تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰
کد مطلب : ۴۶۷۳۶۲
در انتصاب مسئولین، آنچه که باید ملاک اصلی قرار گیرد، صلاحیت‌های فکری، تخصصی، مدیریتی و کارکرد موفق مسئولیت‌های قبلی است و نه لابیگری‌های مصیبت‌بار ناشی از دخالت‌ها، و این نوشتار نیز تنها به یک نظر ثبات‌بخش و امنیت‌آفرین می‌پردازد و سرانجام نیز نظر مسئولان تصمیم‌گیر قابل احترام است.
۰
plusresetminus
آقای استاندار! تیر به هدف خورده را بیرون نکشید…!
به گزارش بلاغ؛ یادمان نمی رود خون به دل شدیم تا كه جماعتی دست از حمایت رنگرز کشیدند و نفس به شماره افتاده ی ورزش مازندران را از آستانه مرگ به مرز حیات برگرداندیم… همان روزهایی که رنگرز در سودای مناصب سیاسی دل به حمایت حسینی پور نوری بسته بود و حتی پس از استعفا هم امید به منت کشی مازنی ها و ماندن در جایگاه سکان داری ورزش استان داشت!!

در همین اثنا بالاخره سرپرستی از بدنه ورزش انتخاب شد كه بين گزينه های کوتاه و بلند، از لحاظ آماری قويتر و مقبول به سلیقه جمعی بود.

اینک پس از انتصاب سرپرست کنونی اداره کل ورزش و جوانان مازندران به این مقام، آرامش در ورزش مازندران علی رغم حاشيه سازی‌ها در جهت برهم زدن شرایط،حکمفرماست و مسیر فعاليت‌های ورزش استان در راه رسیدن به یک ثبات نسبی ست که قاعدتا تداوم این انتصاب به حتمیت این ثبات کمک خواهد نمود.

زمزمه‌های درز نموده از ساختمان سفید استانداری حکایت از معرفی گزینه های دیگر به وزارت ورزش جهت مدیر کلی ورزش و جوانان دارد که البته سندی بر آن ارائه نشده است اما همین زمزمه های بی پشتوانه، موجبات نگرانی ها از بازگشت مجدد فضای آرام ورزش به دوران پردغدغه ی چند ماه پیش را در ماه های پایانی سال فراهم ساخته است !

فعالین ورزشی معتقدند دوماه بلاتکلیفی ورزش بعد از استعفای رنگرز، که توجیه آن انتخاب فردی با ماهیت مدیرکلی بوده است برای سال‌ها خدشه بر ورزش استان کافی ست و چه لزومی بر انتخاب فردی دیگر وجود دارد؟!!! بی شک در حال حاضر هرگونه تغییرات یک بار دیگر ورزش مازندران را در دریای پرتلاطم حاشیه و بی ثباتی معلق نگاه خواهد داشت و اثرات سوء آن در نتیجه گیری ورزشکاران در عرصه های مختلف آشکار خواهد شد!

افکار عمومی از استاندار مازندران این پرسش را دارند اینک که در تغيير برخی مديران بانی وضع موجود موفق به اخذ تصمیم نشدید، چگونه در خصوص تغییر سرپرست اداره کل ورزش مازندران در این فرصت کم به نتیجه رسیده اید؟!!

سرپرست کنونی اداره کل ورزش و جوانان مازندران از زمان معارفه‌اش نشان داده كه توانايی ايجاد آرامش در ورزش استان را دارد و علی رغم انتظار و پيش بينی برخی‌ها در ماجراجويی در ورزش ،در مدت جلوسش بر صندلی مسئولیت فقط به متن ورزش پرداخته و از حاشيه ها دوری نموده و نشان داد كه قصد وی بهره گیری حداکثری  از همه‌ی ظرفيت‌های ورزش برای رسيدن به اهداف سازمانی و ايجاد آشتی ورزشي در مازندران است تا بدین طریق بتواند ورزش استان را به آنچه که مستحقش بوده برساند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
محیط زیست رها شده را ، شما رها نکنید
موارد در محیط زیست بسیار بدتر بدتر و بدتر .پارتی بازی و رفیق بازی سلاجقه تنها عامل انتصاب مدیر مازندران ؟!
سکوت همگان ؟! رد صلاحیت ؟!
feedback
Iran, Islamic Republic of
همه جا آشفته برادرجان!!! کجا آشفته نیست!!!؟ مدیرکل استاندارد مازندران آقای فیاضی که توانمند بود ومتخصص از بدنه استاندارد به خوبی داشت کار می‌کرد نیروی ارزشی ولایتی هم بود گرفتنش!!! هیچکی حمایتش نکرد !! الان یکی از بیرون مجموعه سازمان اوردن که هیچکی خبری از استاندارد نداره!!! گذاشتن مدیر کل برید ببینین چه خبره اونجا!!! نهاد های نظارتی برا چی حقوق میگیرن از بیت المال؟!! برن ببینن چه خبره!!!