22 بهمن تجلی اراده ملت بزرگ ایران؛

آمدنی به بلندای ایران

تاریخ انتشارجمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۸
کد مطلب : ۴۵۹۴۴۵
۲۲ بهمن‌ها، موسمی برای اعلام وابستگی هر ایرانی به ایران، هویت و فرهنگ و تمدن ایرانیان است که با اسلام، رفعت و عظمت یافت و با جوانمردی‌ها و ایستادگی جوانان این سرزمین، جاودانه ماند.
۰
plusresetminus
آمدنی به بلندای ایران
به گزارش بلاغ؛ ۲۲بهمن امسال نیز فرارسید و در پایان این روز، دو نتیجه را برای دو جبهه ارائه خواهد داد. نتیجه نخست برای ملت بزرگ ایران است که مراتب وفاداری خود به نظام اسلامی را، که برای بدست آوردن آن، تاکنون بیش از ۳۰۰ هزار شهید داده و با اهدا جوانان و فرزندان رشیدشان، ثابت کردند به اسلام و اهلبیت پیامبر وفادارند و هر ساله با آمدن خود به صحنه راهپیمایی، حمایت قاطع خود از نظام اسلامی را اعلام می‌دارند، هرچند به عملکرد مسئولانی را که خود انتخاب کرده‌اند، معترض و گلایه مند بودند و به این سطح آگاهی و بلوغ سیاسی رسیده‌اند که بین عملکرد انتقادآمیز مسئولان منتخب خود با نظام اسلامی تفاوت قائل شوند. نتیجه حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن، نشانه دلبستگی و میثاق مکرر مردم با آرمان‌های عدالت طلبانه و فسادستیزانه نظام اسلامی است و ترجمه روان این بیان است که مردم همچنان به راه فرزندان شهیدشان ایمان و اعتقاد دارند و گواه درستی این راه را در حفظ عزت و اعتلاء جایگاه جهانی خود و الگوشدن کشورشان میان همه ملل آزاده جهان می‌دانند.

شاید تکرار هرساله این شور شعورمند و بصیرانه برای دشمنان حیرت‌اور باشد و با دیدن این حماسه سالانه، کلی از تحلیل‌های‌شان مهر بطلان و رسوایی بخورد، اما شگفتی در این است که علی‌رغم تکرار سالانه این حماسه، باز هم نظام سلطه و شیطان بزرگ همچنان بر موضع متبخترانه و متفرعانه خود باقی است و به توطئه‌های خود علیه ملت ایران، رنگ دیگری می‌زند و راع مخاصمه و عناد را همچنان می‌پیماید که نتیجه این سماجت در مقابل حق، چیزی جز نابودی و زوال نیست که علائم آن، در حال آشکارشدن است.

اما نتیجه دوم عمل انقلابی ملت بزرگ ایران در خلق حماسه حضور راهپیمایی 22 بهمن، متوجه دشمنان انقلاب به‌خصوص شیطان بزرگ آمریکای صهیونیست‌زده است. این رژیم شیطانی هر ساله به‌ویژه در 22 بهمن، ملت ایران را بشدت رصد می‌کند تا از میزان حضور آنان در حمایت از نظام اسلامی‌شان، به میزان توفیق یا شکست برنامه‌های براندازانه خود علیه نظام اسلامی پی ببرد. اقدام‌های سال‌های اخیر در ایجاد نارضایی عمومی و ایجاد آشوب و فتنه از سوی دولت قبل، آمریکا و رژیم اشغالگر قدس را امیدوار به عدم حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن‌های 8 سال اخیر کرده بود، اما حضور بی‌شائبه و دندان‌شکن مردم، این اصل را برای دشمنان انقلاب به اثبات رساند که مردم ایران، حتی در صورت عملکرد دشمن شادکن نیز به حمایت قاطع خود از نظام اسلامی ادامه می‌دهند.

واما امسال، انگیزه مردم ایران برای حضور در راهپیمایی 22بهمن بیش از همیشه می‌باشد؛ چراکه امسال خود دولتی را انتخاب کرده‌اند که در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب از هیچ کوششی فروگذار نیست و شبانه‌روز همه توش و توان خود را مصروف جبران خرابی‌های گذشته می‌کند تا بتواند مطالبات انقلابی مردم در احیاء ارزش‌های نظام اسلامی را محقق سازد.

مردم غیور و فهیم ایران اسلامی، امسال کمتر دغدغه داخلی و ناهمراهی دولت را دارد و به دولت آیت‌الله رئیسی اعتماد و اعتقاد دارد و بزرگ‌ترین مانع پیش روی را توطئه‌های دشمنان می‌داند که آنهم در میزان حضورشان در راهپیمایی 22 بهمن رابطه مستقیمی در ناامیدسازی معاندان و شیطان بزرگ دارد.

امسال راهپیمایی 22 بهمن می‌توان حضور شهداء بویژه شهدای مدافعان حرم و سلامت را محسوس‌تر درک کرد که آنها نیز به‌خصوص سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شادمان از استقرار دولتی که در سر سودایی جز خدمت به مردم و مبارزه با فساد و اعتلاء نظام اسلامی ندارد، به راهپیمایی امسال 22 بهمن برکت و عنایت ویژه‌ای خواهند بخشید.
محمداسماعیل امام‌زاده
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴