آنچه که در جامعه امروز باید خواص به آن توجه کنند مقاومت در عرصه سیاسی، دمکراسی و اقتصادی است و همیشه خط مقاومت پیروز خواهد بود.
۰
plusresetminus
«9 دی» درس بزرگ ملت ایران برای همیشه تاریخ/ خواص باید بصیرت خود را در عرصه سیاسی، دموکراسی و اقتصادی نشان دهند
به گزارش بلاغ، ﺣﻤﺎﺳﻪ نهم دی ماه ۱۳۸۸ ﻧﺸﺎن داد هرﮔﺎه ﻣﻠﺖ اﯾﺮان ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ اﺻﻞ ﻧﻈﺎم و ارﮐﺎن آن اﺣﺴﺎس ﺧﻄﺮ کند، ﺑﺎ همه ظﺮﻓﯿﺖ، ﺗﻮطﺌﻪ دﺷﻤﻦ را درهم ﻣﯽ‌ﺷﮑﻨﺪ.

ﺣﺮﮐﺖ ﻋﻈﯿﻢ ﻣﺮدم، وجه بارز و پررنگ نهم دی ۸۸ است که از آن به عنوان حماسه یاد می‌کنیم و هر ساله در آستانه این روز با انتخاب شعاری جدید، این روز حماسی را مورد بزرگداشت قرار می‌دهیم.

نقطه آغاز انحراف
مدیرمسئول روزنامه حرف مازندران، درباره 9دی اظهار کرد: با حرکات آدم‌هایی که دور یک نفر جمع شدند خطی از ابتدا برای انحراف انتخابات ایجاد و اوج این خط در حوادث پس از سال 88 دیده شد.

شکرالله رضازاده افزود: وقتی نتایج انتخابات اعلام شد عده‌ای حامیان آقای موسوی هنگامی که وی خود را پیروز انتخابات اعلام کرد، به خیابان‌ها ریختند.

رضازاده تصریح کرد: در حوادث سال 88 نظام هم به مدارا و نصیحت پراخت و رهبری مطالبی روشنگرانه مطرح کردند که دیگران ندانسته به خیابان‌ها نیایند، اما در خطبه‌های روز قدس هاشمی رفسنجانی برخلاف سخنان رهبری، بنزین بر روی آتش ریخت و نهایتا در 6 دی ماه 88 روز عاشورا در تهران عده ای در غرب و شبکه های ماهوارهای به این مشکلات ایران دامن زدند.

انحراف همیشه از نخبه ها شروع می شود
وی یادآور شد: با سخنان رفسنجانی در روز عاشورا عده‌ای برای حمایت از میرحسین موسوی پرچم امام حسین(ع) را، که در سر در مساجد نصب شده بود، با شادی و کف زدن به آتش کشیدند که این حجت را بر مردم تمام کرد و منجر به آن شد مردم متوجه شوند که دعوا بر سر موسوی و احمدی
نژاد نیست، مشکل میان اسلام و کفر و انقلاب و ضد انقلاب است و مردم خودجوش وارد میدان شدند و خیزش عظیم 9 دی اتفاق افتاد.

مدیر مسئول روزنامه حرف مازندران، با بیان اینکه9 دی باید در طی چندین مرحله بازخوانی شود، گفت: پیام 9 دی این است که خواص فرسنگ‌ها پایین تر از عوام هستند و عوام درک و فهمشان از خواص بیشتر است، ارج دارد و آنان نشان دادند اینجا نبرد میان شخص نیست بلکه میان دو جریان فکری اسلام و ضد اسلام است.

این فعال رسانه ای با اشاره به اینکه در حال حاضر 9 دی سال 95 می‌تواند پیام خوبی داشته باشد به ویژه برای مسئولانمان، افزود: 9 دی تلنگری برای مسئولان که به قدرت عظیم در کشور توجه کنند و از این فهم و بصیرت مردم می‌توان استفاده کرد.

9دی، نگاه به درون و دست رد زدن به سینه بیگانگان
وی تأکید کرد: پیام امروز 9 دی نه بزرگ گفتن به خارج کشور و آری به داخل کشور و توجه به درون است.
رضازاده، یادآور شد: البته این به این معنا نیست که دیگران برایمان تعیین تکلیف کنند و تمام امیدمان به خارج کشور باشد.

وی با اشاره به اینکه برخی از مسئولان نمی‌خواهند در حال حاضر واقعیت‌ها را ببینند، تصریح کرد: 9دی نشان دهنده بالاتر بودن و بهتر متوجه شدن عوام از خواص است و پیام امروز 9 دی آن است که مسئولان نباید امید به خارج از کشور داشته باشند، بلکه باید به داخل کشور توجه کنند.

این فعال رسانه ای با اشاره  به اینکه مسئولان و دولتی‌ها باید از 9 دی عبرت بگیرند که مردم اعتنایی به خواص نمی‌کنند، گفت: خواص نباید از قافله مردم عقب بمانند و مردم همراه رهبری و این نظام هستند و اگر خواص بپذیرند که باید در راستای نظام حرکت کنند موفق خواهند بود.

بصیرت خواص در کارزارها باید به عرصه بیاید
وی تأکید کرد: آنچه که در جامعه امروز باید خواص به آن توجه کنند مقاومت در عرصه سیاسی، دمکراسی و اقتصادی است و همیشه خط مقاومت پیروز خواهد بود.

کارشناس علوم سیاسی در گفت و گو با خبرنگار ما، درباره 9 دی، اظهار کرد: ۹دی از خلق هشت ماه فتنه پیچیده ایجاد شد و آخرین حلقه از حلاوتی که مردم به پاسداشت حمایت از رهبری ایجاد کردند.

فرجی افزود: هشت ماه آتش افروزی، با حضور و حماسه مردمی، اقتدار ایران به نمایش درآمد و حتی در این روز، فتنه با قیام عمومی مردم در تهران و سراسر کشور به زباله دان سپرده شد.

فرجی تصریح کرد: ۹ دی، روز بصیرت و میثاق با ولایت است که در این روز، یوم‌الله دیگری به تاریخ ایران افزوده شد.

فهم عموم برتر از درک خواص دنیازده و خودخواه
وی با اشاره به اینکه مردم عامی در این روز نشان دادند که از خواص فهمیده‌تر هستند، گفت: 9 دی در تهران و  ۱۷ شهرستان اتفاق افتاد تا به دشمنان نشان دهند که همچنان مردم همراه رهبری بوده و آنان بهتر از خواص دوست را از دشمن می‌شناسند.

این کارشناس افزود: دشمن در سال ۸۸ هدفش انتخابات نبود بلکه اصل نظام را زیر سوال برد و هدفش تضعیف ولایت فقیه بود و از این تلاشش دست نمی‌کشد، و در حال حاضر مردم ایران باید هشیار باشند و از لبخند آنان شاد نشوند.

وی خاطر نشان کرد: موسوی برای کشاندن افکار عمومی به سمت خود بیانیه‌ای را در تاریخ ۱۱ آذرماه ۸۸ صادر کرد تا با این اقدامش مقداری از گناه بزرگ هتاکان را کم کند.

عاشوراستیزان، بنیان سوز شدند
فرجی، تصریح کرد: میرحسین موسوی با سناریوی محرم سبز و گروهک منافقین و کودتای مخملی تلاش کرد تا این شورش مردم را در عاشورا به عنوان ملت خداجوی معرفی و اوباش فتنه گر را عزاداران حسینی خطاب کرد، در حالی که این افراد از جناح خودشان بودند و با بصیرت در سخنان وی می‌توان متوجه کج فهمی وی در مواجه با دشمن شد.

به گزارش بلاغ، امروزه با توجه به پیشرفت‌های جمهوری اسلامی که مایه دلگرمی ملت‌های مسلمان و جوانان کشورهای اسلامی است و جوانان کشور با مجاهدت و تصرف عرصه‌های علمی و به میدان آوردن حرف نو و ظرفیت های بالای خود، اجازه نفوذ را به دشمن نمی‌دهند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴