کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تشویش اذهان عمومی، معنایش مردمی بودن نیست

11 مهر 1401 ساعت 0:00


به گزارش بلاغ، در این سال‌ها نیروهای نظامی همیشه جانشان را کف دست گرفتند تا مردم در آرامش و امنیت باشند.

حالا چه شده که در فضای مجازی یک عده خودشان را مردم می‌گویند و بقیه افراد جامعه را حکومتی و سرکوبگر می‌نامند، جای تعجب دارد.

اینکه گرانی هست، اینکه شاید یکی کارش را درست انجام نداده یا یکی اختلاس می‌کند، این ضعف‌ها همیشه و در همه جا هست.

چرا خود را مردمی می‌پندارید و مخالفان‌تان را غیر مردمی، آیا مخالفان‌تان جزو مردم نیستند؟؟ چرا فکر می‌کنید جمعیت شماها بیشتر است؟؟؟

امسال علی کریمی و مسیح علی نژاد و غیره، که خودشان غرق در فسادهای مالی و اخلاقی هستند، الان شدند لیدر اعتراضات ؟؟؟
علی کریمی زمانی‌که در ایران بود، چرا به فاسدینی چون هدایتی و زنجانی، که رفیقش بودند، اعتراض نکرد؟؟.
این سوال‌ها تو ذهنتان نیامد؟.

آری ایران عزادار است!؟  اما عزاداره بی‌بصیرتی یک عده ای که خودشان را مردم می‌دانند درحالیکه دقیقاً دارند برای دشمنان مردم بازی می‌کنند و آب در آسیاب آنها می‌ریزند.

مردم، یعنی شهدایی که این روزها دارند به دست معترضین جان می‌دهند، یعنی آنهایی که جانشان را بخاطر جو گرفتگی از دست دادند و در جو مثلاً اعتراضی که توسط رسانه‌های معاند در فضای مجازی درست شد و توسط عده‌ای خائن مسلک وطنی دامن زده شد.

برخی‌ها مثلا اعتراض دارند به کشته شدن مهسا امینی، اما نمی‌دانند با این نحوه اعتراض‌شان چند تا مهسا امینی دیگه رو خودشان به کشتن دادند. این‌ها هدفشان جمهوری اسلامی است و حان افراد ذره ای برایشان اهمیتی ندارد چه فرد مهسا امینی باشد چه سیدعلی موسوی؛ بله این ها بدنبال براندازی نظام هستند.

اگرخیلی رگ غیرتت وَرَم می‌کند و ناموس دوستی، چرا برای شلیر رسولی واکنش نشان ندادی، اگر سلبریتی های خارجی دلشون برا حقوق بشر می‌سوزد و ادعا دارند، چرا برای دختران محصل افغان حتی یک هشتگ هم نزدند؟. 

چرا این همه تناقض رو نمی‌بینیند؟ چرا نمی‌بینیند روند و نحوه اعتراض الان تبدیل شده به اغتشاش؟.

فوتبالیست‌ها و هنرمندایی که جیب‌شان پر از پول و میلیارد برایشان پول خورد است، دلشان برای مردم می‌سوزد؟ این افراد پول مردم را چپاول می‌کنند. اینها میلیارد میلیارد و از پول ما مردم را می‌گیرند، اگر دلسوزن، بخشی از حقوقشان رابه نیازمندها بدهند. مثل محمد انصاری، شایان مصلح و دیگران که چنین کاری می‌کنند.

لطفا الکی ادعا نکنیم با مردمیم. شماها دقیقاً مقابل مردمید که دارید فقط تحریکشان می‌کنید. اگه فکر می‌کنید برای مردم قدم بر می‌دارید اعلام کنید رایگان بازی می‌کنیم. بگوید پولمان را به فلان خیریه می‌دهیم، نه اینکه الکی شادی بعد گل نکنید یا ربان مشکی ببندید بگید عزادارید و دلتان برای ملت می‌سوزد.
ملت ایران دلسوزهایی مثل شما نمی‌خواهند. شما در زمین بازی وظیفه ات را بدرستی انجام بده تا هوادارانت شعار بی‌غیرت نثارت نکنند، دلسوزی ات پیشکش ما.

در اینجا باید گفت طرف دختر خود را گردن نمی‌گیرد و به او رسیدگی نمی‌کند، آن وقت سوار موج رسانه ای غرب می‌شود و می‌گوید عزادار مهسا امینی هستم، آقای بی‌غیرت! شما اگر ناموس داشتی، دختری که دنیا اوردی برایش پدری می‌کردی و هزینه اش را می‌دادی تا آواره و بی‌پدر بزرگ نشود.

درمورد بازیگران هم باید گفت شمایی که حتی حاضر نیستی از درآمد میلیاردی‌ات مالیاتش را پرداخت کنی، تا گره ای از مردم باز شود؛ لطفا دهانت را ببند و فریاد مردمی بودن نزن، چراکه مردمی بودن به عمل است نه استوری گذاشتن و تحریک برای کارهای خرابکارانه در کشور، کاش یاد می‌گرفتید در کاری که سررشته ندارید دخالت نکنید، البته این جمله برای همه صدق می‌کند هم مسولین هم کارشناسان مجازی که امروز ادعای مردمی بودن دارند.

درپایان باید گفت لازم است کمی مفکر کنیم. پازل‌های دشمن را کنار هم بچینیم تا ببینید اب را در آسیاب چه کسی می‌ریزیم و چه کسانی دلسوز ایران هستند و با هم‌صدای دشمن بدنبال سوریه سازی برای ایران عزیزمان نباشیم.

امیر اسدی


کد مطلب: 464973

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/note/464973/تشویش-اذهان-عمومی-معنایش-مردمی-بودن-نیست

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com