تاریخ انتشارجمعه ۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۴:۵۲
کد مطلب : ۴۶۴۷۴۴
به یقین آنانی که پرچم کشورشان را دچار لهیب آتش دشمنان این سرزمین می‌کنند ، جاهلانی هستند که نه پرچم را، بلکه خود و هویت و شخصیت انسانی خویش را به آتش می‌کشند.
۰
plusresetminus
آتش جهل بر پرچم مقدس
به گزارش بلاغ؛ هر فرد عاقلی تشخیص می‌دهد که مرگ مهسا امینی بهانه‌ای بیش برای برهم زدن نظم و امنیت کشور نیست؛ چراکه طی این سال‌های اخیر همیشه چیزی را بهانه قرار می‌دادند تا انتقام اخراج آمریکا توسط جبهه مقاومت از منطقه را از ایران اسلامی بگیرند و نقطه اوج تاسف در اینجاست که عامل اجرای طرح و برنامه‌های معاندان در اقدامات ضدامنیتی، عده‌ای معدود جوان و نوجوان ناآگاه از سیاست و اهداف دشمنان ایران اسلامی هستند.

عامل فریب و اغواء این قشر، سوءاستفاده از انرژی متراکم این گروه و عدم آشنایی آنان با مصالح ملی خود و پیچیدگی برنامه‌های دشمنان برای نابودی ملت ایران است.

این نوجوانان و جوانان زمانی متوجه اشتباه اساسی خود در نابودی فرصت‌ها می‌شوند که دیگر امکان جبران خسارات به اعتبار ملی خود را ندارند و دچار سوءسابقه شده‌اند.
دو دوتای ریاضی می‌گوید که مگر با آسیب زدن به مملکت و کشتن مردم بی‌گناه و به آتش کشیدن اموال و اماکن، چیزی درست می‌شود و یا خانم مهسا امینی زنده می‌شود ؟.

با فرض اینکه در ماجرای مهسا امینی تخلفی رخ داده باشد، مگر طرز برخورد با متخلف فرضی، به آشوب کشیدن کشور و شادکردن دل دشمنان ملت ایران است؟.

وقتی خون آشام‌ترین دشمنان کشور، صهیونیست‌های کودک کش، این اقدامات را بهترین هدیه به خود و آشوبگران را سربازان و سرمایه‌های اسراییل ذکر می‌کنند ، چه ذلتی بالاتر از این که عده‌ای نادان و جوزده وارد این بازی کثیف شده و به نیابت آدمکش‌های حرفه‌ای، به آتش زدن پرچم مقدس ایران اسلامی مبادرت ورزند.

صرفنظر از ضرورت قطعی برخورد با این عناصر جاهل بازیخورده، باید بار دیگر از سر خیرخواهی به این جماعتی که با جیره و مواجب و یا بدون جیره و مواجب آب به آسیاب دشمن می‌ریزند، گفت که با اقدامات نخ نما شده آشوب و تخریب، قادر به مقابله با جمهوری  اسلامی ایران، که امروزه خاستگاه عدالت خواهی و مبارزه با فاسدان و ظالمان عالم است، نمی‌باشند و تنها عرض خود می‌برند و زحمت ما می‌دارند.

 احتمالاً معدود نفراتی که پرچم و برخی از نمادهای فرهنگی مان را به آتش کشیدند، با ارتکاب گناهی بزرگ، که ننگ آن برای هیچ وطن‌پرستی قابل تحمل نیست، باید منتظر عذاب این گناه خود در همین دنیا باشند که هزاران مورد دور و برمان حکایت از وقوع چنین عذابی را دارد. البته این عذاب عمل خبیثانه، مانع از برخورد قاطع قضایی نیست و دستگاه قضاء باید با برخورد بازدارنده و پیشگیرانه، ثبات امنیت جامعه را تثبیت و تضمین کند. اهانت به مقدسات یک ملت پرافتخار و سوزاندن پرچم ملی و جانسوزتر آنکه قرآن و پرچم و علائم سیدالشهداء را مورد جسارت قرار دادن چیزی نیست که بتوان از کنار آن بسادگی عبور کرد.
زینب علوی
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
علی اکبر رنجبر بایع کلایی.نکا
به نام خداوند بخشنده مهربان،
سلام برشهدا وسلام برایرانیان با غیرت،سلام برنیروهای زحمت کش نیروی انتظامی ایران بخصوص مازندران، و کلیه زحمت کشان به این انقلاب،این آشوبگران خود فروخته،آمریکا واسرائیل هستند.از کشور بیگانه تغذیه می شوند،ما ایرانی هستیم جانمان را فدای این کشورخواهیم کرد،دشمن کورخوانده،وهیچ غلطی نمی توانندبکنند،درخاتمه نیروی انتظامی تشکر.تشکر،اجرکم عندالله،
علی اکبررنجبر.نکا،بازنشسته دبیرمعارف ورزمنده دفاع مقدس،،
مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲