تاریخ انتشارشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
کد مطلب : ۴۷۰۰۸۳
از گرفتاری های اصحاب رسانه در کشور ما وجود عده ای قلم به دست است که دزدانه به کمین نشسته اند تا از آب گل آلود ماهی بگیرند! آنان با قلم دارای حرمت، دیگران را بی حرکت میکنند.
۰
plusresetminus
زیدآبادی، قلم‌پرداز زخم‌نشین!
به گزارش بلاغ، ترور غم انگیر روحانی خدوم، بصیر، ولایی و مردمی استان مازندران آیةالله شهید سلیمانی، که حقیقتا" روح و جان مازندرانی های همیشه وفادار به اسلام و ولایت را آزرده و دلها را خدشه دار کرده است و ما را حداقل به سه روز عزای عمومی فرو برده است، برای افراد بیماردلی همچون زیدآبادی که قلمی به غایت ناآباد و ویرانگر داشته و متخصص دستکاری در ذهنیت ها و القاء شبهات شیطانی در اذهان عمومی و حداقل در مخاطبان خاص خود است، طلایی ترین فرصت برای فروکردن نیش کینه به پیکره باورهای مثبت مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران شده است!
شهادت آیت الله سلیمانی که طبق اعتراف قاتل، ماحصل کینه شخصی اش به معاون بانک و قصد او در گرفتن انتقام شخصی از برادر روحانی این معاون بوده اما آیةالله شهید را با آن روحانی اشتباه‌ گرفته که این اظهارات کاملا زیر سوال است، با چه توجیه سخیفی دستاویز توجیه گری مانند زیدآبادی شده که با تعمیم آن به اینکه مردم از عملکرد روحانیت حاضر در حاکمیت و یا حاکمیت منتسب به روحانیت به ستوه آمده و حرمله وار همزمان هم گلوی نظام را و هم صنف روحانیت را و هم طبقه حاکمیت و حکمرانی آنها را هدف تیرهای کینه خویش قرار داده و مظلومیت روحانیت وفادار به نظام و ولایت را اینگونه وارونه کرده و بجای انتشار نفرت از پدیده ترور و تروریسم و محکومیت ترویج خشونت، به نحوی آنها را تطهیر کرده و با نقض غرض، قاتل را قربانی فشار روانی بداند که بواسطه عملکرد به زعم او غلط بخش حاکمیت، بر او تحمیل گردیده و بجای هشدار به مرتکبین ترور و دارندگان چنین تفکری، به نظام هشدار دهد که از راه رفته ۴۴ ساله اش برگردد و با پشت کردن به خون و آرمان شهدا و امام شهدا، به اردوگاه استکبار جهانی بپیوندد!
زهی شرم و حیا به زیدآبادی ها که خواسته یا ناخواسته در یکی از اضلاع چندضلعی منتظم جنگ ترکیبی قرار گرفته و می خواهند از آب کره بگیرند!
اینگو‌نه مسموم اندیشان، جغدگونه و شوربختانه به جامعه‌ نگاه کرده و دچار بیماری بدبینانه و ناامیدگرایانه ی پارانوئیدند و طبق آموزه قرآنی دچار بیماری سوءظن به نظام و مقامات نظام اند و بهمین خاطر حتی یک مورد از موفقیتها و پیروزی های نظام را ندیده و صرفا" مگس وار فقط بر زخمها نشسته و ارتزاقشان از همین زخمهاست!
جالب اینجاست که ایشان مدتی قبل با یک قهر نمایشی اعلام کرد که دیگر مطلب سیاسی نمی نویسد اما ظاهرا  پس از دیدار و تماس سران اصلاحات، با بالابردن قیمتش دوباره فعال شده و مشخصا" در حال انجام مأموریت محوله است.
در پایان تأکید می کنم که خوشبختانه مردم ما گوش به زمزمه های شوم چنین زبانها و قلم های مسمومی نسپرده و با بصیرت سیاسی راهشان را انتخاب کرده و در جلوه های شورانگیزی مثل ۱۳ آبان، ۲۲ بهمن، لیالی قدر، روز قدس و نماز عید سعید فطر عملا"  نشان دادند که این جفنگ سرایان مخاطبان مردمی نداشته و  بجز عده  معدودی  از  غلط اندیشان، مخاطبان عام ندارند.

هادی ابراهیمی کیاپی

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲