تاریخ انتشارجمعه ۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
کد مطلب : ۳۱۵۰۸۸
با وجود وعده‌های اسحاق جهانگیری در ارتباط با تکمیل محور هراز تا پایان سال 95 مسئولان راه سازی این زمان را تمدید کرده و زمان افتتاح آن را سه سال دیگر اعلام کردند.
۰
plusresetminus
درخت وعده‌های رئیس‌جمهور در مازندران خشک شد/ جاده‌های هراز و سوادکوه شاهدان خلف وعده رئیس‌جمهورند
به گزارش بلاغ، پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید در سال 92، درست زمانی که انتقادها علیه دولت قبل تند بوده و هر مسئولی که سر کار می‌آمد تلاش داشت، همه مشکلات کشور را به عملکرد دولت نهم و دهم نسبت دهد، بحث عدم تکمیل محور هراز و فیروزکوه نیز جزء همین دست انتقادهایی بود که زیاد در ارتباط با آن صحبت به میان می‌آمد.

وعده کهنه شد، اما پروژه افتتاح نشد

اسحاق جهانگیری خبر از افتتاح پروژه محور سوادکوه تا پایان سال 93 داده بود و در ارتباط با افتتاح پروژه هراز گفته بود که این محور تا پایان سال 95 چهار بانده می‌شود.

وعده‌‌های دولت در ایام انتخابات نیز ادامه داشت، در برنامه انتخاباتی روحانی به مازندران، بدون اطلاع از قولی که اسحاق جهانگیری به مردم در ارتباط با افتتاح پروژه محور هراز داده بود، اعلام کرد که این پروژه دو سال دیگر به بهره برداری می‌رسد، فارغ از اینکه جهانگیری در سال 93 قول تکمیل پروژه محور هراز را داده بود.

قول انتخاباتی رئیس‌جمهور تدبیر بود اما امید نیافرید

از دیگر قول‌های انتخاباتی رئیس جمهور به استان مازندران می‌توان به افتتاح و تکمیل پروژه محور سوادکوه اشاره کرد.

رئیس جمهور قول داده بود که این محور به زودی در سال 96 به بهره‌برداری می‌رسد، در حالی‌که جهانگیری سه سال قبل قول داده بود که این محور تا پایان سال 93 تکمیل و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

نوروز 96 به اتمام رسید، سه سال بعد از 93 هم فرا رسید، پروژه بر زمین مانده محور سوادکوه هنوز تکمیل نشده و معاون وزیر راه اخیراً در جمع خبرنگاران مازندران از وجود معارض در محور سوادکوه خبر داد و گفت: اگر 35 میلیارد تومان اعتبار این پروژه تامین شود، زمینه بهره‌برداری کامل محور سواکوه فراهم می‌شود.

اعتبار مورد نیاز را به رئیس‌جمهور بگوئید نه به مردم

این داستان برای محور هراز رنگ و روی دیگر دارد، تکمیل محور هراز 500 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، در صورت تامین این اعتبار سه سال برای بهره برداری از افتتاح پروژه هراز خیرالله خادمی زمان خرید.

مسئولان راه و شهرسازی به جای گریه و زاری برای مردم بهتر است موضوع عدم تامین اعتبار و مشکلات مالی را به اطلاع رئیس جمهور و معاون اول وی رسانده و بگویند که شما قول داده بودید محور هراز تا پایان سال 95 و محور سوادکوه تا پایان سال 93 به بهره برداری برسد، این شما و این وعده‌های بر زمین مانده!
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷