کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تاکسی هوایی، نماد اولویت استاندار مازندران

4 اسفند 1400 ساعت 0:00

در میان هزاران مشکل زمینی، تمسک استاندار مازندران به تاکسی هوایی، تنها یک توجیه دارد و آنهم اینکه او بخواهد اولویت رشد استان در قالب گردشگری را با افتتاح نمادین تاکسی هوایی به نمایش بگذارد که چندان به ذائقه مردم این استان خوش نیامد و سر بسیاری از گلایه‌ها را باز کرد.


به گزارش بلاغ؛ انتظار از استاندار مازندران، که مردم این استان شناختی از کارآیی و توان اجرایی او ندارند، پس از سه ماه از انتصاب و به تاخیر افتادن بسیاری از اولویت‌های ملموس و محسوس عمومی، افتتاح تاکسی هوایی، آنهم در دوران کسادی و تعطیلی گردشگری، با توجیه نمایش گردشگری به عنوان یکی از مهم‌ترین عرصه‌های رشد و توسعه اقتصاد استان، آنچه را که به گمانه‌ زنی‌های مردم افزود، اشتباه آقای استاندار در اجرای زمانی اولویت‌های توسعه مازندران برمبنای منافع و بضاعت قاطبه گردشگران است.

به گفته کارشناسان و اقوال مردمی، حتی اگر دوران شکوفایی و رونق گردشگری نیز می‌بود، که قریب دو سالی است همه مراکز گرشگری در تعطیلی و زیاندهی قابل توجهی بسر می‌برند، انتخاب تاکسی هوایی، گویای واقعیت تلخی دیگر است و آنهم اینکه رویکرد آقای استاندار در رونق گردشگری، توجه ویژه به قشر مرفه و سرمایه دار است که قادرند کرایه و هزینه گزاف استفاده از تاکسی هوایی را بپردازند؛ چراکه کدام خانواده عادی و متوسط اقتصادی از میان گردشگران وجود دارد که بتواند چندصد هزار تومان کرایه استفاده چند دقیقه‌ای از تاکسی هوایی برای هر فرد را بپردازد. خانواده‌هایی که اغلب وسائل مورد نیاز خود را به همراه می‌آورند تا سفر کم هزینه‌ای را به انجام رسانند؟!.

با لحاظ این واقعیت‌هاست که اقدام آقای استاندار، که می‌گویند امتیاز بزرگش، آشنایی و ارتباط او با مسئولان رده بالای کشور برای گرفتن امکانات و اعتبارات است که نمونه‌ای از این حسن ارتباط را در آوردن تاکسی هوایی ذکر می‌کنند.

با فرض صحت این ادعا، که می‌تواند کام قشر سرمایه دار را در صورت رفع موانع کنونی ناظر بر کرونا، شیرین کند، در میان دهها اولویت کاری جناب استاندار و هزاران مشکل مردم مازندران، تاکسی هوایی چه جایگاهی در میان این اولویتها دارد؟!. چند درصد از گردشگران قادرند از این وسیله نقلیه خاص‌الخاص استفاده کنند، که آقای استاندار برای آن انرژی گذارد و به عنوان اولین اقدام دولت سیزدهم در مازندران از آن رونمایی کرد؟!.
محمد فاطمی


کد مطلب: 459778

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/note/459778/تاکسی-هوایی-نماد-اولویت-استاندار-مازندران

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com