تاریخ انتشارجمعه ۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۷
کد مطلب : ۴۶۷۱۷۱
براندازی نهایی طبق سنت الهی که ظلم پابرجا نمی‌ماند زمانی آغاز خواهد شد که مولایمان دست بر حجرالاسود گذاشته و ندای أنا بقیه‌الله در جهان زلزله‌ای به پا خواهد کرد، آن زمان، جبهه حق چنان بر جبهه کفر سخت خواهد تاخت که اثری از ظلم و کفر و پلیدی در زمین نخواهد ماند.
۰
plusresetminus
دلائل ناکامی دشمنان در براندازی جمهوری اسلامی

به گزارش بلاغ؛ از فردای ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ واژه‌ای به نام براندازی به کرات در دهان مخالفین جمهوری اسلامی چرخیده است. سلطنت طلب، لیبرال، توده ای، منافقین، گروههای تجزیه‌طلب، مرتجعین منطقه، آمریکا، رژیم غاصب صهیونیستی، انگلیس، داعش و... همه و همه در آرزوی براندازی هستند وطی این چهل و سه سال انواع و اقسام توطئه‌ها و غائله‌ها را به طرق مختلف طراحی کرده‌اند و هربار مفتضحانه‌تر از قبل شکست خورده‌اند و به فکر طراحی جدید افتاده‌اند.

بر انقلاب نوپای ایران هشت سال جنگ را تحمیل کردند، جنگی نابرابر در برابر رژیم بعث عراق که هر دو ابرقدرت غرب و شرق آن روزگار را در حمایت خود می‌دید و به واسطه آنها از کلیه ادوات و کمک‌های مستشاری نظامی و اطلاعاتی بهره‌مند بود.
ترورهای ناجوانمردانه گروهک منافقین که ۱۷۰۰۰ نفر از مردم بی‌گناه کشور که در بین آنها از رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر گرفته تا مردم عادی کوچه و بازار حضور داشتند را به خاک و خون کشیدند و اکنون نیز ادامه دارد، راه‌اندازی انواع و اقسام شبکه‌های رادیویی، تلویزیونی و اینترنتی معاند که اکنون با دلارهای عربستان سعودی و حمایت مستقیم دولت انگلیس با شدت ادامه دارد، تحریم‌های سنگین اقتصادی که هر کشور دیگری را تاکنون بارها به زانو درآورده بود و... تنها و تنها گوشه‌ای از اقدامات کور این دشمنان قسم خورده بر علیه ملت ایران طی این سال‌ها بوده که تنها جمهوری اسلامی برخاسته از اراده مردم را کمی به زحمت ‌انداخته و نتوانسته از مسیر خود منحرف
کند.
حال آنکه به ظاهرا براندازان درک نکردند و به قول عامه پسندتر نفهمیدند که جمهوری اسلامی خود بزرگ‌ترین نظام برانداز علیه یک رژیم طاغوتی بوده است و یک بدلکار حرفه‌ای هرگز فن بدل نمی‌خورد و نخواهد خورد. انقلاب اسلامی ایران یک براندازی محض بود، در دنیایی که در آن روزگار به دو قدرت شرق کمونیسم و غرب لیبرال دموکراسی تقسیم شده و تمامی کشورهای دنیا ناگزیر در یکی از این بلوک تعریف می‌شدند، فریاد براندازی به نام جمهوری اسلامی در دنیا طنین‌انداز شد که لرزه بر‌اندام دو قدرت آن زمان‌انداخت.
نظام ۲۵۰۰ ساله پادشاهی در ایران را از جا کند و اسلام ناب محمدی(ص) را جایگزین آن ساخت. اسلامی که پیامبر آن هم در ۱۴۰۰ سال و انی پیش یک برانداز بود، براندازی علیه جهل، ظلم و اشرافیگری و خرافه‌پرستی. در آن روزگار تاریک و سراسر جهل که زن چون متاعی خرید و فروش می‌شد، رنگین پوست برده‌ای بی‌ارزش بود و مافیای اشرافیت بر کعبه ابراهیمی سلطه می‌راند به یکباره شخصی به نام محمد(ص) در بین همه اشراف و سران قبایل و صاحبان قدرت و ثروت ظهور کرد و چنان خفقان مطلق آن روزگار را شکست که دیگر هیچ توطئه و جنگی را توان مقابله با پیامبر اسلام‌(ص) نبود. پیامبری که از نوادگان ابراهیم‌(ع) بت شکن بود و آن پیامبر بزرگ توحیدی نیز براندازی بود علیه نمرود طاغوت زمان خود.
در طول تاریخ تمامی انسان‌های الهی اعم از پیامبران الهی و ائمه اطهار(ع) و پیروان راستین آنان یا همواره در حال قیام علیه ظلم و جور بوده‌اند و یا با عادات زشت و غیرالهی قوم‌های خود ولو به تنهایی به‌ستیز برخاسته‌اند.
مخالفین و معاندین جمهوری اسلامی که دست در دست هم داده‌اند و به طور مداوم وارونه بر شیپور براندازی می‌دمند باید بدانند که اکنون بزرگ برانداز عالم خود جمهوری اسلامی است.
جمهوری اسلامی یک تنه تک و تنها با امپریالیسم در دنیا پنجه در پنجه ‌انداخت و سنگر به سنگر آن را وادار به عقب‌نشینی کرده است.
در سال ۲۰۰۳ آمریکا نماد و رهبر این جریان به همراهی انگلیس که به بهانه واهی و دروغ وجود سلاح‌های کشتار جمعی به عراق لشکرکشی کرد و آن را اشغال نمود. پس از سال‌ها تلاش نظامی و سیاسی اکنون از تشکیل یک دولت همسو با خود برای پیشبرد اهداف خویش عاجز و ناتوان است و در عمل کسانی که سودای ماندگاری پنجاه ساله در عراق را در سر می‌پروراندند - به نقل از بیل کلینتون - چاره‌ای جز ترک این کشور را نداشتند.
در افغانستان پس از بیست سال حضوری بی‌نتیجه و هزینه گزاف چندین میلیارد دلاری، فرار را بر قرار ترجیح دادند، بدون حتی کوچک‌ترین دستاوردی. حال آنکه کشور افغانستان برای آنها لقمه‌ای آسان متصور می‌نمود. کشوری که سال‌های سال اسیر اختلافات داخلی است اما تبدیل به باتلاقی غیر قابل تصور برای آنها شد.
لبنان علی رغم توطئه‌های فراوان و پی‌در‌پی آمریکا و رژیم صهیونیستی و گاو شیرده سعودی کماکان در آن مقاومت منبعث از جمهوری اسلامی تأثیرگذارترین جبهه سیاسی در ساختار حکومت است و بدون مشارکت آن امکان تشکیل مجلس و دولت نیست.
سوریه که با یک طراحی پیچیده و جنگ ترکیبی و با اسم رمز «اسد باید برود» دچار فتنه‌ای عظیم و بزرگ شد که مولود آن پدید آمدن داعش جنایتکار بود حال آنکه اکنون و پس از گذر از سال‌هایی که در آن داعش انواع و اقسام جنایات را به سبب ایجاد رعب و وحشت انجام داد و بخش وسیعی از سوریه و عراق را در دست داشت نه تنها بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه به عنوان بخشی از جریان مقاومت بر سر جایش مانده بلکه داعش به همراه اوباما، سارکوزی، نتانیاهو و... رؤسای جمهور و نخست‌وزیران وقت کشورهای طراح و یاری رسانان داعش خود رفته‌اند.
فلسطین که در برابر رژیم صهیونیستی مقاوم‌تر از قبل به مقاومت مظلومانه خود ادامه می‌دهد و در سال‌های اخیر بارها حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی را با شکست مواجه کرده
است.
یمن که سال‌هاست در زیر حملات و محاصره وحشیانه آل‌سعود قرار دارد کشوری که روزگاری حیاط خلوت و همسو با سیاست‌های عربستان سعودی بود، حال همچون استخوان در گلوی حکومت آل‌سعود شده و این همه خیانت و کشتار وحشیانه مردم بی‌گناه نه تنها خللی در عزم مردم یمن ایجاد نکرده، بلکه روز به روز مستحکم‌تر و بااراده‌تر در مقابل تهاجمات آل‌سعود صبوری و مقاومت می‌کنند.
اینها نمونه‌هایی از براندازی‌های نرم جمهوری اسلامی و فتح سنگر به سنگر در منطقه خاورمیانه است که زمانی جولانگاه آمریکا پرچمدار امپریالیسم بود و به یاری خداوند متعال که دست غیب او همواره یاریگر اسلام ناب محمدی (ص) است، فتح سنگرهای بعد نیز در راه است که خدا نیز با ماست.
براندازی نهایی طبق سنت الهی که ظلم پابرجا نمی‌ماند زمانی آغاز خواهد شد که مولایمان دست بر حجرالاسود گذاشته و ندای أنا بقیه‌الله در جهان زلزله‌ای به پا خواهد کرد، آن زمان، جبهه حق چنان بر جبهه کفر سخت خواهد تاخت که اثری از ظلم و کفر و پلیدی در زمین نخواهد ماند.
محسن اصغری‌نژاد
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴