تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰
کد مطلب : ۴۶۴۹۴۲
دشمنان انقلاب اسلامی با توجه به اینکه دست برتر رسانه‌ای نسبت به ایران اسلامی دارند، اما هر بار در توطئه‌های پیچیده خود بدلیل هوشیاری و بصیرت ملت ایران، دچار شکست و فضاحتی می‌شوند که درکش برای آنان غیرقابل فهم است، این ناشی از اقتدار هویتی و کیاست و ذکاوت ایرانیان می‌باشد.
۰
plusresetminus
فضاحت رسانه‌ای

به گزارش بلاغ؛ رسانه‌های ضدانقلاب و معاند فارسی زبان وابسته به رژیم صهیونیستی، دربار آل‌سعود و استکبارجهانی هربار به بهانه‌های مختلف، توطئه‌ها و فتنه‌های جدیدی را علیه جمهوری اسلامی ایران آماده کرده برنامه‌ریزی می‌کنند. دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی با توجه به اینکه در فتنه‌ها و آشوب‌های سال‌های ۷۸‌، ۸۸ و ۹۸ نتوانستند با سناریو‌‌‌سازی و برپایی آشوب‌های خیابانی به اهداف شوم خود دست پیدا کنند این بار موضوع حجاب و آزادی زن را در جامعه ایران به عنوان یک حربه و سرپوشی برای براندازی نظام مطرح کردند. از همان لحظات اولیه ماجرای مهسا امینی و درگذشت وی، رسانه‌های وابسته به سازمان‌های جاسوسی ام آی سیکس‌، سیا و موساد همچون بی‌بی‌سی، صدای آمریکا و بخصوص رسانه ضدانقلاب اینترنشنال که از سوی صهیونیست‌ها و دلارهای دربار آل‌سعود حمایت و اداره می‌شود با برنامه‌ریزی‌هایی که از قبل داشتند و سناریو‌‌‌سازی‌، فضا را به‌سمت آشوب و برپایی یک فتنه بزرگ طراحی کردند. این سناریو از سوی استکبار جهانی به آنها دیکته شده بود و تمام تلاش‌شان این بود که با برپایی آشوب توسط عوامل ضدانقلاب داخلی، کشته ‌‌‌سازی کنند. این تلویزیون‌های ضدانقلاب حتی با قطع برنامه‌های عادی خود برای نقش‌آفرینی مستقیم در این جریان فتنه با پخش ویژه برنامه‌های زنده تلویزیونی تلاش کردند که در میان قشرهای مختلف جامعه نفوذ کنند و شهرها را به آشوب بکشانند و در این بین ضدانقلابیون داخلی که همواره گوش به‌زنگ این رسانه‌های معاند هستند با سلاح گرم و سرد وارد معرکه شدند و با تخریب اموال عمومی و مردم به خانه و کاشانه و محل کسب مردم حمله کردند و حتی برخی از مکان‌های مقدس و مسجد هم از تعرض این عوامل خودفروخته وابسته به رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی در امان نماند.

اما مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی که این بار هم مانند دفعات گذشته بیدار و هوشیار بودند و با ورود به موقع در این ماجرا بساط ضدانقلاب را برچیدند و همین هوشیاری مردم باعث شد که رسانه‌های معاند فارسی‌زبان مثل بی‌بی سی، صدای آمریکا، اینترنشنال، رادیو فردا، تلویزیون منافقین و... دستشان رو شده و رسواتر شوند. در واقع این سناریوی ذلیلانه و مضحک رسانه‌های معلوم‌الحال با شکست مفتضحانه‌ای رو‌به‌رو شد.

این رسانه‌ها هرگز در پی حمایت از زنان و دختران ایرانی نبوده و نیستند و این بار هم به زعم خودشان فکر می‌کردند که قشرهای مختلف مردم با آنها هم‌کلام و هم‌مسیر خواهند شد اما سخت در اشتباه به‌سر می‌بردند چراکه پدر مهسا امینی طی اظهاراتی، حرکت‌های رسانه‌های ضدانقلاب را به بهانه موضوع دخترش یک فریب بزرگ خواند و حساب مردم را از ضدانقلاب داخل کشور که گوش به فرمان رسانه‌های معاند دارند جدا دانسته و محکوم کرد، به هرحال این رسانه‌های معلوم‌الحال که با پول و دلارهای آل‌سعود و استکبار جهانی به زندگی میکروبی خود ادامه می‌دهند و نفس‌های آخر را می‌کشند باید این موضوع را تا به حال درک کرده باشند که با ایجاد این فتنه‌ها به بهانه حجاب، حقوق بشر، حمایت از قاتلان مردم، تروریست‌ها و...از طریق بوق‌های پوشالی خود هرگز به اهداف شوم خود نخواهند رسید که تاکنون هم نرسیده‌اند. چون این بار هم با مقابله سخت از سوی مردم ما رو‌به‌رو شده‌اند. چون به ماهیت شوم این رسانه‌هاکاملا واقف‌اند به هیچ وجه در میان مردم ما جایی ندارد و توجهی به آنها نمی‌کنند، و تنها یک عده قلیل از عوامل وابسته به رژیم صهیونیستی، ضدانقلاب فراری و وابستگان به رژیم منحوس پهلوی که در خارج به دریوزگی افتاده‌اند با فضا‌‌‌سازی رسانه‌های معاند سعی می‌کنند که در داخل موج فتنه درست کنند که خوشبختانه هربار با هوشیاری انقلابی مردم مومن کشورمان توطئه‌ها بر سر آنها و خود فروختگان ضدانقلاب داخلی خراب شده و بیش از پیش موجب رسوایی این رسانه‌های معاند فارسی‌زبان می‌شوند.

رسانه‌هایی که با همه هزینه‌های هنگفتی که برای این نوع سناریو‌‌‌سازی در اختیارشان قرار می‌گیرد شکست می‌خورند و در میان مردم آزاده جهان و همچنین رسانه‌های آزاد و مستقل جهان هم رسوا می‌شوند. طوری که BBC که به نوعی همواره سعی می‌کرد که به عنوان یک رسانه خبری جهانی خود را به مردم سراسر دنیا تحمیل کند روز به روز در نزد جهانیان بی‌اعتبارتر می‌شود و این رسانه و دیگر رسانه‌های معاند امروز در میان مردم دنیا رسواتر شده‌اند و محکوم به پوچی و نیستی هستند.آن‌ها هربار بر امواج یک موضوع که برای آنها به هیچ وجه هم اهمیت ندارد و توجهی هم نمی‌کنند سوار می‌شوند و در ظاهر با مظلوم‌نمایی و سردادن عجز و لابه به‌گونه‌ای وانمود می‌کنند که طرفدار حقوق بشر در ایران و حامی زنان و دختران ایرانی هستند که هرگز این‌گونه نیست چرا که آنها به‌دنبال هدف دیگراند که در واقع براندازی نظام است و همه داشته‌های رسانه‌ای خود را خرج این مورد می‌کنند اما غافل از مردم ما هستند و از آنجایی‌که هیچ شناختی از آرمان‌ها و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و مردم انقلابی ما که همواره در وقوع هر توطئه و فتنه به‌طور انقلابی پای کار می‌آیند و فتنه‌گران را به زباله‌دان تاریخ می‌ریزند ندارند و به‌طور مکرر شکست می‌خورند و از معرکه پا به فرار می‌گذارند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما