تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶
کد مطلب : ۳۶۴۲۱۸
فرماندار سیمرغ با تأکید بر اینکه اگر امنیت نباشد توسعه هم صورت نمی‌گیرد، گفت: در شهرستان امنیت خوبی را شاهد هستیم و شهروندان ما هیچ نگرانی در بحث امنیت ندارند.
۰
plusresetminus
توسعه بدون امنیت معنا و مفهوم ندارد/ نیروی انتظامی یکی از ارکان امنیت ایران اسلامی است
به گزارش بلاغ، مجتبی حبیب‌نژاد در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی ضمن تبریک این ایام به سبزپوشان نیروی انتظامی، اظهار کرد: نظم و امنیت به‌عنوان پارامتر مؤثر برای همه دولت‌ها و نظام‌ها حائز اهمیت است.

وی افزود: امنیت مگر با جان‌فشانی نیروهای امنیتی میسر نمی‌شود.

فرماندار سیمرغ بابیان اینکه نیروی انتظامی بسیار مظلوم واقع‌شده است، تصریح: سلسله برنامه‌ها و تظاهرات مهندسی‌شده در سال گذشته را شاهد بودیم که نیروی انتظامی علی‌رغم همه توهین‌ها و تهدیدها باصلابت و متواضعانه عمل کرد که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی ادامه داد: علی‌رغم همه فشارهایی که در آن ایام شاهد بودیم اما نیروی انتظامی بدون کوچک‌ترین مشکلی موضوع را فرماندهی کرد و شاهد برقراری نظم بودیم.

حبیب‌نژاد با تأکید بر اینکه اگر امنیت نباشد توسعه هم صورت نمی‌گیرد، گفت: الحمدالله در شهرستان امنیت خوبی را شاهد هستیم و شهروندان ما هیچ نگرانی در بحث امنیت ندارند.

وی افزود: در حوزه جرائم ۴۴ گانه پایین‌ترین نرم استانی راداریم که این موضوع به دلیل اشرافیت کامل امنیتی و اطلاعاتی یگان‌های انتظامی شهرستان که محور آن نیروی انتظامی است که باید از این رشادت‌ها و فداکاری‌ها قدردانی کرد.

فرماندار شهرستان سیمرغ در پایان گفت: تلاش می‌کنیم سایت فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان را درخور نیروی انتظامی در سال ۹۷ کلنگ زنی کنیم تا بتوانیم با احداث این سایت بخشی از زحمات نیروی انتظامی شهرستان در سطح شهرستان را جبران کنیم.

نیروی انتظامی یکی از ارکان امنیت ایران اسلامی است

حجت‌الاسلام محمدباقر یوسفی امام‌جمعه سیمرغ هم در این مراسم با تشکر از مجموعه عوامل نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، وزارت اطلاعات، ارتش و مجموعه بسیج که در حفظ امنیت کشور در تلاش هستند، اظهار کرد: دشمن به دنبال نفوذ و قصد برهم زدن آرامش جامعه را دارند اما چشم‌های بیداری هستند که جلوی این اقدامات را می‌گیرند.

وی افزود: نیروی انتظامی یکی از ارکان امنیت ایران اسلامی است.

امام‌جمعه سیمرغ در پایان با اشاره به اینکه باید شاهد آگاهی، پیشگیری و پیگیری در نیروی انتظامی باشیم، گفت: عدالت علی (ع) باید در جامعه ما حکم‌فرما باشد.

نهاد پلیس یکی از پاک‌ترین سازمان‌ها و نهادها است

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سیمرغ در ادامه این مراسم ضمن گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و تبریک هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: نیروی انتظامی در حوزه امنیت جامعه مرزهای آبی و خاکی را تحت پوشش خود دارد و به‌عنوان یکی از کارکنان نیروی انتظامی می‌بالم که در این لباس خدمت می‌کنم.

وی افزود: نیروی انتظامی به‌عنوان پیش‌قراول همه موضوعات امنیتی حضور دارد و در مسیر خود در حال انجام‌وظیفه است.

محمد راعی‌خناری بابیان اینکه تهاجم فرهنگی یکی از موضوعات مهم برای نیروی انتظامی است که اقدامات لازم مقابله با این تهاجم دشمن را در دستور کار دارد و با رصدهای اجتماعی و فضای مجازی اشرافیت خود را بر این موضوع نشان داده، تصریح کرد: در حوزه امنیت داخلی که دشمنان ایران اسلامی آن را هدف قرار داده‌اند هم سبزپوشان نیروی انتظامی رصد اطلاعاتی توانسته جایگاه خود را نشان دهد.

وی ادامه داد: در راستای مبارزه با فتنه‌گران هم نیروی انتظامی با تقدیم شهدای بسیاری جلی نیروهای متجاوز و فتنه‌گر را گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سیمرغ در پایان بابیان اینکه نهاد پلیس یکی از پاک‌ترین سازمان‌ها و نهادها است، اظهار کرد: نیروی انتظامی سخت‌ترین مأموریت‌ها را انجام می‌دهد و با بیشترین تهدیدها از سوی مجرمین مواجه است که از این بابت خوشحال هستم چراکه نشان می‌دهد این سازمان به‌خوبی در حال انجام‌وظیفه است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴