریف و عزیز این حوزه انتخابیه باید بدانند و خوب می‌دانند که با پول بی‌هویت و جلسات یک روزه و وعده‌های توخالی و خیالی مشکلات حل نمی‌شود، مردم باید در انتخاب خود دقت کنند و هوشیار باشند و فرد اصلحی را انتخاب کنند که به درد، دردهای آن‌ها بخورد همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمود: هنر ملت ایران و مردم شهر‌ها و حوزه‌هاى انتخابیه این است که دقت کنند، نگاه کنند، بشناسند اصلح را، بهترین را انتخاب کنند؛ بهترین از لحاظ ایمان، بهترین از لحاظ اخلاص و امانت، بهترین از لحاظ دیندارى و آمادگى براى حضور در میدان‌هاى انقلاب؛ دردشناس‌ترین و دردمند‌ترین نسبت به نیازهاى مردم را انتخاب کنند.(بیانات در اجتماع عظیم مردم یزد 1386/10/12)
 
نکته آخر اینکه چشم‌ بسیاری به این انتخابات است شاید مهم‌ترین آن‌ها دشمنان کشورمان هستند که با همه توان، نیرو و ابزار در تلاشند تا مشارکت و حضور مردم در این انتخابات را کم‌رنگ نشان و کاهش دهند. همانطور که در ماه‌های اخیر شاهد حوادثی بودیم که بخش اعظمی از آن، از سوی همین معاندین حمایت می‌شد تا کشور را فلج کرده و مردم را از حضور ناامید کنند ولی ملت ما مردم دوران‌هایی هستند که سخت‌تر از این شرایط را سپری کردند.
 
این بار اسفندماه 98 با حضور پرشور و شعور در این انتخابات می‌توانیم نمایندگانی را وازد مجلس کنیم که آشنا به درد مردم باشند و با اتخاذ تصمیمات منطقی، جهادی و انقلابی برای این ملت شریف و محترم موجبات امنیت، رفاه و آرامش آنها را فراهم آورند. پس همه پای صندوق‌ها می‌آییم و نماینده با ایمان، امانت‌دار، شجاع، مدیر، مدبر و جهادی و انقلابی را انتخاب و رهسپار مجلس یازدهم می‌کنیم تا ضمن پایبندی به اسلام و انقلاب مدافع جدی منافع ملی و مردمی باشد.
محسن رحمانی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
دولت و مجلس زمینه‌ساز رفع موانع تولید شوند
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
سپاه در خدمت‌رسانی به مردم پرچم‌داری می‌کند
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴