تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰
کد مطلب : ۴۶۵۶۸۸
آموزش و پرورش یکی از مهم‌ترین ادارات در کشور که قرار است آینده سازان کشور را پرورش دهد در قائم‌شهر رها شده است و هیچ مسولی به فکر آن نیست‌.
۰
plusresetminus
رهاشدگی مهم‌ترین تشکیلات در قائمشهر
به گزارش بلاغ؛ "نمایندگان محترم از مسائل اجرائی باید کناره بگیرند، وارد شدن در این مسائل و با مسئول اجرائی در این زمینه گفتگو کردن و توافق کردن و امثال اینها خطراتی دارد که بایستی اجتناب بشود."(مقام معظم رهبری ۱۴۰۰/۰۳/۰۶)

یکی از مهم‌ترین ادارات در کشور که قرار است آینده سازان کشور را پرورش دهد در قائم‌شهر رها شده است و هیچ مسولی به فکر آن نیست‌.
این روزها که یک ماه از بازگشایی مدارس گذشته است و با فشارهای زیاد رسانه‌های معاند برخی از مدارس دچار حاشیه شده است، آموزش و پرورش بعنوان رکن اصلی نظام اسلامی باید روشنگری و تبیین مسائل را انجام دهد و واقعیت ها را به نسل جدید انقلاب اسلامی بگوید در قائم‌شهر رها شده است و خود یک معضل مهم است.

۴ ماه از تغییر رئیس آموزش و پرورش می‌گذرد و همچنان مدیریت این اداره با سرپرستی انجام می‌شود و امروز نیز سرپرست قبلی جایش را به سرپرست جدید داده است.
بیش از ۴ ماه یکی از مهم‌ترین رکن اداری شهرستان و پر مخاطب‌ترین نهاد دولتی با سرپرست اداره شد سرپرستی که نمی‌تواند تغییراتی انجام دهد چراکه از آینده خود خبری ندارد و منتظر تصمیم سریع و قاطع از اداره کل است.

البته اداره کل آموزش و پرورش مازندران هم خود با سرپرست مدیریت می‌شود و باید تبریک گفت به نمایندگان مجلس که آموزش و پرورش را رای انتخاباتی می‌بینند و این بلا را سر کشور آورده اند و همچنان دانش‌آموزان و فرهنگیان در آتش درگیری نمایندگان می‌سوزند.
آری تمامیت خواهی برخی از نمایندگان دلیل اصلی این رها شدگی است، نمایندگانی که دنبال رئیس شدن نیروهای خود هستند و دیگر نمی‌گویند چه بلایی این بی‌تدبیری بر سر فرزندان این کشور آورده است و آنها آشکارا به بیانات رهبری پشت کرده اند.

وقایع اخیر را که می‌نگریم می‌بینیم بخاطر کوتاهی در آموزش و پرورش است که این گونه نوجوانان و جوانان کشور بازیچه دست شبکه های معاند شده اند و چون عروسک خیمه شب بازی با راهنمایی‌های فضای مجازی به کشور خود ضربه می‌زنند.
آقایان نماینده مجلس استان مازندران خصوصاً شهرستان قائم‌شهر، لطفا با مردم روراست باشید و آنقدر با کشمکش های سیاسی خود تیشه به ریشه‌ی شهرستان نزنید.
در پایان باید گفت این رها شدگی خروجی اش می‌شود معاونت های فشل، می‌شود کوتاهی حراست به عملکرد کارمندان و آموزشگاه ها و دیگر ضعف‌های فراوانی که درصورت نیاز به آن ‌خواهیم پرداخت پس کمی رگ غیرتتان را برای آینده کشور تکان دهید.
امیر اسدی _ خبرنگار و فعال رسانه‌ای
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴