تاریخ انتشارشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۹
کد مطلب : ۴۵۹۴۸۷
ملتی با اراده‌ای الهی و عزمی پولادین، در مقابل کوهی از مشکلات و دنیایی از دسائس می‌ایستد و با استقامت خود دشمنانش را حیرت زده کرده و آنها را وادار به تحسین می‌کند، واجد دریافت این ارادت است که: "درود و سلام خداوند برملت خداجوی ایران باد".
۰
plusresetminus
حماسه حضور و نمایش همدلی در چهل و سومین جشن اقتدار/آمده‌ایم که حقیقت‌ساز باشیم
به گزارش بلاغ؛ نه امسال، که هر سال، دنیا شاهد جلوه‌گری عشق بی پایان ملت بزرگ ایران به اسلام و معالم آن، که در قالب نظام اسلامی متبلور شده، بوده است. در هرسال، دشمنان انقلاب با صدها و حتی هزاران برنامه خود با هزینه صدها میلیارد دلاری، انتظار تضعیف نظام اسلامی و کاهش حمایت مردم از جمهوری اسلامی را داشته و در ۲۲بهمن هر سال، با مشاهده حضور جانانه و خانوادگی مردم در جشن انقلاب اسلامی، همه بافته‌های خود را رشته می‌یابند.

آنها روی دولت‌هایی که در جمهوری اسلامی به سرکار می‌آمدند، کار کردند و در این زمینه به موفقیت‌هایی نیز دست یافتند تا از آن طریق بتوانند خروش انقلابی ملت بزرگ ایران در ظلم و فسادستیزی را مهار کنند و با افزایش نارضایی عمومی ناشی از ناکارآمدی این دولت‌ها، عدول و سرخوردگی از انقلاب اسلامی را برای مردم ایران رقم زنند، که باز در ۲۲بهمن‌ها، تیرشان به سنگ می‌خورد و مردم، خارج از انتظارشان، باز هم حماسه آفرینی کردند.

ساده‌ترین راه برای جامعه‌شناسان سیاسی
برای جامعه شناسان سیاسی جهان بویژه برای دشمنان انقلاب اسلامی، شناخت مردم ایران کار دشواری نیست. ۲۲بهمن هر سال، بهترین مقطع زمانی برای پی بردن به نقاط ضعف و قوت ملت ایران است. چه بی خردند آنانی که طی ۴۳ بهمن، نتوانستند مردم ایران را بشناسند و تنها تکیه می‌کنند به پژوهش‌های جهت دار پژوهشکده‌های سیاسی خود، که برای آنها ده‌ها میلیون دلار آب می‌خورد و هیچ هم آنها را به منزل مقصود نمی‌رساند، چراکه مسیر پی بردن به روحیات و خلقیات ملت بزرگ ایران را اشتباهی پیمودند و می‌پیمایند.

باید با قاطعیت گفت که آگاهی از روحیات و شخصیت هیچ ملتی به راحتی آگاهی از خلقیات ملت ایران نیست. این ملت در طول هرسال چندین بار امکان مطالعه بدون رتوش خود را فراهم می‌آورد، که ۲۲بهمن، برجسته‌ترین آنهاست.

روز گذشته ملت بزرگ ایران خود را در جای جای کشور نمایاند و در معرض شناخت دوست و دشمن قرار داد.

آنانی که موفق به شناخت کامل از مردم ایران نمی‌شوند، واقعا قابل ملامت و مذمت‌اند؛ چراکه از موقعیت ممتاز ۲۲بهمن استفاده شایسته نمی‌کنند.

وقتی سردمداران کشوری همچون آمریکا، با همه ادعاهایش، از این شناخت ساده ملت بزرگ ایران عاجز است، مستحق نکوهش می‌باشد و وقتی به این اشتباه مرگبار خود طی ۴۳ سال ادامه می‌دهد، واقعا باید به این معاند متخلف و جنایتکار هزاران مرگ را نثار کرد تا شاید روزی این حیوان نجاست خوار دست از نجاست خواری بکشد.

ای آمریکا و سران این رژیم تجاوزگر!
اگر خواهان شناخت ملت ایرانید، چند لحظه‌ای فیلم‌های خبرنگاران خودتان را ببینید که در راهپیمایی روز گذشته مردم ایران در حمایت از نظام اسلامی تهیه کردند.

این گزارش از مناطق مختلف ایران، واقعی و بدون هیچ واسطه‌ای است. عقل و منطق حکم می‌کند که یک راه اشتباه را چندبار طی نکنید؛ حال اگر این تکرار به ۴۳ بار رسید و همچنان بر همان سیاق بخواهید طی مسیر کنید، باید با صدای بلند فریاد زد که: مرگ بر بی عقلی شما که برای دیگران زحمت و مزاحمت ایجاد می‌کنید و ملت بزرگ ایران و مسلمانان، همچنین برای همه ملت‌های جهان هزینه و دردسر بوجود می‌آورید.

چشمان‌تان که نتوانست حماسه ۲۲بهمن ۱۴۰۰ ایرانیان را ببیند، چه بدردتان می‌خورد. باید این چشمان را کور کرد. مرگ بر گوشهای‌تان که پیام‌های واضح این ملت انقلابی را نمی‌شنود.

مرگ بر افکار و اندیشه‌های شیطانی‌تان، که قادر به درک پیام الهی ملت ایران در رعایت حقوق انسان‌ها و حفظ حرمت ملت‌ها نیستند.

ای آمریکا!
وقتی که نمی‌خواهید واقعیت‌های ذاتی ملت ایران در وفاداری به هویت و شخصیت تاریخی‌شان، که مبتنی بر عدالت، تقوا، انسانیت و مبارزه با ظلم و فساد است، را بفهمید، پس این پیام مردانه این ملت غیور و نستوه را در میادین رزم دریافت خواهید کرد که چیزی جز نابودی را برایتان به ارمغان نخواهد آورد.

شکست‌های فضاحت‌بار 4دهه اخیر برایتان کافی نبوده و درس عبرت را در برنداشت که همچنان به راه مرگ خود سرعت می‌بخشید؟!.

ملت بزرگ و متمدن ایران با پیشینه کهن از ایمان و مقاومت، هیچ‌گاه مقهور زیادت‌طلبی استکباری‌تان نمی‌شود که مقاومت 43 ساله اخیر، گویای این واقعیت است که هرچه دشمنی شما علیه ایرانیان بیشتر شود، این ملت متحدتر و یکپارچه‌تر با انسجام بیشتر در مقابل شما ایستادگی خواهد کرد و مرگ در راه مبارزه با شما را "شهادت" و "فوز عظیم" می‌داند و به استقبال چنین "توفیق" می‌شتابد.

امید آنکه عقل‌تان سرجای خود بیاید و راه را از چاه نشان‌تان دهد، بشرطی که عاقلانه رفتار کنید.

این حقیقت را نیک بدانید که ایران امروز، بیش از همیشه به اصالت ئ نجات‌بخش بودن راه امامین انقلاب اعتقاد پیدا کرده و بشدت و از عمق وجود مطمئن است که راه رستگاری و سرافرازی دو جهان، در گرو پیروی از اسلام و ولی فقیه و مبارزه با ظالم و مفسدان داخلی و خارجی است و در این راه مقدس، دولت و مجلس و قوه قضائیه در کنار مردم یک آهنگ را می‌نوازند و آنهم آهنگ و سرود سربلندی اسلام و مسلمین در هزاره سوم بمنظور ایجاد بستر ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی عج‌الله تعالی فرجه‌الشریف است. پس عاقل باشید و جان‌تان را از گرداب زیاده‌خواهی‌ها نجات دهید.

محمداسماعیل امام‌زاده

انتهای پیام/

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴