آیا مسئولان بهشهری نمی‌بینند؟

وقتی صاحب ویلای غیرمجاز در بهشهر تجلیل می‌شود!

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۸
کد مطلب : ۱۴۸۹۸۸
جالب‌تر اینکه یکی از صاحبان این ویلاهای غیرمجاز به‌عنوان خیر در شهرستان شناخته و در یکی از مسابقات ورزشی معروف با اهدای لوح تقدیر از وی تجلیل هم می‌شود.
۰
plusresetminus
وقتی صاحب ویلای غیرمجاز در بهشهر تجلیل می‌شود!
به گزارش بلاغ به نقل از خط امید، اردیبهشت ماه سال جاری خبری با عنوان «پدیده کوه‌خواری به بهشهر هم رسید» در پایگاه اطلاع رسانی خط امید بهشهر منتشر و نسبت به ساخت و ساز تعدادی افراد ثروتمند با نفوذ بر روی کوه‌های اطراف شهرستان هشدار داده شد.

سه ماه بعد نیز با انتشار عکس‌نوشت زیر این موضوع به مسئولان امر یادآوری شد تا با این پدیده برخورد کنند، که در نشست صمیمی فرماندار بهشهر با اصحاب رسانه این شهرستان، مدیر مسئول سایت بهخبر، موضوع این عکس نوشت و روند رسیدگی و برخورد با این افراد را از فرماندار بهشهر جویا شد.

 

 

اما فرماندار بهشهر در خصوص این عکس‌نوشت و ساخت و سازهای ویلایی بر فراز کوه‌های شرقی بهشهر سکوت در پیش گرفت و با مطرح کردن مطالب حاشیه‌ای به نوعی از پاسخ به این سوال شانه خالی کرد.

امروز حدود 8 ماه از تاریخ انتشار خبر فوق و عکس‌نوشت با فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با پدیده کوه‌خواری می‌گذرد و نه‌تنها هیچ برخوردی با این افراد و ساخت و سازهای عجیب نشده بلکه چندی پیش شاهد بودیم صاحب یکی از این ویلاها اقدام به آتش زدن تعدادی درخت در این زمین کرده است.

نکته جالب اینکه پس از انتشار این اخبار شهرداری بهشهر، منابع طبیعی و جهاد کشاورزی هیچ واکنشی نسبت به آن نشان ندادند، البته در بین صحبت‌های درگوشی، ارتباط خوب و حضور برخی از چهره‌های مطرح و صاحب نفوذ استانی برای استراحتی کوتاه در این ساختمان‌های زیبا، نیز بیان شد که ما از این نکته می‌گذریم تا اعمال قدرت علیه رسانه ما صورت نگیرد.

و اما جالب‌تر اینکه یکی از صاحبان این ویلاهای غیر مجاز به‌عنوان خیر در شهرستان شناخته و در یکی از مسابقات ورزشی معروف با اهدای لوح تقدیر از وی تجلیل هم می‌شود.

انتشار این مطالب مسئولان بهشهری را از خواب بیدار نکرد و تنها واکنش مخاطبان پایگاه خبری تحلیلی خط امید را در پی‌داشت که بخشی از این نظرات را بدون هیچ‌گونه تغییر ویرایشی در زیر می‌خوانید.

علی نوشت:
خط امید اگر میخوای امید بهشهریها باشی این قضیه رو پیگیری کن. این جور مسائل تا رسانه ای نشه دردی دوا نمیشه. این کوه خواری مخوصا عکس 3تا مونده به اخر از شهر که به سمت میدلن قدس میری کاملا پیدا است و چه نمای بدی هم دارد. واقعا کسی اینها را نمیبیند. ویا خود کوههای اطراف میدان قدس که از این واضحتر نمیشه مکان این کوه خواریها رو پیدا کرد. در ضمن اون کوههای سمت رستم کلا رو که کلا خوردن وقتی داری میری سمت ساری شما واقعا ندیدین. چه افتضاحی درست کردن. هر جا دستشون رسید اینگار پنجه کشیدن به کوه. اون کوهها را هم خوردن و هم بردن. اونا،اونا را پیگیری کن. اینها رو اگه پیگیری کنی شاید یه وقتی خلع ید بشه ولی اون کوهی رو که بردن جاش میخای کوه بکاری؟ افتضاحه این بهشهر توی بی بخاری و هر کی هر چی دلش میخواد می کنه. جلو چشم مردم تو جاده سراسری واقعا عجیبببببببببببببببببببببه. حتما روی همین کوه میتوونن تله کابین هم بزنن اینقدر قشنگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اسم اونجا رو باید گذاشت "کل تپه"

علی نوشت:
درود بر خط امید... این هیولای کوهخوار شهر ما با عناصر گردن کلف زیادی در ارتباط است که متاسفانه بیشتر این عناصر را سازمانهای دولتی تشکیل میدهند!!! بهتر است سری هم به زندان عباس آباد بزنید ...

داداشی سایبر نوشت:
سلام بر بروبچه های خط امید احسنت این مطلب شما ما رو حسابی امیدوار کرد... لطفا ادامه بدید. شهر رو از دست مافیای زر و زور و تزویر نجات بدیم! یا علی

محمد نوشت:
سلام خداقوت، خیلی خوبه -آفرین بر همتتان- متاسفانه کسی نیست که پیگیری کنه واقعا معضلی شده، نمیدونم چطور این ویلاهای دور دست بعضی از... تمام امکانات میزسه(اونم منابع طبیعی) اما بعضی روستاهایی که مستعد هستند . فقط بعضی از امتیازاتو دارن. چطور خوابشون میبره حتی سیل بهشهر بی ریط به داستان قطع درختان و کاخ سازی نبود ممنون از پیگیری شما ان شاءالله مسئولین پیگیر باشند.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴