تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۴
کد مطلب : ۴۵۸۸۰۵
علی‌رغم سخت جانی کرونا و راحت جان ستانی این ویروس، اراده پولادین دانشمندان مسلمان کشورمان بار دیگر "ما می‌توانیم" را در قالب تولید واکسن موثر ایرانی، معنا کردند و توانستند واکسن‌های متعدد و موثر را تولید کنند که این توانایی نشانه بی‌اعتباری تحریم‌هاست.
۲
plusresetminus
گره تحریم با واکسن ایرانی باز شد
به گزارش بلاغ؛ روزی ویروس کرونا به‌عنوان یک چالش بزرگ برای همه شده بود، اما با امید از روزهای آلوده به ویروس کرونا گذشتیم؛ گرچه در این راه نفس‌گیر داغ از دست دادن هم وطنان خود را لمس کردیم و مدافعان جان بر کف خط مقدم حوزه سلامت را تقدیم کردیم.

مدت‌هاست که شاهد تلاش بی‌وقفه دانشمندان کشورمان در زمینه تولید واکسن داخلی هستیم که با سرعت بیشتری به پیش می‌رود و گره‌گشایی این ویروس منحوس با تزریق اولین واکسن ایرانی در دستان پر صلابت رهبر فرزانه‌ام نقش بست و بارقه‌های امید در دل‌ها جاری شد.

امروز دیگر کابوس همه‌گیری در ذهن‌ها در حال کمرنگ شدن است و مفتخریم که پزشکان و محققان کشورمان توانستند *ما می‌توانیم* را به دنیا نشان دهند و در تولید واکسن به خودکفایی برسیم. کرونا باعث شد که شاهد پیشرفت زیرساخت‌های ساخت واکسن در کشور باشیم و قطعا همراهی مردم و مسئولان به مانند دوران دفاع مقدس در این مسیر سخت تحریم، گره کور آن را باز کرد و زمینه تحول بزرگی در تولید واکسن بدون کمک کشورهای دیگر در ایران همیشه آباد محقق شد.

باید بگوییم که با لبیک به فرمان رهبری و در ادامه روند مقابله با کرونا، طرحی به‌نام شهید سردار سلیمانی در کشور ایجاد شد که همدلی و همراهی خستگی ناپذیر سربازان گمنام عرصه سلامت از بسیج، هلال احمر و مراکز بهداشت و درمان گرفته تا مردم همیشه در صحنه شاهد تسریع روند واکسیناسیون در کمترین زمان ممکن در کشور هستیم.

به‌راستی که جهادگران این طرح با الگوگیری از شهید سلیمانی نشان دادند که با روحیه انقلابی و اراده‌ای راسخ می‌توان از هر بحرانی با موفقیت عبور کرد و همه مردم می‌دانند که در پس این همه تلاش و یکدلی برای قطع کامل زنجیره کرونا باید بیش از پیش دست به دست هم دهند و با رعایت پروتکل‌ها که جزء سبک زندگی‌هایمان شده؛ شاهد آن باشیم که آمار بستری و فوتی‌ها به صفر برسد و خوشحال می‌شویم که به‌زودی در روتیتر خبرها بخوانیم «ایران سفید بدون کرونا»

  ام البنین آمی احمدی

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴