کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بر گرگ‌ها ترحم نکنید، مردم‌مان را می‌درند

23 اسفند 1401 ساعت 11:53

آنانی که در چند نوبت مشمول عفو و گذشت قرار گرفته و باز هم دست به اقداماتی می‌زنند که جان و مال مردم را مورد تهدید قرار می‌دهند، نباید برای چندمین بار مور عفو قرار گیرند که باید بحق گفت که: توبه گرگ مرگ است.


به گزارش بلاغ؛ به بهانه چهارشنبه‌سوری، برای چند صدمین بار گروهک‌های مزدور از سازمان منافقین گرقته تا شاه دوست‌ها و کومله و دیگر عجب وجب‌ها با حمایت صددرصدی صهیونیست‌های حاکم بر آمریکا اقدام به سازماندهی مزدوران خود برای به خاک و خون کشاندن مردم ایران بویژه جوانان و نوجوانان کردند تا آن را مثل همه توطئه‌های خود به حساب دولت و نظام اسلامی بگذارند و جو جامعه را ملتهب و آرامش مردم را سلب کنند.

وزارت اطلاعات از کشف شبکه‌ها و تجهیزات خرابکاری برای عملیات چهارشنبه‌سوری خبر داد. براساس اطلاعیه وزارت اطلاعات، یک تیم 21 نفره از عناصر وابسته به گروهک تروریستی و مزدور منافقین دستگیر شدند و تیم مشابه در مشهد نیز قبل از عملیات تخریبی و کشتن نوجوانان مردم دستگیر شدند. در همین ارتباط تعدادی از اعضای گروهک تروریستی و منحله کومله نیز بازداشت شدند.
از این تیم‌های تروریستی تعداد 162 نارنجک، بیسیم و مقادیر فراوانی مواد اولیه ساخت بمب و وسائل انفجاری بدست آمد.

دستگیری عناصروابسته به گروهک‌های تروریستی در شهرهای غرب کشور و کشف دو کارگاه تولید بمب‌های دست‌ساز دارای ترکش‌های فراوان و بازداشت عامل اصلی راه‌اندازی این کارگاه‌ها، از اقدامات نیروهای امنیتی کشور بوده است.
بر مبنای آنچه که اعلام شد، اکثر بازداشت شدگان را کسانی تشکیل می‌دهند که در اغتشاشات سال‌های اخیر بویژه در پائیز امسال حضور فعال داشته و با رافت اسلامی، مورد عفو قرار گرفته و آزاد شده بودند.

اگر در دستگیری اخیر این عده برای چندمین بار دستگیر نمی‌شدند، می‌توان پیش‌بینی خسارات مرگبار عملیات کشتار و تخریب آنها در چهارشنبه‌سوری را کرد. آنها مجهز به بمب‌های فوق‌العاده خطرناک، نارنجک‌ها و حتی خمپاره بوده‌اند که اگر دستگیر نمی‌شدند، معلوم نبود چه جنایاتی را مرتکب می‌شدند.
اینکه سیاست نظام اسلامی رافت و بخشش فریب‌خورده‌هاست، بسیار زیبا و احیاءکننده و سازنده است چنانکه در عفو مقام معظم رهبری بیش از 22 هزار نفر عفو  و آزاد شدند، اما آنانی که بارها از رافت اسلامی سوءاستفاده کرده و متنبه نشده و دست به قتل بی‌گناهان می‌زنند و با اقدام کور خود در بمب‌گذاری و شلیک خمپاره، زن و کودک مردم را به خاک و خون می‌کشانند، مستوجب مرگ هستند که مرگ برای آنها، نعمت و رهاکننده از گناه و جنایات است چنانکه در ضرب‌المثل رایج نیز آمده که: ترحم بر پلنگ تیز دندان ستم کری بود بر گوسفندان. یعنی رحم و شفقت نسبت به ظالم، ستم بر مظلوم است.
فاطمه محمدی


کد مطلب: 469038

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/note/469038/گرگ-ها-ترحم-نکنید-مردم-مان-می-درند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com