تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۳۲
کد مطلب : ۴۶۶۴۸۹
با روشن شدن لایه‌های گوناگون پشت صحنه‌های اغتشاش اخیر، این واقعیت به اثبات رسید که قدرت همه دشمنان انقلاب اسلامی ملت ایران در برابر قدرت این ملت، به حساب نمی‌آید و این اقتدار ملی انقلاب اسلامی است که قدرت قاهره و فائقه در مصاف با نظام سلطه جهای است.
۰
plusresetminus
آگاهی دشمن از قدرت ما
به گزارش بلاغ؛ با اعلام رسمی دستگیری افسران اطلاعاتی و عناصر وابسته به کشورهای متخاصم، قدرت ملی ایرانیان در مقابله هوشمندانه با توطئه‌های پیچیده به اثبات دشمنان این ملت رسید.

سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفان گفت: دشمن در حوادث اخیر به دلیل عاجز ماندن در عرصه جنگ سخت، به استفاده از جنگ نرم و ترکیبی با اولویت نبرد رسانه‌ای و عملیات روانی به منظور فریب ملت بزرگ ایران روی آورد و ۴۷ سازمان جاسوسی در این زمینه فعال شدند.

با وجود ماه‌ها صرف وقت و بکارگیری همه توان فکری و اجرایی و آموزش صدها نیروی مزدور برای به آتش کشیدن ایران و هزینه میلیاردها دلار، تنها چیزی که نصیب این 4 کشور مخصوصاً آمریکا، رژیم اشغالگر قدس، انگلیس مفلوک، فرانسه بحران‌زاده، آلمان بیچاره و بی‌هویت و عربستان گاو شیرده شد، یأس و ناامیدی و سرخوردگی و از دست دادن اعتبار خود و مزدوران بی‌اصل و نسب ایرانی‌نما بود.
براستی باید برای این مفلوکان دل سوزاند که چرا این گونه تلاش مذبوحانه و بی‌ثمر انجام می‌دهند و علی‌رغم هزاران بار تجربه‌اندوزی ظرف بیش از چهار دهه در مقابله با ملت ایران، باز هم بی‌خردانه باید اقدام به خودزنی کنند؟!.

آنها بدون ارزیابی حقیقی از ملت ایران، تنها به پروژه‌های براندازی خود که از افکار شیطانی نخبگان‌شان سرچشمه می‌گیرد، دل خوش می‌کنند و در کاغذ و میدان  عمل با بکارگیری تشکیلاتی پیچیده و سازماندهی فوق‌العاده پرهزینه، هم خود را رسواتر می‌کنند و هم مردم ایران را به زحمت می‌اندازند. مگر آدم عاقل چندبار باید تجربه بیاندوزد تا به سر عقل بیاید. وقتی با اینهمه تجربه شکست، دشمنان انقلاب اسلامی به سر عقل نمی‌آیند، این می‌رساند که آنها واقعاً فاقد عقل و وجدان‌اند. 

مشکل اصلی دشمنان ملت ایران، نشناختن این ملت است. آنها فکر می‌کنند همیشه معادلات‌شان همانند سایر کشورها، در ایران نیز جواب می‌دهد. دو دو تا چهار تا می‌کنند و باز هم سرشان در ایران به سنگ می‌خوردو نقطه حیرت در اینجاست که باز هم متنبه و آدم نمی‌شوند وباز هم راه ذلت و زبونی را ادامه می‌دهند.

در پروژه آشوب اخیر از جنگ ترکیبی به‌خصوص با استفاده بی‌سابقه و عجیب از شبکه‌های اجتماعی برای پیروزی در جنگ شناختی، آخرین تکنیک‌های این جنگ را برای اولین بار در ایران و در یک اقدام هماهنگ در تمام عرصه‌ها، اعم از عوامل مزدور داخلی و حمایت‌های بیدریغ خارجی بگونه‌ایکه سران کشورها و دستگاه‌های تبلیغاتی و دیپلماتیک‌شان نیز به پای کار آمدند، فکر معیوب‌شان این بشارت را به آنها و همپالگان‌شان می‌داد که در این پروژه پیچیده و چند لایه، این بار قطعاً کار نظام اسلامی تمام است و برای چندپاره شدن ایران برنامه چیدند که قرار است ایران به 16 کشور با قومیت‌های مختلف تقسیم شود و برای این ایالت‌های خودمختار طرح‌ها و برنامه‌های فراوانی را آماده کرده بودند.

طبیعی است که برهم خوردن این ابرپروژه، که توسط 47 سازمان اطلاعاتی و امنیتی دنیا آماده و تدارک دیده شده بود، نشان دهنده قدرت و اقتدار ملت بزرگ ایران است که با سعه‌صدر و تقدیم فرزندان شهیدش به انقلاب اسلامی، توانست خواب‌های رویایی دشمنان را آشفته و تعبیر دیگرگونه کند.

درود به این ملت فهیم و موقعیت‌شناس و نفرین به دشمنانی که عذاب الهی را برای خود تدارک می‌بینند و هربار رسواتر از گذشته، از مصاف با ملت شایسته ایران به نکبت ظلمانی خود باز می‌گردند.
محمد فاطمی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴