تاریخ انتشاريکشنبه ۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۲
کد مطلب : ۲۵۳۰۴۸
کمرنگ کردن حماسه ۹دی خیانت بزرگ به کشور، انقلاب و شهدا است و هر کس هدف پیروی از امام را دارد به وصیت نامه امام توجه کند تا به این انقلاب کمک کند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، تظاهرات عظیم و كم‌سابقه 9‌دی و نقشی كه مردم در این حضور ایفا كردند، نشان داد كه كلید حل همه مسائل نظام و انقلاب و ایران در دست « مردم»‌ است و از این رو توطئه‌هایی كه با نادیده گرفتن این عنصر توأم باشد، هرچند از پیچیدگی و پشتوانه‌های زیاد برخوردار باشد، به جایی نمی‌رسد.

مردم، حافظان و فداکاران انقلاب
همین عنصر بود كه توطئه كودتای آمریكا در سال 57 كه با حضور دو عنصر كلیدی الكساندر هیگ فرمانده ناتو و ژنرال رابرت هایزر فرمانده نیروی هوایی آمریكا با هدف ممانعت از پیروزی انقلاب اسلامی بود را باطل كرد، و پس از پیروزی مانع به نتیجه رسیدن توطئه‌های سنگین پیاپی در فاصله بهمن 57 تا 30 خرداد 60 گردید و تا امروز آن را باطل السحر گردانیده است، و درس دیگر نقش حادثه عاشورا در به وجود آمدن یوم الله 9دی بود.

تا پیش از ماجرای عاشورای 88، مقابلۀ فتنه‌گران با دین و مبانی آن و مقدسات چندان باور پذیر نبود چرا كه تعداد قابل توجهی از سران فتنه را روحانیونی تشكیل می‌دادند كه سابقه‌ای هم در انقلاب داشتند و بعضی هم به بیت حضرت امام خمینی – سلام الله علیه- انتساب و یا رفت‌وآمد داشتند.

طبعاً تمیز قائل شدن میان سابقه و وضع فعلی این‌ افراد برای متدینین تا حدی دشوار بود و در این میان یك حادثه ویژه نیاز بود تا فضا شفاف شود و غبار تردید كنار رود.

9دی، رفتار الهی ملت ایران
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: ۹دی در سال ۸۸ مظهر اعتقادات و باورهای دینی مردم در راستای مبانی امام راحل و برگرفته از مکتب وحی، که همواره برای حاکمیت دینی در جامعه نیاز به وجود امامت و رهبری است.

آیت‌الله علی معلمی، افزود: فتنه گران در سال ۸۸ به بهانه اعتراض به انتخابات به جای آنکه از راه مجاری قانونی اعتراض کنند دست به آشوب، هنجار شکنی و انقلاب مخملی برای برهم زدن اوضاع جمهوری اسلامی ایران زدند.

وی با اشاره به اینکه رهبری و عامه ملت تحمل کردند تا شاید سردمداران فتنه به خود بیایند و از کرده خود نادم شوند، اما هنگامی که خیره ‌سری ادامه پیدا کرد ملت به خشم آمدند و یکپارچه حضور پیدا کردند، تصریح کرد: حتی در شهرستان‌ قائم‌شهر قبل از ۹ دی به طور خودجوش بدون دعوت هیچ جریان سیاسی و نهاد با فشار افکار عمومی انسجام پیدا کردند و با راهپیمایی سنگین همانند روز قدس و ۲۲ بهمن، «یوم‌الله» دیگری آفریدند.

مردم در موضوع انقلاب با کسی تعارف ندارند
امام جمعه شهرستان قائم‌شهر با بیان اینکه به حق می‌توان ۹دی را یوم‌الله نامید، بیان کرد: به اعتبار ظهور اعتقادات مردم، وابستگی آحاد جامعه به هدف دشمن (که در جریان فتنه هدف دشمن ولایت بود) و حضور یکپارچه مردم آثار سنگینی بر فتنه دشمن فرو ریخت و برای همیشه فتنه‌گران را رسوا کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: هر ساله این ایام یادآور حماسه سنگین و پرشور است این ایام مردم ثابت قدم ایستاده‌اند و میدانند عزت امت در ولایت حکفرما است.

معلمی تأکید کرد: کمرنگ کردن حماسه ۹دی خیانت بزرگ به کشور و انقلاب و شهدا است و هرکس امام را باور داشت و هر کس هدف پیروی از امام را دارد به وصیت‌‌نامه امام توجه کند و امام نیز همین فرمود ولایت فقیه چیزی است که خداوند بنا نهاد و ولایت رسول‌الله و باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا مملکتمان آسیب نبیند.

برخورد نجیبانه مردم و رهبری با سران فتنه، موجب پررویی آنها شده است
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، درباره حصر و ورود افراد فتنه در محافل اجتماعی با بیان اینکه از زمان امام راحل نیز مسئولان در برابر سخنان امام مقاومت می‌کردند و موضع نمی‌گرفتند اما هیبت امام اجازه نمی‌داد که آنان هر کاری انجام دهند، گفت: در حال حاضر نیز این فشار از جانب استکبار است برای تضیف جایگاه امامت و ولایت، همه باید بدانند که اگر تبعیت بی‌چون و چرا از ولی‌امر داشته باشند وی خدمتگزار ملت است و اگر برخلاف آن باشد پس در راستای اهداف دشمنان عمل می‌کند.

وی، یادآور شد: سزاوار است مسئولان با بصیرت بالاتر به اطراف بنگرند و باید بدانند که عزت دولت و ملت در سایه اطاعت از ولی‌امر مسلمین است.

8ماه خیانت به نظام، جای توبه نصوح دارد
به گزارش بلاغ، بدون تردید بروز این خبط بزرگ سران داخلی و خارجی فتنه، پرده برداری از ماهیت فتنه ای كه حدود 8 ماه كشور را بشدت درگیری كرده بود، به راحتی امكان پذیر نبود اما خط خون حسین بن علی – صلوات الله علیه- بار دیگر اردوگاه یزیدیان و امویان را برملاء كرد.

نمی توان گفت فتنه گران برای همیشه محو شدند و نیز نمی توان ریشه های تاریخی این جریان برای منحرف كردن نظام كه در بعد خارجی نادیده گرفته شد، چراکه مهم ترین ویژگی این جریانات استفاده از «فرصت های نظام» است و در میان این فرصت ها، « انتخابات»‌ موقعیت ممتازی دارد.

پس باید مردم بدانند که با ولایت‌پذیری می‌توان جلوی هر فتنه و فتنه‌گری ایستادگی کرد تا به انقلاب و کشورمان آسیبی وارد نشود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما