کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مزخرف‌ترین طنز تاریخ: شیطان بهشتی شد

12 تير 1401 ساعت 0:24

اینکه به اندازه سرسوزن به رستگاری شیطان کسی امید ببندد، باید عقل و فهم او را صددرصد زیر سئوال برد، حمایت جنایت‌پیشه‌ای همچون آمریکا از حقوق بشر را نیز باید بدانسان زیر هزاران زباله دفن نمود تا گند آن بشریت را خفه نکند.


به گزارش بلاغ؛ مگر شیطان که به خداوند سوگند یاد کرد تا بندگان او را تا قیام قیامت به انحراف و انحطاط و نابودی بکشاند، هیچگاه از سوگند خود دست می‌شوید تا کسی اعلام کند که: شیطان یهشتی شده است؟، تا اینکه کسی باور کند که آمریکا با ماهیت و ذات شیطانی خود، حامی حقوق بشر است و از حتی فردا می‌خواهد مثل آدم باشد و به حقوق کسی و کشوری تجاوز نکند و دیگر از صدها زندان و شکنجه‌گاه‌های مخفی او در نقاط مختلف جهان خبری نخواهد بود و قرار است از صدها میلیارد دلار فروش اسلحه سالانه به کشورهای مختلف که برای آنها زمینه‌های مخاصمه و جنگ را با دیگران و همسایگان فراهم آورده، چشم‌پوشی کند و سران صهیونیست این کشور تصمیم گرفته‌اند دیگر از رژیم جعلی و تروریست اسرائیل حمایت نکنند و این غده سرطانی را از صفحه روزگار حذف کنند؟!.

حقوق بشر، نیازمند حامیان صادقی است که در پیشینه خود هیچ سابقه‌ای از ظلم و فساد نداشته باشند و از مظلوم دفاع کرده و سال‌ها در مسیر استیفای حقوق محرومان و مظلومان دارای کارنامه درخشان باشند نه آنچنانکه امروز سازمانی جهانی متکفل این موضوع فوق‌العاده انسانی است که دست‌اندرکاران آن خود از کسانی هستند که به جرم نقض صددرصدی حقوق بشر و راه انداختن حمام خون در جهان باید مورد محاکمه و مجازات جدی قرار گیرند.
وقتی حامی و حاکم و ناظز حقوق بشرآمریکا باشد، نام این سازمان را علی‌رغم اینکه برخی از اعضاء آن را کشورهای قربانی تروریزم آمریکایی تشکیل می‌دهند، باید به سازمان حمایت از حقوق ضدبشر تغییر داد.

آمریکایی که برای اشغال سرزمین سرخپوستان، که صاحبان اصلی آمریکا بوده‌اند، 27 میلیون نفر از این سرخپوستان را قتل عام می‌کند و بیش از 99 میلیون آفریقایی را به بردگی می‌برد که در حین انتقال بیش از دو میلیون نفر از آنان در دریا جان می‌دهند.

آمریکایی‌ها بعد از خروج از انزوا و ورود به جنگ جهانی دوم در حالی که کمترین هزینه و آسیب‌ها را از جنگ دیده بودند و در حالی که ژاپن که تسلیم متفقین شده بود، برای اولین بار از بمب اتم علیه این کشور استفاده کرد و در دو شهر هیروشیما و ناکازاکی ۲۲۰ هزار نفر را در لحظه‌ای به کام مرگ کشاندند. اما این پایان ماجرا نیست، برآورد می‌شود جنایت‌های آمریکا در جنگ جهانی دوم دو و نیم میلیون انسان بی‌گناه را به کام مرگ کشانده است.

جنایتکاران آمریکایی‌ در ویتنام و در ۲۰ سال جنگ ویران کننده، ۵/۲ میلیون انسان بی‌گناه اعم از زن و کودک را قتل و عام کردند و نهایتاً با شکست و بدون دستاورد این کشور را ترک نمودند. آمریکا و متحدان آن مانند رژیم صهیونیستی و صدام حسین بارها اقدام به استفاده از سلاح‌های شیمیایی و نامتعارف کرده‌اند، که نمونه عینی آن در ویتنام، لائوس، افغانستان، عراق و در طول جنگ هشت ساله تحمیلی علیه ایران و جنگ غزه و لبنان مورد استفاده قرار گرفته است.

آمریکا برای تسلط بر همسایگان خود در ترینیداد، نیکاراگوئه و کوبا بیش از 200 هزار نفر را کشت.
حقوق بشر برای آمریکا ابزاری علیه کشورهای مستقل، جهت تحت ‌فشار قرار دادن آنان است تا به اهداف سلطه‌گرایانه خود دست یابد.

رفتار‌ها و جنایت ضد حقوق بشری غربی‌ها به ویژه آمریکایی‌ها در چند دهه اخیر علیه مردم ایران نیز کم نیست. به طوری که جنایات آمریکایی‌ها ضد ملت ایران به حدی است که از سوی رهبر معظم انقلاب ششم تا دوازدهم تیرماه به عنوان هفته حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است. البته جنایات آشکار آمریکایی‌ها علیه مردم ایران از اوایل دهه سی و با به راه اندازی کودتای ۲۸ مرداد و سرنگونی دولت ملی دکتر مصدق آغاز شد و با حمایت و کمک به رژیم دیکتاتور پهلوی و جنایات این رژیم ضدمردم همراهی کرد.

آمریکایی‌ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی با حمایت و کمک به جریان‌های ضد انقلاب و منافقین در ایجاد آشوب‌ها و اغتشاشات سال‌های آغازین جمهوری اسلامی در جنایات این گروه‌ها و کشتار مردم بی گناه و مسئولین کشور نقشی فعال ایفا کردند. به راه انداختن جنگ تحمیلی هشت ساله توسط رژیم ضد بشری صدام علیه ملت ایران و حمایت تمام قد از این رژیم با دادن کمک‌های مالی و نظامی، تجهیزات نظامی گوناگون و سلاح‌های شیمیایی و ضد انسانی و حتی حضور نظامی در کنار صدام در اواخر جنگ از بارزترین اقدامات ضد بشری آمریکایی‌ها در چهل و دو سال گذشته بوده است.

اما در بازه زمانی ششم تا دوازدهم تیرماه آمریکا به همراه دیگر همپیمانان و ایادی اش به طور مستقیم و غیر مستقیم آشکارترین جنایات ضد حقوق بشری را علیه مردم ایران انجام دادند. سوء قصد به حضرت آیت ا... خامنه‌ای در ششم تیر ۱۳۶۰، انفجار تروریستی هفتم تیر سال ۱۳۶۰ و شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از مسئولین نظام، بمباران شیمیایی شهر سردشت در هفتم تیر ۱۳۶۶ و شهادت بیش از ۱۱۰ کودک و زن و مرد این شهر، شهادت آیت ا... صدوقی چهارمین شهید محراب در یازدهم تیر ۱۳۶۰، حمله ناو جنگی آمریکا به هواپیمای مسافری ایرباس ایران و شهادت ۲۹۰ سرنشین آن در دوازدهم تیر ۱۳۶۷ نمونه‌ای از مصادیق حقوق بشر آمریکایی است.
 
جمهوری اسلامی ایران پس از پیروزی انقلاب به عنوان یک کشور قدرتمند آماج حملات ضدبشری آمریکا قرار گرفت؛ ترور ۱۷ هزار انسان بی‌گناه از جمله جنایاتی است که توسط آمریکا علیه ملت ایران اعمال شده است، اگرچه اقدامات تروریستی آمریکا تا به امروز ادامه داشته و آمریکا از هیچ ابزاری جهت ضربه زدن به جمهوری لسلامی ایران فروگذار نکرده است.

از اعمال تحریم‌های ظالمانه و محروم‌سازی ایران در دسترسی به منابع مالی خود برای مدیریت امور و منع ارسال اقلام بهداشتی مرتبط با ویروس کووید-۱۹ با هدف نجات جان ایرانیان گرفته تا ترور سردار مدافع واقعی حقوق بشر حاج قاسم سلیمانی که تروریسم دولتی محسوب می‌شود. در حقیقت رژیم آمریکا از روی استیصال اقدام به رهبری کارزاری جهانی برای استفاده از تروریسم اقتصادی، درمانی و دولتی علیه حقوق بشر ایرانیان می‌کند.

از سوی دیگر آمریکا که ادعای حمایت از حقوق بشر دارد؛ نه‌تنها علیه مردم دیگر کشورها فعالیت‌های ضد حقوق بشری انجام می‌دهد، بلکه نسبت به مردم خودش نیز همین سیاست را اعمال می‌کند. به طوری که امروز شاهدیم چگونه حقوق کودکان و زنان، حقوق مهاجرین، حقوق اقلیت‌های دینی به خصوص مسلمانان و حقوق سیاه‌پوستان در آمریکا نقض می‌شود. در صفحات تاریخ نقض حقوق مردم آمریکا مشاهده می‌کنیم؛ چگونه سیاه‌پوست‌هایی که در این کشور زندگی می‌کنند به بردگی گرفته شدند و امروز زیر پای حقوق بشر آمریکایی از حق نفس کشیدن محروم می‌شوند. بدین جهت است که هفته حقوق بشر در آمریکا را باید دردناک‌ترین جسارت و توهین علیه بشزیت دانست که هر ساله وجدان دردمندان جهان را به خشم می‌آورد تا با تظاهرات و ابراز انزجار، مراتب تنفر خود از شیطان بزرگ آمریکا را به نمایش بگذارند و چندان دیر نخواهد بود سریر سلطه آمریکا بر جهان سرنگون شود آنچنانکه در ایران اسلامی‌مان این اتفاق به رهبری خمینی کبیر(ره) رخ داد.
علی محمد شیخ  


کد مطلب: 462815

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/note/462815/مزخرف-ترین-طنز-تاریخ-شیطان-بهشتی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com