تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰
کد مطلب : ۴۶۴۹۴۴
آنانی که دم از دوستی با انقلاب می‌زنند و فریاد میهن‌دوستی‌شان گوش فلک را کر می‌کند، در هنگامه آزمون مشخص می‌شود که با تضعیف و تخریب پایه‌های اقتدار ملی، می‌شوند مصداق این مصرع که: یکی بر سر شاخ، بن می‌برید.
۰
plusresetminus
یکی بر سر شاخ بن می‌برید
به گزارش بلاغ؛ مردم ما بنابر تجربه‌های فراوان، دریافتند که ادعاها و شعارهای مطنطن افراد و شخصیت‌ها نمی‌تواند مبنای قضاوت و اعتماد قرار گیرد و باید حتماً این ادعاها در کوره عمل و میدان، محک بخورد تا سره از ناسره جدا شود.
کم نبوده و نیستند آنانی که با حرف‌های دهان پرکن، سال‌هاست سعی دارند اعتماد مردم را با گفتار درمانی جلب کنند، اما هم وقتی که خود عهده‌دار مسئولیت شده و هم در بزنگاه‌های انقلاب، ثابت کردند که همه حرف و حدیث‌های‌شان تنها دکانی برای جلب اعتماد مردم جهت تامین منافع باندی، جناحی و خانوادگی‌شان بوده و زندگی اشرافی و مرفهانه‌شان گواه بر صدق انحراف‌شان است.
مردان میدان در صحنه‌ عمل با اقدام‌های خود سخن می‌گویند. رسم جوانمردان، انجام عمل صالح و خداپسندانه است. مروت مردانگی به نیکوکاری و انسان‌دوستی در مسیر خداپرستی است. آنانی که در فضای جمهوری اسلامی ایران تنفس می‌کنند، بدهکار شهداء و زنان و مردانی هستند که برای این کشور جانفشانی کرده و خون دادند و خون دل‌ها خوردند. امنیت کشوری که 88 کشور با همه وجودشان 8 سال تلاش کردند تا او را از پا بیاندازند و نتوانستند، بسادگی بدست نیامده و حافظ این خون‌ها، که برای رضای خدا و جهت استقرار حکومت دین خدا تقدیم پروردگار شد، خود خداوند است و همه باید بدانند که با میراث شهداء و امنیت این سرزمین الهی نباید بازی کرد تا دچار لهیب خشم خداوند قرار نگیرند.

در گرماگرم آشوب تحمیلی به کشور به بهانه فوت یک نفر، که همه می‌دانند مرگ آن دختر بهانه‌ای بیش نبود و نیست و هربار نیز بهانه‌های مختلف را به دست می‌گیرند تا عده‌ای ساده‌لوح و یا مغرض را اغفال کنند و به صحنه جنایت بکشانند، افراد معروف و مشهور نیز تحت عنوان: سیاستمدار، خطیب، بازیگر، ورزشکار، هنرمند، سلبریتی و...، به اظهارنظر می‌پردازند و اغلب با قضاوت‌های شتاب‌زده و یا مغرضانه بنزین بر آتش آشوب می‌پاشند و می‌شوند پیاده نظام دشمن.
این گروه، که با تحریک احساسات دیگران زمینه فریب جوانان و نوجوانان را فراهم می‌آورند و آنها را وارد میدان تخریب و قتل می‌کنند، ضمن آن که در جرائم اغتشاشگران شریکند و باید خسارات و غرامت‌ها را بپردازند، بمانند آن کسی هستند که بر سر شاخه نشسته و بن آن شاخه را اره می‌کنند. آنها نمی‌دانند که هر خسارتی که به کشور و نظام اسلامی وارد بیاید، تبعات آن در درجه اول گریبان خودشان را خواهد گرفت.

دشمنان این کشور نیز به خوبی می‌دانند آنانی که برای منافع بیگانگان کشورشان را می‌فروشند و بخاطر چندرغاز، امنیت مردم خود را مورد معامله با اجنبی قرار می‌دهند، به طریقه اولی قابل اعتماد نیستند و به دیگران، خیانت بیشتری خواهند کرد. روی این جهت، دشمنان ایران هیچ حسابی روی این وطن‌فروشان باز نخواهند کرد و در اولین فرصت، خود را از شرشان خلاص خواهند کرد همچنانکه تاکنون چنین عمل کرده‌اند.

خداوند به درجات امام راحل بیافزاید که می‌فرمود: " از داخل بترسید. ملت ما امروز باید فکر این مطلب باشند و قویاً فکر این مطلب باشند. از خارج نترسید تا داخل یک آسیبی نبیند، از خارج نباید ترسید. از داخل بترسید. شما ببینید در هر قدمی که برداشتیم و ملت برداشت برای تحکیم حکومت، در آن قدم [در داخل] شروع شد به مخالفت.(صحیفه امام؛ ج12؛ ص95).

واقعاً مصداق این سخن در داخل کشور چه کسانی‌اند؟. طبیعی است هر که نفوذ بیشتری میان مردم داشته باشد، او می‌تواند برای هنگامه‌های خطر یا مفید باشد و یا کاملاً مضر. در جریان اخیر آشوب‌ها، بوضوح روشن شد چه کسانی در زمین دشمنان بازی کردند و بازی خوردند حال به عمد و یا به سهو، که واقع‌بینانه باید گفت آنانی که به زیان کشور موجب شادمانی دشمنان شدند، دچار انحراف در دستگاه محاسباتی خود شده و باید نزد خداوند توبه کنند و از مردم ایران بویژه خانواده معزز شهداء به عذرخواهی بپردازند و خط خود را فوراً از خط آشوبگرها و دشمنان کشور جدا کنند.

تاریخ ایران بویژه در دوران معاصر، نمونه‌های فراوانی از وطن‌فروشی را در دل خود ثبت و ضبط کرده و نام‌آورانی بدلیل خطای محاسباتی و یا بواسطه چرب و شیرین دنیا در دام دنیاپرستان قرار گرفته و علیه دین و کشورشان به موضع‌گیری پرداختند که امروز قضاوت تاریخ، چیزی جز لعن و نفرین برای آنها باقی نگذارد. پس از فرصت کوتاه استفاده کنید و به آغوش اسلام و نظام الهی باز گردید که اگر چنین نکنید تنها به خود و هموطنان‌تان آسیب می‌رسانید و در مقابل شهداء فردای قیامت شرمنده و مورد عقاب و عذاب قرار خواهید گرفت.
محمداسماعیل امام‌زاده
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴