تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۴۶۷۴۱۴
 در شرایط حساس کنونی کشور، در سطوح اجرایی دیگر فرصت آزمون و خطا وجود ندارد و مسئولین باید فرصت خدمتگزاری به نظام و مردم را غنیمت بشمارند و بدانند که این فرصت، نعمتی است که شاید سالها نصیب افراد نگردد.
۱
plusresetminus
ملاک انتخاب مدیران در مازندران؛ انقلابی‌ یا نفوذ جریان قدرت؟!
به گزارش بلاغ، با روی کار آمدن دولت سیزدهم تغییرات مدیران در سطوح مختلف در ادارات کل در سطح استان مازندران اجتناب ناپذیر بنظر می‌رسید و معمولا در تغییر دولتها، این اتفاق امری طبیعی است و انتظار می‌رفت و می‌رود دولت مستقر با جابجایی مدیران قبلی و جایگزین کردن افرادی کاردان، نقاط ضعف‌ها را برطرف کرده و روح تازه‌ای در کالبد حکمرانی در ادارات مختلف می‌دمید و بدمد.

 با روی کار آمدن دولت آیت الله رئیسی میل به جهش و پیشرفت در استان مازندران در بعضی افراد وابسته به جریان‌های اصولگرایی و حتی افراد متصل به دولت قبل آنقدر زیاد شده که مرزهای حیاء را دریده و با تابلوی انقلابی‌گری‌ از سر تظاهر مردم را نسبت به عملکرد دولت انقلابی مردد ساخته است.

 در این میان اما هیاهوهای فردی جهت رسیدن به منافع و تمایلات شخصی از طرف چهره‌های به ظاهر متدین و متعهد در دستگاه‌های اجرایی طنین اندازه شده، افرادی که بعضاً حداقل شرایط را برای تصاحب پست‌های کلیدی در استان نداشتند اما از حمایت کانون‌های قدرت برخوردار بودند.

اگر هدف از این نوع وزن‌کشی‌ها و چینش‌ها تأمین منافع مردم و انقلاب است، چرا بعضاً توجهی به کارآمدی افراد نمی‌شود؟ مگر نه اینکه مسئولین دولت کنونی باید افراد کاردانی باشند که با انجام درست کارها و برنامه‌ریزی‌های صحیح و مطابق با نظر رهبر معظم انقلاب، در مردم امیدآفرینی داشته باشند؟.

 در شرایط حساس کنونی کشور، در سطوح اجرایی دیگر فرصت آزمون و خطا وجود ندارد و مسئولین باید فرصت خدمتگزاری به نظام و مردم را غنیمت بشمارند و بدانند که این فرصت، نعمتی است که شاید سالها نصیب افراد نگردد.

لذا ضروری است که دولت سیزدهم و عوامل ارشد اجرایی آن در استان مازندران در انتخاب مدیران به گونه‌ای عمل کنند که در برگیرنده منافع کلی نظام و انقلاب باشد و نه اهداف مسموم، شخصی یا زودگذر بعضی جریان‌های قدرت‌طلب و متظاهر به اصول انقلاب.

محمدحسین عظیمی

 انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴