تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰
کد مطلب : ۴۶۰۸۴۹
آنچه که مسلم است، هم رأیی جریان تحریف با جریان سلطه در تمام موارد مبارزه با انقلاب اسلامی حتی در بدترین جنایات است که ترور وحشیانه سه روحانی خدوم آنهم در ساحت قدسی حضرت علی‌ابن موسی‌الرضاست که برای انحراف این اقدام جنایتکارانه به فلسفه‌بافی روی آورده و سعی دارد تا از عمق این جنایت بکاهد.
۰
plusresetminus
طلابِ شهید؛ تاوانِ نفرت یا خدمت ؟!
به گزارش بلاغ، حادثه‌ی تلخِ شهادت دو نفر از طلابِ جهادی و مردمی، که عمر خویش را در خدمت به مردم و زدودن غبارِ محرومیت از حاشیه‌نشین‌های کلان‌شهرِ مشهد سپری نمودند، خوانش‌های متفاوتی را در پی داشت که جای تامل، بررسی و دقت دارد!

اصحابِ تحریف از یک سو، از این حادثه ترجمه‌ی نفرت نمودند و این نوع حملات را تاوانِ عملکردِ قشر عزیز روحانیت و چه بسا نظام اسلامی دانستند و این در حالیست که قاطبه‌ی طلاب و روحانیون و بالاخص این سه طلبه‌ی عزیز دارای وجهه‌ای مردمی، ساده‌زیست، خدوم و انقلابی‌اند و مجموعه‌ی نظام و در رأس آن مقام معظم رهبری نیز با صراحت و جدیت دغدغه‌ی حل مشکلات مردم خویش را دارند و بسیار جالب اینکه؛ گرد و غبارِ مشکلات اقتصادی که امروزه بر چهره‌ی مقتدرِ نظام نشسته؛ در حقیقت حاصل عملکرد جریانات غیر انقلابی و غرب‌محور و نتیجه‌ی جدی نگرفتن و عدم باور به راهبردهای کلان نظام و تدابیر مقام معظم رهبری است. 

و از آنجاییکه قطعاً و دقیقاً این حادثه با طراحیِ مثلث عبری-عربی-غربی بعنوان دشمنانِ موجودیتِ نظام صورت گرفته؛ به خودی خود نشان دهنده‌ی درستیِ عملکرد و رویکرد جامعه‌ی روحانیت در عمق بخشی به انقلاب و اسلام با ارایه خدماتِ صادقانه به مردم و عصبانیت دشمنان از درستی راه و رسم این عزیزان است. 

در همین راستا اصحاب تحریف در سویه‌ی رسانه‌ای دیگر، در مسیر تکمیلِ پازلِ دشمنان، سعی نمودند با برجسته‌کردنِ تابعیتِ فرد تروریست، این ترورِ کثیف را مبنایی برای برهم زدنِ رابطه‌ی دو همسایه قرار دهند و جنگی که آمریکا با خروج از افغانستان به دنبال ایجاد آن بین دو ملت بود، ولی با تدابیر حکیمانه‌ی رهبر معظم انقلاب موفق به راه اندازی آن نشد، را با عملیاتِ ترور یک مهره آمریکایی-صهیونیستی رقم بزنند. 

در حالیکه شیعه‌ی افراطی و سنیِ تکفیری که زمینه‌ساز این اقدامات خشن و تروریستی هستند؛ از آبشخورِ رسانه‌های غربی البته به اسم شبکه‌های تبلیغِ شیعه و سنی، سیراب می‌شوند و تجهیز و تمهید خود را مدیون پولِ نفت وهابیون هستند، لذا بحث بر سرِ جغرافیایِ فرد تروریست نیست که ایرانی یا عرب یا افغانستانی است، بلکه مساله‌ی اصلی تفکر و مشربِ اعتقادی تروریست‌هاست که حاصل ماشینِ فرقه‌سازی و تروریسم‌پروریِ غربِ جنایتکار و ذاتاً تروریست است. 

آری! مردم ایران اسلامی که بصیرت خویش را در بیش از چهار دهه به رخ دشمنان کشیدند، در این قضایا نیز با چشمانی باز به مهره‌چینی و سناریو سازیِ رژیم مافیایی و بحران‌سازِ آمریکا، طراحی رژیم صهیونیستی و پشتیبانی وهابیت تکفیری می‌نگرند و با تحلیل درست این حوادث و ریشه‌یابی آنها، فرصت و فضای موج‌سواری رسانه‌ای را از دشمنان خواهند گرفت. ان شاء الله
جواد خسروی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴