تاریخ انتشارجمعه ۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۰
کد مطلب : ۱۲۰۱۲۲
تعطیلی تمرینات تیم دسته اولی نساجی مازندران و انصراف از تیم داری در روزهای اخیر، شوکی بر پیکره فوتبال استان وارد کرده است.
۰
plusresetminus
توقف تمرینات نساجی/آب خوش از گلوی فوتبال مازندران پایین نمی‌رود
به گزارش بلاغ، انگار قرار نیست آب خوش از گلوی فوتبال مازندران پایین برود و این استان که بازیکنان زیادی برای فوتبال ملی ایران پرروش داده است، همچنان در آرزوی دستیابی به لیگ برتر باقی بماند.

در حال حاضر دو تیم خونه به خونه و نساجی به عنوان نمایندگان فوتبال مازندران در لیگ دسته یک هستند که شانسی برای حضور استان در سال آتی برای لیگ برتر به شمار می روند و درحالیکه تیم خونه به خونه مازندران با جذب اکبر میثاقیان به عنوان سرمربی و خریداری امتیاز یک تیم دسته اولی برای رقابت های لیگ حاضر می شود، دیگر تیم دسته اولی مازندران، تمریناتش را از چند روز قبل متوقف کرده است.

با آنکه چند وقتی هوای باشگاه نساجی آفتابی بود و خبرهای خوبی از جذب بازيكنان درجه يک و مربی که شاگرد كارلوس كيروش است به گوش می رسد اما به یکباره توقف تمرینات، هواداران این تیم را شوکه کرده است.

دو روز قبل بود که صادق درودگر مديرعامل باشگاه نساجی مازندران در گفتگو با خبرنگار مهر، از خداحافظی مهدی پرهام مالک تيم نساجی و توقف موقتی تمرينات اين تيم خبر داد و عنوان کرد: مهدی پرهام مالک باشگاه نساجی يكسری درخواست ها و انتظاراتی در قبال كارهای كه برای باشگاه نساجی انجام می دهد، داشت تا مسئولان آن را براورده کنند.

اما این گفته درودگر درحالی است که هادی حسینی یکی از نمایندگان مازندران در
مجلس و سخنگوی فراکسیون ورزش تعطیلی تمرینات تیم نساجی مازندران را شایعه سازی می داند.

در همین رابطه، شماری از هواداران باشگاه نساجی نیز روز سه شنبه در استانداری مازندان حاضر و با معاون امور عمرانی استانداری مازندران دیدار می کنند.

علی نبيان معاون امور عمرانی استانداری مازندران درباره ديدار با هواداران نساجی می گوید: وقتی تعصب هواداران نساجی را ديدم به سراغ مديركل حفاظت از محيط زيست استان رفتم و خواستار حل شدن مشكل زمين ماهفروجک شده ام. همچنین به آقای پرهام مالک باشگاه نساجی ضمانت می دهم كه هفته آينده كارهای تحويل زمين نهايی می شود.

تاخیر در واگذاری زمین به نساجی

در عین حال فرشيد قديمی رئيس اداره ورزش وجوانان شهرستان قائم‌شهر درباره تيم فوتبال نساجی درباره زمینی که قرار است به باشگاه نساجی واگذار شود، می گوید: این زمينی که قرار است در ماهفروجک به باشگاه نساجی بدهند، زمان واگذریش به تعويق افتاده است و بايد از ادارات مربوطه استعلام های لازم صورت بگيرد.

وی با اشاره به گفته فرماندار قائم‌شهر مبنی بر اینکه برای انتقال زمين ماهفروجک به باشگاه نساجی هيچ مشكلی وجود ندارد، تصريح كرد: درودگر مدیرعامل باشگاه مدعی است كه آقای استاندار وعده پرداخت۵۰۰ ميليون تومان پول به باشگاه نساجی داده که هنوز محقق نشده است.

رئيس اداره ورزش وجوانان شهرستان قائم‌شهر خاطرنشان كرد: اگر استاندار قولی به باشگاه نساجی داده باشد به طور قطع عملی خواهد شد ولی بنده به عنوان رئيس دستگاه ورزش قائم‌شهر برای اولين بار است چنین وعده ای را می شنوم.

قديمی بیان كرد: همچنین هيچ قولی از شورای اسلامی شهر و شهرداری قائم‌شهر درباره اختصاص يک درصد از درآمدهای شهرداری به باشگاه نساجی داده نشده است و فقط آقای حسينی نماينده قائم‌شهر در مجلس
شورای اسلامی این موضوع را در جلسه پيشنهاد داده اند.

وی با تاكيد براينكه در آينده نزديک با مديران نساجی جلسه ای برگزار خواهيم كرد، ادامه داد: در آن جلسه تمامی مسائل مطرح می شود و اگر مديران باشگاه نساجی مازندران قصد تيم‌داری را دارند ديگر نبايد هر روز يک مسئله را بيان كنند.

مهدی ابراهيمی رئيس شورای اسلامی شهر قائم‌شهر نیز با بيان اينكه هيچگونه قولی به مديران باشگاه نساجی مبنی بر اختصاص یک درصد از درآمد شهرداری قائم‌شهر را نداده ايم، خاطرنشان کرد: اگر قصد داشتیم يک درصد از درآمد شهرداری قائم‌شهر را به بخش خصوصی بدهيم تا تيم را نگه دارد ما خودمان تيم را مديريت می كنيم.

وی افزود: در يک جلسه يكی از عزيزان پيشنهاد كردند كه يک درصد از درآمد شهرداری به باشگاه اختصاص پيدا كند و این موضوع در حد پیشنهاد بوده است.

رئيس شورای اسلامی شهر قائم‌شهر خاطرنشان كرد: به مديران باشگاه نساجی گفتيم در اين شهر در هر مواردی بخواهيد سرمایه گذاری کنید، اعم از تجاری يا مسكونی شهرداری و شورای اسلامی شهر در بخش عوارض به شما تخفيفاتی خواهد داد.

كابوس ۲۱ ساله نساجی‌چی‌ها برای رسیدن به لیگ برتر تمامی ندارد و انگار قرار نيست مازندران هم روزی در ليگ برتر فوتبال حرف هايی برای گفتن داشته باشد و اکنون سرمایه های ورزشی استان با برند تیم‌های دیگر استان‌ها پا به توپ می شوند.

آخرین خبرها از باشگاه نساجی مازندران حاکی از آنست که با توجه به قول و قرارهای انجام شده، تمرینات نساجی از ساعت ۱۸ پنجشنبه در ورزشگاه شهید وطنی از سر گرفته خواهد شد تا نساجی بیش از این از برنامه آماده سازی عقب نماند.
منبع : مهر - مازندران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴