تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
کد مطلب : ۴۷۱۲۶۲
رهبر معظم انقلاب با سکانداری انقلاب اسلامی در هدایت نظام اسلامی، انقلاب اسلامی، جبهه مقاومت اسلامی، و با تشکیل و هدایت امت واحد اسلامی از کشور‌های مختلف، قدرت عظیمی را در برابر استکبار جهانی ایجاد کرده است.
۰
plusresetminus
امام(ره)؛ بنیانگذار مکتب عاشورایی انقلاب اسلامی
به گزارش بلاغ، سالروز رحلت جانسوز و عروج ملکوتی امام خمینی رهبر فقید انقلاب اسلامی را به نایب و جانشین بحقش امام خامنه‌ای و همه رهروان و پیروان مکتب روح الله، مکتب ولایت، مکتب شهید سلیمانی تسلیت می‌گویم.

سی و چهار سال از فراق آن ابرمرد جهان اسلام می‌گذرد و آن چراغ هدایت و راه روشن و همچون خورشیدی می‌درخشد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی کاملاً در مسیر نورانی امام راحل گام‌های جهانی را برداشته و برای برپایی عدالت اجتماعی در جهان پر از ظلم، کاروان عاشورایی انقلاب اسلامی را در جبهه‌های گوناگون به پیش می‌برد.

امام عزیز (ره)، در وصیت نامه سیاسی، الهی خود فرمودند که خودتان را برای یک مبارزه بزرگ با شیطان بزرگ و هم‌پیمانانش در جبهه‌های مختلف، علمی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، و.. آماده و محیا سازبد.

امام خامنه‌ای عزیز، با سکانداری انقلاب اسلامی در هدایت نظام اسلامی، انقلاب اسلامی، جبهه مقاومت اسلامی، و با تشکیل و هدایت امت واحد اسلامی از کشور‌های مختلف، قدرت عظیمی را در برابر استکبار جهانی ایجاد کرده است.

استکبار جهانی امروز دیگر قادر نیست که با نهیب، فحاشی، لشگرکشی و اعلام جنگ و... با نظام ولایی جمهوری اسلامی مقابله کند. تنها راه نظامات استکباری جهان، کرنش و تسلیم شدن در برابر اراده اسلامی و مردمی رهبری معظم و ملت بزرگ ایران اسلامیست.

امام (ره)، بنیانگذار مکتب عاشورایی انقلاب اسلامی بود و امام خامنه‌ای عزیز، رهرو آن مکتب عاشوراییست؛ مکتب شهیدان، مکتب جهاد و شهادت است؛ مکتب جبهه، مرام و روش شهیدانی همچون خرازی، شوشتری، باکری، کاوه، بصیر، طوسی، زین الدین، محمدرضا عسگری، ابوعمار، املاکی، همدانی، همت، و... بوده و از آن قلل بزرگ، مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت اسلامی متولد و ظهور و بروز کرد.

مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی، ایران اسلامی را قرارگاه حسین ابن علی (ع) و جمهوری اسلامی را حرم می‌داند؛ حرمی که ستون فقرات آن، ولایت این حکیم بزرگ امام خامنه‌ای عزیز است.

درسی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با شهیدان و امام شهیدان تجدید میثاق و با امام خامنه‌ای عزیز تجدید بیعت می‌کنیم که تا آخرین نفس و آخرین قطره خون‌مان در رکاب ولایت و امامت ایستاده ایم.

به شیطان بزرگ آمریکا و هم‌پیمانان و نوکران و مزدورانشان اجازه نخواهیم داد که دنیا را با ظلم به مستضعفان عالم به نفع خودشان مصادره کنند. ما امتی هستیم که تا رفع فتنه ها در عالم در مقابل شان ایستاده‌ایم و پیروزی از آن ماست «نصرمن الله و فتح القریب».

حمیدرضا رستمیان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴