تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۲۳۷۰۲۶
در حالی که اطلاعات و آمار احصاء شده واقعی از اوضاع صنعت در مازندران در جلسه دولت و بخش خصوصی مازندران مطرح نشد، این پرونده به صورت کلی در این جلسه مختومه شد.
۰
plusresetminus
حذف بررسی اوضاع صنایع از جلسه شواری گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی/ وقتی که اشتغال و تولید از اولویت می‌افتد
به گزارش بلاغ، جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در استان مازندران همچنان‌که پیش‌بینی می‌شد، با حذف دستور کار جلسه بررسی واحدهای صنعتی استان مازندران همراه شد و عبدالله مهاجر، رئیس اتاق بازرگانی مازندران، در این جلسه دیگر حرفی از اوضاع صنعت استان مازندران به میان نیاورد و ظاهرا هم قرار نیست به این موضوع اشاره و یا پرداخته شود.

با نگفتن و چاره‌اندیشی نکردن که هیچ مشکلی حل نمی‌شود
در جلسات قبل، که مهاجر بی پروا از وضعیت ناگوار واحدهای تولیدی صنعتی مازندران و چالش‌های کنونی آنها می‌گفت و این گفته‌ها به مذاق عده‌ای خوش نمی‌آمد، پیش‌بینی می‌شد که بالاخره او نیز تغییر رویه دهد و ناچار به عدم پرداختن به این موضوع اساسی شود، حتی کار به جائی رسید که موضوع بررسی وضعیت صنایع مازندران از دستور کار جلسه دولت و بخش خصوصی حذف شد، چیزی که حداقل فعالان بخش خصوصی انتظار ارائه گزارش از وضعیت کنونی صنعت استان را داشتند، مورد بی‌توجهی قرار گرفت، که واقعاً جای تعجب دارد!.

به نظر می‎رسد که پس از دریافت لوح تقدیر وزیر صنعت، معدن و تجارت توسط استاندار، شاید اوضاع صنعت در مازندران به صورت جهشی تغییر اساسی کرد که اتاق بازرگانی استان بی خیال وضعیت صنایع شده است.

حداقل اینکه اگر اوضاع صنایع در استان رو به بهبودی است و شرایط آرام در این بخش وجود دارد، مسئولان و متولیان در این ارتباط اطلاع‌رسانی کنند که به لطف دولت تدبیر و امید اوضاع صنایع در استان گل و بلبل است.

وقتی که متولی سکوت و تمکین کند

با مطرح نکردن بحث رسیدگی به وضعیت صنایع در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی، ارتباط بین استاندار مازندران و مهاجر رو به بهبودی رفت و حتی کار به جایی رسید که استاندار مازندران خواستار پیگیری برگزاری جلسات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی شد و همین موضوع را باید به فال نیک گرفت که دولت و بخش خصوصی حداقل در استان مازندران در کنار هم تلاش می‌کنند.

به گزارش بلاغ در ابتدای سال بود که عبدالله مهاجر در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در مازندران از اوضاع نامناسب در صنایع استان مازندران گلایه کرد و حتی از تعطیلی بیش از 700 واحد صنعتی در استان صحبت به میان آورد.

مطرح کردن این موضوع گلایه استانداری مازندران و متولی صنایع استانی را به همراه داشت، مقرر شده بود که کمیته چهارگانه برای بررسی وضعیت صنایع استان تشکیل شود تا اطلاعات دقیق از اوضاع صنعت احصا شود، اقدامات لازم برای بررسی وضعیت صنایع انجام شد ولی اطلاعات آن در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در اختیار رسانه‌های استان مازندران قرار نگرفت،ضمن آن‌که در جلسه هم هیچ صحبت و اشاره‌ای به آن نشد که مصوبه جلسه قرار قبل بود!.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰