تاریخ انتشارشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰
کد مطلب : ۴۶۸۹۵۷
دنیای ابتکارات حیرت آور تنها منحصر به جلوه عظمت انسانی نیست، بلکه عده ای نیز ظرفیت‌های خدادادی خود را صرف نابودی دیگران می‌کنند که با ادعاهای آنان واقعا تعجب برانگیز است.
۰
plusresetminus
ابتکار شیطانی از خائنان وطنی
به گزارش بلاغ؛ این روزها وقتی مسمومیت دانش آموزان در شهرستانها و استان‌های مختلف کشور تکرار می‌شود که عمدتا ناشی از نشر گازهای خفه و مسموم کننده و یا هر چیز دیگری است، هر شنونده را به فکر فرو می‌برد. آنچه که از مجموع سئوالات متعدد در این زمینه بدست می‌آید، این است که مرکزی به سازماندهی عده‌ای برای انجام عملیات مسموم سازی دانش آموزان و حتی دانشجویان پرداخته و همچنان در راستای ایجاد حواشی برای این دولت و منحرف‌سازی افکار عمومی از پیشرفت‌های کشور توسط این دولت و جلوگیری از استحکام پیوند بین ملت و دولت تلاش دارد.

برنامه‌های بهم‌پیوسته داخلی و خارجی، گواه صادقی است از هماهنگی کامل مرکز طراحی توطئه‌های ریز و درشت خارجی با کانون‌های داخلی و همراهی بسیاری از عناصر جریان منتسب به یکی از جریان‌های سیاسی، که طی دوره‌ای مختلف مرکز فرماندهی کشور در قوه مجریه را بدست داشت و هرچه توانست برای دوره‌های پساقدرت،ثروت و انحصارهای متعدد در همه بخش‌ها را برای خود بوجود آورد بگونه‌ایکه بصورت جدی عامل تهدید امنیت و ثبات کشور شده و اقتصاد و معیشت مردم را به گروگان خود در آورده است؛ اما در این نوشتار اصلاً قصد بررسی چگونگی تبدیل این جریان به تراست‌های قدرت و ثروت را ندارد که این مهم باید بصورت مستقل در فرصتی دیگر مورد مداقه قرار گیرد، لیکن در اینجا نکته مورد توجه مقابله و معارضه کانون فرماندهی شیطان بزرگ آمریکا با مقوله اخلاق ، وجدان و هنجارهای انسانی است که موجب حیرت همه انسانها شده است.

دست‌زدن قدرت مدعی همچون آمریکا به ترور و ایجاد وحشت، خود اصلی بر شکست ذبونانه این مدعی ابرقدرتی است که در مقابل ملتها، یویژه ملت بزرگ ایران آنچنان دچار عجز و استیصال شده که توسط عده‌ای خائن اقدام به نشر گازهای سمی در کلاس‌های درس مدارس می‌کند و بزدلانه این اقدام ضدانسانی را به دولت جمهوری اسلامی نسبت می‌دهد تا به توصیه گوبلز، وزیر تبلیغات جنگ هیتلر عمل نند که گفته بود: دروغ را آنچنان بزرگ بگوئید تا شنونده به خود اجازه انکار و رد آن را ندهد و این کاری است که مستکبران آمریکایی و مزدوران وطنی به آن مبادرت می‌ورزند.  

بجرات باید گفت آنانی که در این اقدام خائنانه با دشمنان ملت ایران همکاری می‌کنند و از جان دادن دانش‌آموزان این سرزمین برای خود آینده‌ای توام با رفاه و لذت را پیش‌بینی می‌نمایند بدانند که آه دل مادران نگران و ملتهب، زندگی این خائنان را سیاه و نکبت‌بار خواهد کرد. این موضوع را می‌توان در کشورهای مختلف و چهل و اندی سال اخیر کشورمان بوضوح دید که این گروه از چه عقوبتی به خاک سیاه ذلت و خواری نشستند، و چه بجا و بحق فرمود رهبر معظم انقلاب که با این خائنان باید با قاطعیت برخورد کرد و هیچ عفو و بخشودگی متوجه این عاملان این جرائم نمی‌شود.

جرم و مجرم‌شناسی در ایران نشان می‌دهد که اغلب بزهکاران فتنه‌های اخیر را فرزندان طلاق و فساد تشکیل می‌دهند که هیچ سر سازگاری با ارزش‌های متعالی اسلام ندارند. بنابراین، مشکل اصلی، مساله فرهنگی و اخلاقی و معنویت بین جامعه بویژه بین نوجوانان و جوانان است که باید از سوی مسئولان کشور مورد صمیمانه‌ترین و دلسوزانه‌ترین توجه و سرمایه‌گذاری قرار گیرد.
محمدعلی شیخ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴